úterý 17. února 2015

Review: Z fitka do kuchyne 2


Nepamatuju, kdy naposledy jsem byla z recenzování tak nadšená! Většinou mě oslovují ke spolupráci firmy s produkty ve spojitosti se suplementy či obecně jídlem. Dostat ale do rukou kuchařku, a ještě navíc tak úžasnou, bylo pro blázna, co zdravé vaření i pečení přímo miluje, jako dar z nebes. Pár kuchařek už doma mám. Třeba letos mi byla nadělena na Vánoce i kuchařka Dity P., kterou jsem si tak přála. Ale světe div se, dost mě zklamala a celkově snad kromě kuchařky Albert za 50 Kč jsem žádnou z nich neotevřela více než dvakrát. Teda až do teď!

Na knize Z fitka do kuchyně 2 se spolupodílelo 25 TOP českých i slovenských instruktorek a fitness trenérek, mezi které se řadí např. i mé oblíbenkyně jako Sabina Pleváková, Eva Dvoráčková nebo třeba Denisa Lipovská. 

Všech 25 fitnessek v knize jmenuje 3 tipy na jídla, a to snídani, oběd a večeři. Zatímco první díl knihy se zaměřuje na jídla, která bychom měli konzumovat po cvičení, tento díl je zaměřen na stravu  po celý den. Ačkoli kniha obsahuje 80 skvělých receptů (troufám si říct, že v kuchyni už jsem zběhlá, ale minimálně každý druhý recept mě natolik nadchnul, že jej mám chuť co nejdřív vyzkoušet), dočtete se v ní mimo jiné i o jídelníčcích daných fitnessek, o tom, které potraviny u nich doma nesmí chybět, ale i tom, jak docílili tak krásných postav. Jednoduše, kniha je přímo jako dělaná pro ty, co rádi cvičí, a tyhle holky, ať už tajně nebo veřejně, obdivují.


Kniha je rozdělena na 3 kapitoly. První obsahuje pouze pár slov na úvod, druhá se zaměřuje na to, jak bychom se měli během dne stravovat, třetí, ta nejrozsáhlejší, obsahuje oněch 80 receptů, které jsou krásně rozděleny podle jejich autorek a jsou doplněny o překrásné fotografie, a čtvrtá kapitola doplňuje knihu o pár rad a tipů z oblasti potravin a suplementů.

Na ukázku jsem vám vyfotila pár receptů, a to jak sladkých...


...tak slaných.

Na úvod vždy pár slov a u některých i něco víc v podobě rozhovoru.


Jak už jsem zmínila, v knize naleznete i pár rad a tipů na závěr.


Knihu sestavili Lucia Švaral Méresová a Peter Švaral, který je autorem i mnoha fotografií, a vydalo nakladatelství Fitshaker s.r.o.

A já mám pro vás v případě zájmu o knihu slevový kód: VERDUZI, je to sleva 100 kč při nákupu nad 750 Kč, a platí do 12.3.2015.

A nebojte! Určitě se zde z ní objeví hned několik receptů!

SHARE:

54 komentářů

  1. Pravidelným čtenářem už dlouuho jsem :)
    Fit Maddie
    fitmaddie24@gmail.com
    Kniha je úžasná, už dlouho jsem na ni pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nicole Kilíková
    nicole.kilikova@seznam.cz :))
    sdílela jsem na svém Tumblr: http://kilikova.tumblr.com/post/111303446710/veronika-duzi-review-z-fitka-do-kuchyne-2
    Ta knížka je skvělá, už jsem o ní slyšela jen samé kladné věci :)) jinak přeji všem hodně štěstí☺
    můj blog: http://blog-by-nicole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta knížka vypada fakt dobře, jestli je nevyhraju, určitě po ní mrknu v obchodě :D).
    haníí
    hankanavratilova97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. teda, ty fotky receptů vypadají úžasně! :)
    styleinehart@gmail.com
    Dominika Ell

    OdpovědětVymazat
  6. Ája Ziegelbauerová
    acigi@seznam.cz

    Fotky jsou krásné, hned bych něco ukuchtila! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo, tak tahle knížka je určitě skvělá. Už jsem jí viděla u pár slečen na instagramu a říkala jsem si, že bych si jí mohla někde sehnat a teď s ní přijdeš ty jako s giveaway :D to je osud !! A po tom, co jsi nám umožnila nahlédnutí dovnitř po ní teda toužím ještě mnohem víc :) Tvůj blog jsem měla dlouho uložený v oblíbených záložkách (asi rok) a asi před dvěma měsícema jsem na něj znovu narazila a začala ho číst pravidelně. :) Krásně vaříš (krásně protože to vypadá skvěle, ale nevím, jak to chutná :D) a já se od tebe už nejednou inspirovala.
    T.Horbaniucova@seznam.cz
    Jen tak dál, jsi skvělá blogerka. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Areyka1
    Arey@centrum.cz

    Ta knížka vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  9. jsem ctenarem uz dlouho a sleduju te i n insta :))
    Daniela Taufnerová
    Daniela.ta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Bozi clanek a jeste lepsi zaver. Tu knizku nutne potrebuju :)
    Fakt diky za tohle info, i kdyz nevyhraju udelam si radost a koupim si ji...
    Sleduju uz delsi dobu jako Wambi, mail je barcazemkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, tuhle knihu jsewm obdivovala dlouho, váhala mezi ní a Kuchařkou ze Svatojánu (a nakonec vzala jí), ale koukám, že vypadá perfektně, ty recepty tam..krásně zpracovaná.
    Jinak čítám tě už nějaký ten pátek, najdeš mě jako Lucka S. (google+) a email je: lucie.syslova@seznam.cz
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Anna Vágnerová
    anna.vagnerova@gmail.com

    wooow, skvělá GA :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Kuchařka vypadá báječně :*
    sleduji tě už dávno :)
    be-myself-zo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Aneta Pařízková
    anetaparizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Knížka vypadá naprosto úžasně! :) Sleduji Tě už dlouho a Tvůj blog mám neskutečně ráda.

    andullie
    ennebell@email.cz

    OdpovědětVymazat
  16. terezap
    mail: stringsofmybreath@seznam.cz
    knížka se zdravými recepty je k nezaplacení..

    OdpovědětVymazat
  17. Já se také hlásím do soutěže Veru! :)) Zdravá kuchyně v před, kuchtičky taky! :D fitveronika@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  18. Knížka vypadá super! :)
    Pajuš
    paola23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Pokud ji nevyhraju tak ti ji stejne zabavim :-D
    misas14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná knížka :)
    Hanka Bučková
    hanabuckova81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ta vypadá skvěle, tuším, že by to byla první kuchařka ze které bych kuchtila pravidelně :D
    reieva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Kristýna Pěnicová
    kikina.penicova@seznam.cz
    Ta kuchařka vypadá hodně dobře!!. Doufám, že pár dobrot ukuchtěných tebou z téhle knížky brzo hodíš na blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Prostě mňam!
    Milena Králová
    MilenaKra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherná giveaway :) Fakt zaujímavo vyzerá tá kniha :)

    andreakomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. dneska jsem poprve zavitala na tvuj blog a musim rict, ze je uplne super. tolik zajimavych a inspirujicich clanku a temat a fotek, no jednim slovem bozi :) Je to par tydnu co jsme se s pritelem rozhodli zlepsit svuj zivozni styl, jak uz zacit vice cvicit, tak i zdrave jist a tvuj blog je mi v tom napomocen a velkou inspiraci a motivaci :) za coz ti moc dekuji a preji ti jen tynejlepsi a nejvernejsi ctenare.

    a ted k giveaway, za kterou moc dekuji :)

    Petra Šantorová
    santorova.p@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Na tuhle knížku už hledím nějakou dobu, tak by mě opravdu potěšilo mít ji konečně doma. Třeba bychom se díky ní konečně potkaly Veru :-*
    veri.wi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Petra Šantorová

    santorova.p@gmail.com

    soutez sdilim na svem instragramu http://instagram.com/p/zR4lTIpsdL/

    OdpovědětVymazat
  28. Už se po ní dlouho koukám, chtěla bych oba díly! :(
    Sleduji tě už dlouho! :)
    Klára Macháčková : koouky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Knížka vypadá skvěle, moc bych ji chtěla :)
    Sleduji tě už chvíli :)

    Clai Re
    clairesummer123@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Knížka vypadá skvěle!!
    Sleduji tě už dlouho :-)

    majsela69@seznam.cz
    majselaa

    OdpovědětVymazat
  31. Tahle kucharka mne zaujala uz v knihkupectvi.
    Lenka Padrtova
    lenkaaa.pa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Moc pěkná kniha, hlavně plná inspirace a motivace, ideál :) a samozřejmě blog plný úžasných článků, jen tak dál...
    Patricie K.
    patricie.kocova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Iveta Kazíková
    Kazikova.Iveta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. A sdílela jsem na svém pinterestu https://www.pinterest.com/pin/411023903467862853/ :)

    clairesummer123@gmail.com
    Clai Re

    OdpovědětVymazat
  35. Ta kniha Vypadá skvěle :))
    Lucie Režnarová
    lucka.222@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Karolína Janíková

    karoli.janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Karolína Janíková

    karoli.janikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Aneta Bartošová
    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Sdíleno přes Google+
    https://plus.google.com/u/0/
    anet.bartosova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Super kniha! :)
    Zuzana Růžičková
    susanruze@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Romana Marková
    rama.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Tereza N
    nesp.tereza@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  43. Playbox Guest (playboxguest@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji přes GFC jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji jako Kateřina Rokosová
    k.rokosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Ta knížka je boží :) A tvé články jak by smet :)
    kacena.dv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Knížka vypadá úžasně :)
    Klára
    k.kovaricka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig