středa 12. března 2014

Food Diary XV.

Dnes mám pro vás slušnou várku fotek, tak si je s chutí užijte!

Ovesno-banánová kaše s tvarohem
(lněné semínko, kokos, skořice, jahoda, banán, goji)


Jáhlové tyčinky s banánem a sušenými švestkami, jogurt (recept zde)


Ananas s mraženým hroznovým vínem a arašídy 
(mini snídaně před ranním během)


Pečené jablko s tvarohem
(jablko se skořicí, perníkovým kořením -> krátce "zapečeno" v mikrovlnné troubě; tvaroh, lněné a slunečnicové semínko, goji)


Míchaná vejce s žampiony, zelenina
Tohle je pro mě královská slaná snídaně! Smaženice s hřiby mi nesmírně připomíná dětství. Už teď se těším na houbařskou sezónu! Lesním hřibům se žampiony bohužel vyrovnají jen stěží.

Bulgur s cibulí, pórkem a cuketou, pekingské zelí


Wok nudle (z Asijského týdne) s ratatouille 
(červená paprika, rajčata, cuketa, kukuřice, syrovátkový sýr)



Bulgur s kuskusem a zeleninou
(pekingské zelí, cuketa, kukuřice, červené fazole, vejce, kari koření)


Sépiové těstoviny s italskou omáčkou a parmazánem
Jednoznačně vzhledově nejextravagantnější pokrm, co jsem kdy vyfotila a jednoznačně chuťově nejlepší, co jsem v poslední době jedla! Jsem TAK hloupá, že jsem si ty italské omáčky nevzala alespoň dvě! Je dokonalá...


Celozrnné špagety carbonara
Jamie Oliver by ze mě asi radost neměl. Před pár dny jsem ho viděla, jak dělal těstoviny carbonara a popisoval, jak se nesmí vejce zdrcnout. No asi se jednou přemůžu, použiju smetanu a zkusím je udělat opravdu jak se u Italů sluší a patří!


Zeleninový salát s uzeným tofu a syrovátkovým sýrem
A nakonec jeden krabičkový oběd. V hlavní roli uzené tofu.

Kuřecí maso s těstovinovým salátem
(baby špenát, pekingské zelí, polníček, mrkev, rajčata, okurek, paprika, celozrnné mašličky, jogurtová zálivka)


A nesmí chybět ani krabičková verze.



Mozarella s polníčkem a rajčaty + pečivo



Brokolice s krůtím masem
(maso - sůl, pepř, mletá červená paprika, chilli, lžička domácího kečupu - dokonalost!)



Červená čočka s mrkví a šunkou na kari + polníček (recept zde)



Zeleninový talíř s kuřecím masem na kari
(hlávkový salát, okurek, cherry rajčata, rukola, pekingské zelí, nakládaná červená řepa, syrovátkový sýr)


Cuketa s žampiony a hráškem + kuřecí maso na kari


Krůtí maso s chilli, cuketa, ledový salát


Krůtí maso s chilli, cuketa s vejcem a parmazánem
(Tato kombinace mi roztančila chu'tové pohárky! Krůtí maso jsem si naprosto zamilovala a ve spojení s italskou omáčkou z Lidlu chutná dokonale. K cuketě jsem výjimečně pro nahnání trochy bílkovin dala i vejce s parmazánem, a to byla opravdu trefa do černého! Nějakou tu chvíli jinak cuketu připravovat asi nebudu. Zkuste a sami uvidíte, o čem mluvím.)


Zeleninový salát sy syrovátkovým sýrem, šunkou a jogurtovou zálivkou


Opečená treska s bramborem, italskou omáčkou (šetřím, ale zároveň ji cpu všude) a ledovým salátem


Červená čočka s mrkví na kari (recep zde), uzené tofu a polníček

...

Snad mě neukamenujete za to, že publikuji příspěvek zrovna teď. Sama si takové posty večer zakazuji vůbec otevírat! Chytají mě pak neovladatelné chutě...


SHARE:

35 komentářů

  1. Ked mám slané raňajky tak vždy si robím práve miešané vajíčka takže sme na tom rovnako :) ae vidím že už aj kašička sa vrátila do jedálnička ;) Tie sépiové cestoviny vyzerajú skutočne zaujímavo, ešte som také ani nevidela nie to ešte jedla :D ale ochutnala by som :) Samozrejme opäť sú všetky fotky a jedlá uplne dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kašička se ukáže v jídelníčku tak jednou do týdne :) Spíš bych teď chtěla víc lívanečkovat, ale bohužel jsem doma ráno tak maximálně dvakrát do týdne :-( Děkuji moc :-*

      Vymazat
  2. Takový příspěvek před spaním, že se nestydíš! :D Ještě, že mám teprve před večeří. :))
    Ty sépiové těstoviny vypadají temně! :D
    Krůtí maso vypadá jak červíčci. :P :))
    Zeleninový talíř k večeři - luxus, který bych si nechala líbit. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Krůtí mas je vždy krásně opečené, ale na fotce vypadá skoro jak nedodělané :/ Pche! Musím zamakat a doladit světlo :-D

      Vymazat
  3. Och och, to je krása :) nevidim nic, co bych si nedala :d

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy :) ... teď jsem dostala hlad z těch fotek, mňams

    OdpovědětVymazat
  5. Vše vypadá skvěle!!:)) Špagety carbonara jsem dělala jednou a...povedly se!!:D To se u mě dost divím:D vajíčko se nezdrclo a fakt chutnaly jako z restaurace:D a to se vůbec nechci chlubit:D

    OdpovědětVymazat
  6. To je ovšem přehlídka dokonalých jídel :) a v neposlední řadě také krásných fotek. U těch sépiových těstovin jsem se úplně zarazila, co to sakra jako je, vážně nezvyklá barevná kombinace :D A když jsme u těch barviček-líbí se mi, jak jimi hýří ty večeře :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty tyčinky! a všechny fotky máš krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. to je nálož...nádhera. hned beru inspiration...

    OdpovědětVymazat
  9. ten ananas s hroznem se mi moc líbí, škoda jen, že ananas je docela drahý :) Lesní hřiby jsou nej, ale minulý rok byla bídná houbařská sezona :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho právě ve slevě za dvacku, ale moc sladký nebyl :-( Byla no...snad to bude letos lepší :)

      Vymazat
  10. Kolik si dáváš gramů masa? Přijde mi, že já si toho masa dám pokaždý hodně:-D :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100g :-) je zbytečné si dávat moc, jelikož tělo to najednou neumí upotřebit. Radši si ho dám třeba dvakrát denně, ale po menší porci a i tak bohatě stačí/zasytí.

      Vymazat
  11. Nádherná a chutná jídla, dala bych si snad všechno! A ty sépiové těstoviny... koukala jsem na ně včera v Lídlu, byly ve slevě už.. že já je nekoupila! :/ :D Baštíš si opravdu ukázkově, přesně dle mých chutí :)

    OdpovědětVymazat
  12. Čočka na kari musela být výborná :) A tak kaše na začátku...mňami :)) O sépiových těstovinách jsem neslyšela, jak to chutná? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou obarvené pouze inkoustem od sépie, takže chuťově to nepoznáš :-) Ale nejsou tak plané jako klasické. Jejich chuť je výraznější.

      Vymazat
  13. Veru všechno to vypadá nádherně, hned bych si to dala. Nejlépe všechno najednou:D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné jídlo :) Jíš podobné kombinace jako já :) slintám :D

    OdpovědětVymazat
  15. aaach to vyzera úžasne , hlavne tie ranajky !! :))

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkné! Nejlepší syrovátkový sýr a těstoviny, které bych mohla jíst denně :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda, fakt krása, hlavně ty zeleninové saláty, to obdivuju, že se ti chce vše krájet a aranžovat. Já si třeba čínského zelí vezmu celý list a chřoupu :D

    OdpovědětVymazat
  18. Vše vypadá úžasně....není nic ,co bych si nedala :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Taková nálož dobrot, od Tebe bych se nechala hostit na sto procent! :D :)
    Opravdu se mi všechno moc líbí, hned první fotka - krásně nazdobené a krásné nádobí, umíš si s tím dobře pohrát. Ty tyčinky jsem ti už obdivovala, tomu říkám kreace! Já se poslední dobou na nic nezmůžu, jím docela stroze, hlavně aby to bylo clean a na nějaké zdobení a super chutě nezbývá čas :D. Nejvíc ze všeho se mi líbí, že máš všude zeleninu, jsi můj člověk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolik slov chvály! Děkuji moc! Taky mám teď období, kdy se na nic nezmůžu. Tyhle food diary jsou výsledkem i několika týdnů, tak zas mě moc nepřechval :-D Víceméně to vždy hodím na talíř a jdu baštit, ať to vypadá, jak chce :-D

      Vymazat
  20. Páni! Mám chuť snad na všechno! Taková dávka inspirace! =) Jen bych se chtěla zeptat, už jsem na to narazila na více stránkách, ale nikdy jsem se neoptala, mražené ovoce jíš jen tak? Nevadí Ti, že je to studené a tvrdé? Já když si dávám někam ovoce z mrazáku, tak ho nejdřív strkám do mikrovlnky a až pak ho dlabu... =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mražené ovoce nebaštím. Opravdu jen výjimečně tohle hroznové víno, které tak slouží jako bonbóny :-D

      Vymazat
    2. Tak to jsi mě uklidnila. =D Většinou všude vídám to mražené, vypadá to hezky, ale nedokážu si představit papat teplou ovesnou kaši a do toho kousnout do mražené maliny. =D

      Vymazat
  21. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. nádherné fotky! a ty sepiové špagety se mi vůbec, ale vůbec nelíbí, ta barva mě úplně vyděsila :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig