středa 5. února 2014

XHIT Daily: Abs & Upper Body



Co se týče paží, jsem slabá jako moucha. Pánské kliky jsou pro mě stále dost náročnou záležitostí a docela mě to mrzí, ale pracuje se na tom! Proto jsem si pro dnešek naordinovala workout zaměřený na horní polovinu těla včetně pár cviků na zádové svalstvo. To u cvičení dost opomíjím a trenérka mi to taky jednou dost zdůraznila (ale chvála padla na břišáky, takže něco za něco).

Oblíbila jsem si skákání přes švihadlo, a tak jsem ho opět zařadila jako kardio na rozehřátí. Kdo švihadlo nemá rád, jednoduše nahradí některými z těchto videí.


Délka workoutu: cca 1 hodina 5 minut
Cvičební pomůcky: podložka, činky (láhve s vodou)

1. stretching (5 min)
2. 3 x 100 přeskoků přes švihadlo (mezi každým kolem vždy 30 vteřin pauza) (cca 4 minuty)
5. Total Arm workout  (11 min)
8. stretching (5 min)




Možná, že je tohle na delší dobu poslední příspěvek co se týče sestavování vlastních workoutů na domácí cvičení. Snažím se co nejčastěji cvičit ve fitku (když už si to členství platím) a pokud nestíhám a cvičím doma, využívám teď nově jinou variantu předcvičování. O té se vám co nejdříve zmíním a už teď mohu prozradit, že se máte na co těšit! 

SHARE:

8 komentářů

  1. Suprově to máš seskládáné! :) A ty obrázky..ach♥ Na jednu stranu je miluju, na druhou nenávidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jee tak to jsem hrozně zvědavá, co to bude:))) Já se snažím vždy aspoň jednou za týden dělat cvičení na ruce, záda nebo ramena:)) skvělé má NTC:))) stačí čtvrt hoďky a jsem vyřízená:))

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný workout :) Taky mám ruce strašně slabé :(

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pěkný workout ,dopoledne odcvičeno a obavám se ,že zítra ruce neucítím :-D taky mám ruce slabé :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji! Dělá mi ohromnou radost, když si to někdo odcvičí. Já jdu zítra na TRX...už se chci vidět! :-D

      Vymazat
    2. TRX bych taky chtěla zkusit ,ale stále se tam bojím jít sama....kolem dokola mám jen líný prdele :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig