úterý 11. března 2014

Recipe: Bulgur with broccoli and tofu


Recept na bulgur s brokolicí a tofu jsem vám slíbila v posledním Food diary. Bez mučení přiznávám, že jsem na něj úplně zapomněla. Za připomenutí však děkuji holkám z FitFam Bakers, a to díky novému zadání pro jejich projekt, který zní: "tofu", a jelikož ho jím teď víc než často, brzy se můžete těšit na další díl Food diary, kde se také objeví. Ráda bych se zapojila jakkoli kreativněji, ale mám uzené tofu natolik ráda, že je mi líto ho jakkoli mixovat či upravovat. Je skvělé prostě jen tak...

Pokud jste dali na mé rady, zakoupili si během Asijského týdne v Lidlu bambus a nestihli ho ještě sežrat sníst, máte ideální příležitost tento recept vyzkoušet. Předem varuji, že je jednoduchý jako facka aneb všechno smíchat a máte hotovo, ale nikdy jsem se netajila tím, že mé kuchařské umění je vždy extremely easy.

Budete potřebovat (na 1 porci):

40-50g bulguru
1/2 (80-100g) tofu (Já mám njeradši uzené.)
1/2 malé brokolice
1/4 sklenky/hrst  bambusových výhonků
1 střední cibule
olivový olej
sůl, pepř

Postup


1. Na troše olivového oleje zpěníme na měsíčky nakrájenou cibuli. Poté přidáme bambusové výhonky, které si vždy nakrájím ještě na tenčí proužky, a krátce osmahneme.



2. Mezitím si dáme vařit bulgur dle návodu. 



3. Uvaříme si zvlášť i brokolici. Stačí maximálně 5 minut, aby zůstala křehká. 
(Pokud nejste tak liní jako já, doporučuji uvařit v páře. Řekla bych, že rozdíl v chuti je vcelku znát.)



4. Tofu nakrájíme na kostičky a doporučuji na pánvi krátce opéct. Ale není to nutné.




5. Pak už jen stačí vše postupně smíchat, dochutit a můžete servírovat. Tentokrát jsem ničím "nezahušťovala" a udělala jsem dobře. Všechny chutě tak hezky vyzněly. 

...

Množství na fotkách je děláno na 2 obědy a musím uznat, že krabičková verze (která si přes noc hezky v lednici odpočinula) byla na druhý den ještě lepší! 

SHARE:

9 komentářů

  1. Přesně můj styl vaření - nakrájet, zamíchat, povařit/upéct a sníst :D a tohle je určitě megadobrý ^^

    OdpovědětVymazat
  2. tuhle variaci jídla mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně takováhle kombinace je můj docela častý oběd! :) Sice bez bambusu, ale i tak je to skvělé, rychlé a chutné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky často vařím tyhle kombincea hlavně ať je to rychlé a do krabiček do práce taky úplně ideální :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Určitě vyzkouším - když se to jen všechno smíchá dohromady, to mám nejradši! :D :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak toto bych si dala s chutí! :P

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to skvěle:))) brokolici a tofu miluju, takže si koupím bulgur a vyzkouším to:))

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to strašně dobře a tofu miluju, musím si co nejdřív zase sehnat ten bulgur :))

    OdpovědětVymazat
  9. vyzera to super :) a urcite je to aj velmi chutne :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig