neděle 23. února 2014

Asian week in Lidl


Konečně je tady můj oblíbený asijský týden v Lidlu.

1. Wok nudle - V minulém asijském týdnu jsem zkusila všechny nudle, které měli v nabídce a tyhle mě opravdu nadchly. Kromě extra rychlé přípravy (zalít vroucí vodou, přiklopit a 3 minuty počkat) mě dostaly svou chutí. Řekla bych, že jsou identické s předraženými tagliatelle z DM. Vemu si alespoň 3 balíky a jestli mi je vykoupíte, tak si mě nepřejte! :-D

2. Bambusové výhonky - Použila jsem je teprve nedávno a pár receptů s nimi se objevilo i zde na blogu. Ikdyž jsem po nich zapátrala a našla je i v jiných supermarketech, rozhodně do košíku poputují alespoň dvě skleničky. Lidl je prostě Lidl. Už jen z principu.

3. Klíčky fazolí Mungo - Ještě mám jedny ve spíži, takže je asi kupovat nebudu, ale rozhodně doporučuji! Já je přímo zbožňuji. Do salátu nebo jen tak na zdravé zobání - ideál.

4. Zeleninový salát na asijský způsob - Stejná písnička jako u mungo klíčků, akorát je obsah sklenice o něco pestřejší.

5. Sezamový olej - Už dlouho se chystám na nějaký jiný olej než je klasický rostlinný, olivový a arašídový, který mám z domácích zdrojů a nedám na něj dopustit! Máte s ním někdo zkušenosti? Chystám se i na všem opěvovaný kokosový (i vlasy nutně volají po regeneraci) a možná řepkový, ale tenhle mě taky zaujal, tak poraďte.

Asi si říkáte, kde je kokosové mléko!!! Ne, nezapomněla jsem. Posledně jsem si vzala dvě plechovky. Jedna skončila v domácích bounty tyčinkách (které jsem pak "na objednávku" dělala taťkovi :-D) a druhá plechovka....v koši. Přesně tak. Plíseň na ni zaútočila dřív než jsem ji stihla celou upotřebit. Jsem rozmazlená kokosovým mlékem z Billy (značka Dragon) a tohle mi prostě nějak nejede. Vy mi to však odpustíte, protože alespoň zbyde víc pro vás!!! :)

...

A na co se chystáte zaútočit vy?


SHARE:

11 komentářů

  1. Ten sezamový olej by mě taky zajímal.. Asi ho ale vyzkouším :-)
    A i ty nudle a bambusové výhonky vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Já to ani nepostřehla! Ale budu tam muset zajít a nabalit zásoby kokosového mléka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně teda to Lidlovské chutná skoro nejvíc - a je nejlevnější :) V Bille u nás už ho totiž přestali prodávat, jinak bych brala i tam :-/

      Vymazat
    2. Taky mě na něj upozornila až včera mamka.
      Fakt? Mi nějak nejede, ale to je dobře, jinak by byla vyšší útrata :-D A to zrovna nepotřebuju :-D

      Vymazat
  3. Já jsem zrovna týden v Rakousku, ale zaúkolovala jsem nevlastního taťku:D ať mi nabere mlíčka:D (a on si určitě koupí spoustu těch tštiček, nejsme doma, tak bude mít pré a mamka ho nebude prudit, že jí něco nezdravýho:D)

    OdpovědětVymazat
  4. božee!! práve som sa vrátila okrem iného aj z Lidl a držala som v ruke flašku s bambusovými výhonkami a aj tú s klíčkami mungo a ani jednu som si nekupila :(( Keby som článok videla skor :( Ale zato som si kupila mangovú omáčku na mäso tuším, tak aspoň na to som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všichni pořád mluví jen o americkém týdnu v Lidlu, o asijském nepíše skoro nikdo :D Rozhodně bych ráda ochutnala bambusové výhonky:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ty máslíčka :-D Ale pro mě je určitě užitečnější ten asijský :-)

      Vymazat
  6. Já osobně jsem jejich bambusové výhonky posledně musela vyhodit, zkoušela jsem to vždycky teda v jídle nějak zakamuflovat ať přebiju tu chuť, ale nešlo to :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť skoro žádnou chuť nemají :-D Ale holt, každému nemůže vše chutnat no :-)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig