čtvrtek 6. března 2014

Italian week in Lidl

Po asijském týdnu v Lidlu přišel v zápětí italský... Může být něco horšího pro mou peněženku? Jistě, že ne! Můj měsíční rozpočet na březen je už dnes překročen, takže zbývajících 25 dní budu asi o hladu. Abych však v téhle tíživé situaci nebyla sama, vyzývám vás tímto k nákupu v Lidlu, protože tyhle dobroty si prostě NEMŮŽETE nechat ujít! Leták, který se mi v neděli dostal do rukou, jsem prolistovávala asi pětkrát. Snažila jsem se sama sebe přesvědčit, že minimálně polovinu z těch věcí nepotřebuji. Marně! Odolávala jsem dva dny a včera ráno jsem tam prostě zajela. K mé smůle (nebo spíš štěstí?!) byla už spousta věcí vyprodána. (Ne, vážně jsem nevyšilovala, že už neměli bazalkové pesto...!!!) Ulovila jsem tedy JEN pět věcí.


1. Trojbarevné těstoviny - Asi jste si už všimli, že pestrost barev v jídle nikdy nepodceňuji.
2. Sépiové (chlazené) těstoviny - Opět na mě zapůsobila trochu děsivá barvička.
3. Krájená rajčata s bazalkou - Na rajčatové omáčky já jsem ujetá a když už jsem si koupila ty těstoviny...
4. Rajčatová omačka s ricottou  - Nešlo odolat! A ty další dvě, co jsou v nabídce, jsem v ruce držela asi 10 minut. Bylo tak těžké je tam nechat...
5. Parmazán Grana Padano - Kdyby ho neměli, asi bych se rozbrečela. (Nekecám!)

Celá nabídka ZDE.

Samozřejmě jsem popadla dalších sto milión důležitých věcí a odcházela ZASE se dvěma plnýma taškama jídla. Nutno podotknout, že za 3 dny bude lednice opět prázdná. 

P.S  Za tyhle "reklamy" Lidlu by mi měli vážně začít platit :-D Ale když já tu lásku prostě musím šířit dál. Pokaždé, co tam vstoupím, cítím se jako v Zaře, když vyhlásí 50% slevy :-D Až na to, že Lidl oproti Zaře vážně vždy vykoupím... Což mi připomíná, že jsem tam dnes jela znovu pro ty úžasné běžecké capri kalhoty, na které na FB upozornila Monča <3 Bohužel už jsem sehnala jen v šedé variantě, ale i tak jsou krásné.

...

Už jste něco ulovili nebo se teprve chystáte? Honem! Aby na vás něco zbylo!

SHARE:

19 komentářů

  1. dneska jsem tam nadšeně běžela pro běžeckou bundičku a legíny, ale bundička byla na živo docela hnusná a legíny neměli ve velikosti S, takže jsem se smutným pohledem (a čokoládkama :D) nešťastně odcházela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta bundička mě taky zklamala, ale dost jsem zvažovala tu mikinku. Jinak "kiš kiš"! Aspoň nějaká výhoda, když má člověk pár kilo navíc - velikost M byla :-D

      Vymazat
    2. Já mám tu mikinku! Za chvilku bude článek! Mikina je doopravdy krásná a moc příjemná.

      Vymazat
    3. já ti dám kila navíc ty hubeňoure!!! :D

      Vymazat
  2. Ooo, italský týden, tak jo, asi se rychle uzdravím a najdu nejbližší Lidl, miluji italskou kuchyni! :)

    OdpovědětVymazat
  3. musím tam!!! Miluju tyhle týdny v Lidlu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lidl a jejich akce :D Já je moc nevyužívám, jenom můj táta když mají věci ze zabijačky.

    OdpovědětVymazat
  5. :D No jo, Lidl ♥. Já jsem taky dneska zrovna listovala letákem, ale protože jsem na svojí dietě, tak se žádný výlet (či spíš válečná výprava no :D) nekonal. A s těmi trojbarevnými těstovinami, to mě pobavilo, ráno jsem si totiž říkala: "Hm.., nemají napsáno, jestli jsou celozrnné, tak proč bych je kupovala jen proto, že jsou trojbarevné?!?" Asi jsem sama sebe už změnila tak, že na estetičnost jídla zapomínám, respektive vůbec nemyslím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zas nejsem taková, že už bych si nikdy nedala obyč těstoviny, ale hlavně tyhle jsou pro celou rodinku na víkendový oběd :-) Ale jinak mi celozrnné už chutnají mnohem víc než klasické. Ty už mi příjdou takové plané, ale co bych neudělala pro trochu barev na talíři :-D

      Vymazat
  6. Já se taky chystám :) Hlavně na parmazán a sušený rajčata

    OdpovědětVymazat
  7. Dneska jsem koupila trojbarevné a měla je na večeři s mozzarelou a kořením:) a ulovila jsem si běžecké tričko:D bych neřekla, že v našem malém měste na mě skoro nic nezbyde:D ale byl tam nadbytek šortek, 3/4 žádné a i bundy přebrané:) nevíš kdy zase bude americký týden? mrknu jim na stránky:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bude asi za dlouho předlouho :-D A u nás byl taky nadbytek šortek :)

      Vymazat
  8. Jeeeje tak to jsou mňamky! Ještě že parmazán už mamka ukořistila:)) budu muset kouknout na celý leták a taky si pro něco zajet:D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky miluju italské týdny v Lidlu, utratím vždycky neskutečné prachy, no dneska se tam chystám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Dřív jsem Lidl odsuzovala ale nějak jsem postupně přišla k tomu, že je to uplně naopak a ted tam chodím často nakupovat. Mají tam čerstvé pečivo hlavně a to i v 7 večer ! jinak Italský týden je skvělí !

    OdpovědětVymazat
  11. Lidl uctívám. Na ty tmavé špagety koukám vždycky, ale ještě jsem se neodvážila... :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Já se takhle přemlouvám s kosmetikou :D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig