úterý 25. března 2014

My motto of the day


V deštivý den, jako je ten dnešní, to chtělo spoustu přemlouvání, abych se z té postele vůbec vyhrabala. Blížící se změna času bude pro mě smrtelná. Ne, že bych patřila mezi "vyspávače". Ba naopak se snažím vstávat nejpozději kolem 6-7. hodiny ranní, a to i o víkendu, ale znáte ten příjemný pocit, když se sami od sebe probudíte pár minut před budíkem? Tak přesně o tenhle příjemný pocit (a následně dobrou náladu) příjdu... A určitě ne jen já. Ale co už... Zase si za čas zvyknu, no ne? A o brzkém vstávání tenhle citát vlastně vůbec není, tak dosti toho fňukání.
Tato slova vypovídají především o tom, jak málo si lidé věří a jak rychle se vzdávají. Jak snadné je říct "Nemůžu, nejde to, nedokážu to!" oproti "Mám na to! Já to zvládnu!" Mě dokáží takové citáty skvěle nakopnout. Obzvlášť, když se jedná o cvičení. Někdy mi postačí přečíst pár citátů, prohlednout nějaké ty motivační fotky a zadek ze židle se mi rázem zvedá přímo sám.

Nezapomínejte na to, že ikdyž někdy věci nevypadají zrovna růžově, není řečeno, že se vše rázem neobrátí k lepšímu. A jelikož ráno dělá den,  nevstávejte už s pocitem, že na to nemáte, ale naopak se nakopněte větou "I CAN DO THIS!" because YOU REALLY CAN!

SHARE:

13 komentářů

  1. Naprosto s Tebou souhlasím! Děkuji za krásný, pozitivní článek! Pěkný den přeji!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný den přeji Veru !! :)) já jsem neuvěřitelný optimista, i když občas sama sebe stresuju, tak hluboko uvnitř vždycky věřím, že to nějak dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě taky, Hani. U mě záleží na náladě. Můj otec je velký optimista a mamka zase extrémní pesimista, takže u mě se to střídá jako počasí :-D Typický Blíženec koneckonců :)

      Vymazat
  3. Já změny času snáším překvapivě dobře i když jsem zvyklá také vstávat brzy a mám radši když se probudím ještě před budíkem, ale nesmí to být zase moc, jako třeba dnes o hodinu (možná už se tělo připravuje na změnu :D).. Jinak krásný článek, úplně z něj jde cítit pozitivní energie :) Motivace je důležitá ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám problém se změnou času, když si člověk déle pospí, ale tohle mě ničí :-D Děkuji moc, a to jsem se bála, že je "o všem a o ničem".

      Vymazat
  4. aj daždivý deň môže byť krásny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu pravdivé:)) u mě navíc většinou bývá zvykem, že když se mi někam nechce, nebo se mi nechce cvičit, tak pak si to nakonec o dost víc užiju, než když se na to těším nevím jak dlouho!:D Takže ano!! You can do this!:))

    OdpovědětVymazat
  6. Takový příjemně nakopávací článek :) Někdy si říkám, že lidé obecně by měli méně fňukat a spíš akceptovat, co přichází, smířit se s tím, zakousnout se a nevzdávat se.

    OdpovědětVymazat
  7. no jo ona bude změna času, to se aspon trochu vyspím, jelikož se budím hned jak vysvitne Slunce. Motivace je důležitá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Joo, miluju moto :)

    OdpovědětVymazat
  9. Motivace je skvely pomocnik :-) pisu si denik a na kazdy den mam iz dlouho dobredu napsany nejaky citatek ktery me hodi do pohody :-) a na zmenu casu se taky moc netesim teda :-D a to nejsem zadny spac ale vztavat na tmy snad dlouho nebudem :-P

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig