pátek 28. března 2014

Recipe: Banana Protein Pancakes | Banánovo-proteinové palačinky



V pátky nemám školu, a tak si je vyloženě užívám! Dnes tomu nebylo jinak. Už v 7,30 vybíhám z domu s mou nejlepší kamarádkou směr Stará Bělá. Po 9km běhu už se nemůžu dočkat, až si za odměnu udělám nějakou speciální snídani. Co vám budu vykládat.  Má volba nemohla být lepší...

Banánovo-proteinové palačinky


O něco praktičtější servírování ;)
Budete potřebovat:
1 rozmačkaný banán (kousek nechat na ozdobu)
2 vejce
1/2 odměrky vanilkového proteinu
1 lžíce pomletých jemných vloček
trochu mléka
skořice

Postup
Palačinky smažíme na kokosovém oleji a na konci sypeme i strouhaným kokosem. Podáváme s nízkotučným tvarohem a sladkými jahodami.

Dobrou chuť!

SHARE:

22 komentářů

  1. 9 kilometrů? Cítím se jak lemra! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem byla naštvaná, že to nevyšlo aspoň na 10km. Nějaké ty síly by se totiž ještě našly :-D Každopádně běžely jsme vážně rekreačně :-D:-) Ty beztak letíš jak o závod :-D

      Vymazat
  2. Krásný den Ti přeji! Dokonalé zahájení dne a snad ještě dokonalejší snídaně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Nemůžu nesouhlasit :-D:-) Snad za to bude stát celičký den :)

      Vymazat
  3. To musel být parádní start do nového dne :) I když ráno běhám nerada, je pravda, že o to víc se pak člověk těší na snídani! Ta Tvá vypadá krásně a gratuluji k 9 km, to je úctyhodná vzdálenost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Běhám i 12km. Tohle není můj osobní rekord :-D

      Vymazat
  4. Hezkyyyy :) taky chodím v pátek ráno běhat.
    Ty palačinky/lívanečky vypadají dokonale :-) banánové mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  5. Wau 9 km je dosť, si dobrá :)
    a palacinky vyzerajú skveleee <33

    OdpovědětVymazat
  6. Teeda, 9km je skvělé. Já jsem byla včera a zkusila jsem tě tagnout na Instagramu, ale nevím zda jsi to viděla... Jdu do té výzvy s tebou. Teď se tedy musím učit makro, ale večer a zítra si jdu zaběhat tak snad opět těch 6 km dám. Palačinky máš úžasné, asi si je v neděli dám za odměnu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem zkontrolovala a už to vidím. Děkuji za tag. Tak ať se ti příjemně běhá! :)

      Vymazat
    2. Není zač tobě také :-)

      Vymazat
  7. Mňam síce som práve dojedla ale ako pozerám na tie tvoje palacinky hňeď mi vyhladlo ! :)
    Prosím ťa, kde kupuješ vanilkový proteín? majú ho normáne v zdravej výžive? :) ďakujem :)
    a ja som dnes dala len 8km, všetko rozkvitá a ja kvoli mojim alergiám nemôžem dýchať, som fučala jak lokomotíva :D

    CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proteiny maji ve fitness prodejnách popř. někdy i ve fitness centrech (ale tam to asi moc cenově výhodně nevýjde). Já ten svůj kupovala přes kamarádku. Už si nepamatuji bohužel, kdde. Já mám 100% syrovátkový protein 920g za nějakých 650Kč myslím...
      Jen 8? Vždyť to je jen o 1 km méně než já :-P:-)

      Vymazat
  8. To je nádhera. Málem jsem si poslintala klávesnici. :D ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné a nádherně nafocené...děláš mi opět chutě.

    OdpovědětVymazat
  10. Mňami mňami! Vypadá to vážně báječně!!♥ V pátek mám taky volno, takže většinou jdeme s přítelem běhat nebo plavat hned ráno..a to je pak hned o dost líp rozjetý den♥

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná snidaně nechala bych si líbit....já se dnes už konečně taky vyhecovala a na večer letos poprvé uběhla 7km a ráno zlehka ještě 13km na kole :-)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig