čtvrtek 6. února 2014

Workout wishlist


V posledních dnech se mi nastřádalo pár tipů na nákup věcí souvisejících se sportem, tak proč je nezveřejnit. Sama mám tyhle příspěvky moc ráda.

1. Gymnastický míč - Za život jsem měla už alespoň tři, ale nikdy moc dlouho nepřežily. Většinou měli na jeho zničení zásluhu mí domácí mazlíčci (králík měl potřebu si o něj brousit zoubky a kočka zase drápky). Opět však jeho koupi s mamčou zvažujeme, jelikož jí pomáhá na bolest zad a mě pro změnu napadá spoustu cviků, ke kterým bych ho využila. Tento je k zakoupení v prodejně InSPORTline (odkaz zde).

2. Švihadlo aneb když si nechám poradit ve specializovaném obchodě od NEspecializovaných prodavaček. Dala jsem na jejich doporučení a koupila si švihadlo, které je pěkně na hovno houby. Po tom, co jsem se s ním tříkrát švihla tak, že mi zfialověly prsty na noze, jsem jeho používání vzdala. Nakonec asi skončím v hračkářství a koupím úplně obyčejné, které mi dělalo parťáka celé dětství.

3. Protein - Konečně jsem se rozhoupala. Po dlouhém zvažování jsem si nechala poradit od té nejlepší a vybrala si tento syrovátkový protein s vanilkovou příchutí. Už mám uložených pár receptů, které bych s ním ráda zkusila. 

4. Fitness shaker - To, abych si ten protein měla v čem míchat. No dobře, přiznávám, že bych si ho koupila i bez zakoupení proteinu. Děsně mě baví jeho design (asi proto ho má skoro každý - a je mi to jedno). Budu ho používat i na vlastní smoothie. K dostání v Decathlonu.

5. Adidas mikina - Tímto vítám jaro a opovaž se bílá hmoto ještě dodatečně napadnout! Potřebovala jsem nějakou volnější mikinu na běhání a tahle bude k mým novým legínům pasovat perfektně. K tomu výrazné boty a tílko a budu dočasně spokojená. No zatím je na cestě, tak snad doputuje v pořádku a sedne mi dle mých představ. 


Tip: Pro ty, co si nevšimli, v Tescu probíhají už od konce prosince poměrně velké slevy na sportovní náčiní a akce končí 26.2. Sama jsem začala zvažovat koupi tyče, jelikož ve fitku se na lekcích dost využívá a musím uznat, že je to skvělá pomůcka! 

...

A co jste si vy v poslední době pořídili nebo pořídit plánujete?


SHARE:

14 komentářů

  1. Naposledy jsem si koupila kalhoty na jógu. O švihadle jsem taky přemýšlela, za chvíli mi to začne v pokoji vypadat jak v malé tělocvičně, ještě abych to všechno vůbec využila :-D Ten shaker je boží ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu flašku máááám:))) dostala jsem ji od přítele♥ a švihadlo a protein bych taky chtěla:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé ten shaker má kamarádka! A já ho mám v zelené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych strašně moc chtěla legíny na cvičení, protože mám jen takové 'tepláky':) shaker si asi taky koupím, i přesto, že o pořízení proteinu ani neuvažuju :D a mikina je supeer!
    Mimochodem, krásný svátek, máme hezké jméno :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tyto drahé, a přesto cvičím nejvíc v obyčejných z H&Mka :-D
      Děkuji, tímpádem taky přeji vše nejlepší :)

      Vymazat
  5. Díky za tip na Tesco :-)
    Švihadlo je fakt nejlepší koupit to úplně nejvíc obyčejný :-D
    A ty legíny a mikča se mi moc líbí, brala bych hned :-) Ale budu muset trošku pošetřit no.
    A ta zima? Ta ať už to ani nezkouší! Minulý týden jsem si byla zaběhat (bez čepice, frajerka) a teď tu umírám na angínu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, chudáku. Taky jsem nemocná :-D Ale to mě v ničem nezastaví... (čekám, kdy se mi to tímpádem taky zvrhne na angínu ne-li zápal plic) :-D

      Vymazat
  6. Já jsem si teď taky koupila protein.

    OdpovědětVymazat
  7. S tím švihadlem je to věčná potíž mám pocit...už jsem si pořídila celkem 3-takové rádobyúžasné, samotočící a kdovíco ještě, ale stejně vždycky skončím u toho klasického, protože se mi s ním skáče nejlépe :D
    Ten shaker se mi líbí, už proto, že je růžový, klidně bych v něm nosila třeba...kafe nebo čaj:DD

    OdpovědětVymazat
  8. Sejkr je bozi, v Brne Decathlon nemame a ja te tento sejkr nutne potrebuju:-),'protoze mam taky od stredy protein :-) libi se mi moc mikina a elastaky a svihadlo taky nutne potrebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gymnastický míč mám a moc doporučuju si ho pořídit.. Buď na něm dělám normální cviky, ale třeba na něm i sedím při sledování televize a nějak se protahuju :)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, však zmiňuji, že už jsem ho měla několikrát :-)

      Vymazat
  10. Jestli ti můžu doporučit , podívala bych se po švihadle na gymnastiku :)) Vyjde sice dráž než občejné švihadlo z hračkářství , ale stojí to za to :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už jsem jedno náhodou objevila v Decathlonu a asi si ho pořídím. Děkuji :)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig