neděle 30. listopadu 2014

Review: NU3TION products


Dnes mám pro vás poměrně obsáhlou recenzi na výrobky značky Nu3tion.
Už několikrát jsem brouzdála po těchto stránkách a zvažovala objednávku pár věcí, proto mě nesmírně potěšilo, když jsem dostala možnost tyto produkty otestovat. 
Na značku nu3tion slyším pouze samou chválu. Ceny jsou opravdu příznivé a už i já mohu potvrdit, že kvalita výrobků je taktéž na vysoké úrovni. Dlouho jsem přemýšlela, které výrobky si vyberu. Nejméně třikrát jsem svůj výběr změnila. Lákalo mě téměř vše! Třeba takové kešu máslo jsem zvažovala hodně dlouho, ale odradilo mě kilové balení. Něco takého mít doma je pro Otesánka jako jsem já opravdu veliký risk. 



Nakonec jsem se rozhodla pro tyto produkty...


PROČ?

1. Rýžový protein - Tento rýžový protein patří mezi novinky. Veganské proteiny mi byly jistým trenérem doporučeny, ale jelikož s výrobky z takové sóji nemám příliš dobré zkušenosti, připadayl v úvahu proteiny: konopný, hrachový, beef nebo tento rýžový. Vybrat si pak nebylo až tak těžké. Jsem opravdu velký milovník rýže! 
Recenzi proteinu si však nechám na příště, jelikož bych se mu ráda věnovala více (tenhle článek je navíc už tak dost dlouhý) a ráda bych k recenzi přiložila i jeden recept, který už mám dlouho v hlavě. Tak snad dobře dopadne a bude vůbec publikovatelný (:-D).

2. Ochucovací tabletky (cookies, kokos) - S ochucovacími tabletkami mám již pozitivní zkušenost, takže mé oko ihned zbystřilo. Příchuť cookies a kokos? Nešlo odolat. Navíc jak už jsem zmínila, rýžový protein je neochucený, proto bylo potřeba zakoupit i příchutě. 

3. BIO panenský kokosový olej - Zatím jsem měla možnost vyzkoušet pouze kokosový olej z DM a natolik jsem si ho oblíbila, že jsem si jej chtěla koupit znovu. Tento mě však v poměru množství vs. cena velice zaujal, takže bez rozmýšlení putoval do košíku. O pestrém využití kokosového oleje jsem psala již ZDE.

4. Stimulant - Beta Alanín -  "Stimulanty jsou látky, které dokáží nabudit mysl i tělo. Dodávají okamžitou nebo dlouhodobou energii a vyvolávají pocit síly. Urychlují metabolické procesy v těle, čímž pomáhají spalovat tuk." Po přečtení tohoto popisku prostě nešlo odolat a musela jsem některý ze stimulantů zkusit. Volba nakonec padla na Beta Alanin. Chtěla jsem jej především pro dny, kdy nemám moc sílu, a tak bych ocenila něco, co by mě trochu nakoplo a já si i přes unávu trénink užila.

5. Spalovač - Extrakt ze zeleného čaje - Tento výrobek řadím na pomyslný vrchol aneb to nejlepší na konec. Tady jsem měla jen jediné dilema - 100g nebo 400g? No vidíte sami, že zde jsem si byla jistá, že budu produkt opravdu denně  a dlouhodobě užívat. 

...

Abych vás neunudila rozsáhlým textem, fakta o výrobcích (oč se jedná, k čemu jsou vlastně dobré) najdete vždy v přiloženém odkaze pod názvem výrobku z oficiálních stránek nu3tion. Já budu popisovat pouze své základní dojmy jako je např. struktura, chuť, vůně a samozřejmě očekávané účinky.

  • struktura - velice tvrdé - špatně se drobí i rozpouští 
  • chuť - docela nevýrazná (kokos - dobrý, cookies - nebyly špatné, avšak nic, co by mě nějak zaujalo) a lehce umělá, jak již psala ve své recenzi Markét
Hodnocení: Začnu recenzi trošku negativně, ale pak už můžete očekávat jen slova chvály :) Tabletky mě příliš neohromily. Jak už jsem zmínila, měla jsem možnost vyzkoušet tabletky ze stránky 4fitness a zkušenost byla podstatně lepší - křehké/lehce "drobitelné" a chuť opravdu intenzivní. Tento výrobek tedy hodnotím spíše negativně a už bych si jej znovu asi neobjednala.

  • dobrá rozpustnost
  • neutrální chuť i vůně
  • očekávaný účinek až ve vyšší dávce
Hodnocení: Výrobek se doporučuje dávkovat 2-4x denně. V 1,5g jsem nepocítila žádný účinek, proto jsem si zkusila dát celých (1,5g x 4) 6g přímo před tréninkem. Naštěstí se potvrdilo pravidlo: "Co tě nezabije, to tě posílí." (:-D) Opravdu jsem cítila větší nabuzení, chuť i sílu a trénink si o to víc užila. Rozhodně doporučuji :)

  • vůně - jako velice silný zelený čaj (nečekaně :-D)
  • rozpustnost - Ve studené vodě téměř nemožné, takže doporučuji zalít hned horkou vodou jako klasický zelený čaj.
  • chuť - Jedná se o extrakt ze zeleného čaje, takže nemůžete čekat víc než jednoduše hodně silný zelený čaj. Poměrně hořké, ale mi chuť nijak nevadí. Doporučuji pít s vymačkanou citrónovou šťávou.
  • účinek - U spalovačů nelze účinek hodnotit hned, ale až po dlouhodobém užívání, proto tento bod nemohu zatím hodnotit. 
Hodnocení: Výrobek zatím splnil má očekávání. K recenzi se však jistě po čase vrátím, abych mohla zhodnotit onen účinek. Obecně však pravidelně piji zelený čaj a řekla bych, že obecně vzato působí jako skvělý antioxidant. Milana mě určitě sám o sobě nezbaví (:-D), ale ve spojení s pravidelnou vyváženou stravou a pohybem jistě přispěje ruku k dílu.

  • vůně - Zde mě překvapilo, že kokosový olej nijak nevoní.
  • chuť - neutrální
  • využití - viz. článek (zde)
Hodnocení: Až na vůni, která se nekonala (:-D), jsem s výrobkem spokojená. Kokosový olej je skvělým pomocníkem jak v kuchyni, tak i z kosmetického hlediska. Zase jej začnu hojně využívat.

...


S celou objednávkou jsem moc spokojená. Jediné mínus bych shledala ve velice malém dávkování (např. u extraktu ze z.č. je to pouhých 300mg), kvůli kterému je dobré mít doma mikrováhu. Jelikož ji nevlastním, samotným týmem nu3tion mi bylo doporučeno dávky odměřit ve vyšším množství, a poté si je rozdělit na části, popř. odhadnout od oka, jelikož uvedené gramáže odpovídají doporučenému dávkování, nikoli nejvyššímu možnému.

Doufám, že se vám recenze líbila a pokud máte v plánu si některý výrobek objednat a stále nad jeho koupí váháte, klidně se mě v komentáři zeptejte na cokoli, co vás zajímá. Navíc po zadání kódu STYLEQUITE10 získáte na svůj nákup 10% slevu.

Já děkuji značce nu3tion za možnost tyto výrobky odzkoušet. Jistě na jejich stránky znovu zavítám a vyzkouším zase něco nového. Třeba nakonec padne volba na to máslíčko :)

SHARE:

32 komentářů

  1. Máslíčku jsi neměla odolávat, největší chyba, nemít kyblík radosti doma! :D
    Je to tak, ty tabletky jsou trošku umělý (a jestli jsem na něco alergická, tak na chemickej ocas!), ale naštěstí je ten protein dobrej a nasládnej i sám o sobě :)

    A o kokosovém oleji jsem taky uvažovala, ale jsem ráda, že jsem ho teda nakonec nevzala, když po kokosu nevoní - to na tom bývá totiž to nejlepší! :D
    Ale taky jsem s objednávkou moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z kyblíku radosti by byl kyblík smutku a pláče po pár hodinách :-D

      No, překvapilo mě to, ale svůj účel plní, to je hlavní :-D:-)

      Vymazat
    2. Voni ten panensky :)
      http://www.nu3tion.cz/bio-panensky-kokosovy-olej

      Vymazat
  2. Vypadá to dobře :) Ale u toho kokosového oleje bych tedy absenci vůně viděla jako velikánské mínus! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :D No v popisku má BIO...tak kdoví, třeba opravdu kvalitní kokosový olej extra nevoní. Ale to je jen domněnka.

      Vymazat
    2. Ten kokosoví nevoní, pretože je hlavne na pouzitie v kuchyni a to ho oni zbavia vone, pretoze to moze niekomu v niektorych jedlach prekazat...ak si kupis kokosový olej urceny prevazne na pokozku ten voni....tie extra panenske vonaju skoro vsetky len niektory vyrobcovia balenia urcene na varenieich vone zbavuju...(nechapem preco mne to vobec nevadi milujem vsetko kokosove :)) ) Janka

      Vymazat
    3. Tak to slyším poprvé a děkuji za informaci :) Ani by mě nenapadlo, že to vůbec jde :-D

      Vymazat
  3. ochucovací tabletky by se mi hodily !!! já si zrovna dneska balila do prahy další várku svojí bílé čokolády a hned jak jsem otevřela ten obří kontejner, zdánlivě bezedný, říkala jsem si, jak moc ten protein už nenávidím :D takže budu míchat do kaše, sušenek a všeho možného, a budu se modlit, aby rychle ubýval :D no to jsem si postěžovala, chtěla jsem říct, že to vypadá prostě super :D a s kýblem máslíčka ti rozumim naprosto !!!! :D už jsem psala Markét, že jsem zvědavá, jak dlouho jí to vydrží (prý do Vánoc .. LOL ... :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď od proteinů pauzu. Normálně jsem se těch umělých sladidel tak přejedla, že teď je nemůžu ani vidět. I proto jsem z toho neochuceného nadšená. Můžu si tak udělat třeba mug cake naprosto dle svých chutí :)
      Děkuji :-* Haha, mě by vydržel fakt max týden, a jelikož moje tělo přibírá právě po tucích, tak to alespoň do Vánoc nechci riskovat :-D

      Vymazat
  4. Tak zadarmo bych to brala taky,to se to recenzuje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to člověku také mnohé napoví...Já vždy raději volím firmy, které se nemají potřebu podobným způsobem propagovat, protože prodávají díky kvalitě :)

      Vymazat
    2. Quest nutrition je taky kvalitní a známá značka a YouTuberům v Americe posílají týden co týden obrovské balíky questek, proteinu a chipsů zadarmo. Stejne tak gymshark
      Citim v tom trošku závist, a nepřijde mi to fer. Nerikam ze by měly blogerky kyvnout na každou kravinu, ale takovyhle poznámky byste si mohli odpustit.
      Nad článkama, designem, odpověďma na dotazy jsme "par" hodin taky ztratily, tak proč nevyužit občasné "odměny" v podobě dárků od různých, kvalitních, značek..

      Vymazat
    3. Vždyť jsem jen napsala, jak na mě potom působí ty firmy...(btw: firma Quest nutrition byla také xkrát nařčena, že používá nekvalitní protein - ale mě je to fuk, jedla bych je od rána do večera, nebýt ceny :D)
      Proti recenzím na blogách nic nemám, naopak mi to přijde jako fajn odměna pro blogery, když za svou práci něco dostanou :)

      Vymazat
    4. Jojo, v Americe mají ty kontroly proteinů mírnější. Ale stejne :) třeba na ty jejich chipsy asi nic nemá, doufám, ze tu někdy budou :-D
      Ja dost věci sama odmitam, tak 3\5 nabídek určitě.. Ale proste tohle me trochu vytocilo, blog se taky nepise sam a i kdyz to miluju, je to casto zrout času i peněženky :)

      Vymazat
    5. Díky Blani :* Myslím, že ani Anonym ani Kristýna nemají ponětí o tom, jak jsem se s článkem s prominutím srala a kolik hodin jsem nad tím strávila. Takže rozhodně to nebylo zadarmo. Zkouškové je za rohem a mám na práci dost seminárek, takže normálně bych na blog článek nepsala.
      Každopádně rozhodně nejsem člověk, který by se dal uplatit. Veřejně přiznávám, že se mám díky rodičům v životě opravdu dobře a o to víc si všeho vážím. Mám 3 brigády a takovou objednávku si mohu dovolit i z vlastní kapsy, ale nevidím jediný důvod, proč bych měla takovou spolupráci odmítat, když jsem na výrobky od Nu3tion měla už dávno zálusk. A jak sama Blani říkáš, myslím, že je to zaslouženě.
      Ani nevím, proč se k tomu tak rozsáhle vyjadřuji, když jsem se nad komentářem akorát zasmála :D Ale tak pro vysvětlení třeba jiným rýpalům pro příště :)

      Vymazat
    6. Nechápu, proč mě zmiňuješ Veroniko..

      Vymazat
    7. Uznávám, že z tvé strany nebylo nic mířeno proti mě. Beru zpět, omlouvám se :)

      Vymazat
    8. No obecně jsou její komentáře velmi příjemné, jak jsem si všimla :))
      Jinak stojím nad objednávkou toho rýžového ... takže chutnal prosím? :)
      A z 4fitness jsi měla i proteiny?

      Vymazat
    9. Cože? :-D Já jsem nepříjemná? :-D
      Ano, chutnal.
      Ne, neměla.

      Vymazat
    10. Nene, to bylo na Kristýnu, protože jsem si toho všimla pod více články .. vím, že to není moje věc, ale nemůžu vystát přehnanou urýpanost, rádoby upřímnost.

      Vymazat
  5. Super recenzia Veroni! Mne sa veľmi ľúbia tie tabletky, ale neviem si predstaviť takýmto spôsobom ochucovať proteín, ešte som taký nepila :) Každopádne som videla aj také odporúčania na internete, že si ľudia tie tabletky pridávajú pre príchuť do kaší a podobne, čo je podľa mňa super nápad a ja by som ich určite využila najmä týmto spôsobom :) Čo sa týka oleja, podľa mňa je omnoho lepšie že je neutrálny, aj my doma používame taký a teším sa,pretože známa mala kokosový ktorý voňal po kokose a vravela, že to je hrozné na tom robiť mäso alebo takéto jedlá, lebo že ten kokos je tam strašne cítiť a k niektorým jedlám sa to proste nehodí, takže ak si pripravuješ na ňom mäská a väčšina jedál, tak je dobré že je taký aký ho máš :) no a k tým recenziám je škoda sa vôbec vyjadrovať no. Ako aj Blanka poznamenala, ľudia ani netušia koľko práce je nad jedným príspevkom a viem si živo predstaviť, koľko času ti zabral tento samotný príspevok, takže nad takými komentármi sa dá len pousmiať. Navyše už niektorí závidia pomaly aj vzorky produktov, takže tu fakt už nieje o čom. A tiež nesúhlasím s komentárom, že kvalitnejšie produkty majú tie firmy ktoré sa nepropagujú. Ja som mala možnosť otestovať vzorky proteínu od Gorilly a musím povedať, že ten proteín je fakt skvelý! A navyše na trhu je toľko týchto produktov, že podľa mňa mnohým ľuďom týmito recenziami blogerky dopomôžu k výberu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dost nešťastný příklad s tou gorillou, zkus se zeptat odborníka na názor na složení ;o)

      Vymazat
    2. Ja hodnotím to ako mi ten proteín chutil, takže tak. Chcela som poukázať na to, že netreba to brať hneď tak, že firmy ktoré ponúkajú produkty na zrecenzovanie sú nejaké nekvalitné.

      Vymazat
    3. Já ty tabletky z 4fitness koupila výhradně na ochucování tvarohů a kašiček :-D jelikož ochucené proteiny jsem měla, takže na to nebyly třeba.
      S kokosovým olejem máš pravdu. Dříve jsem ho použila výhradně na pečení sladkých dobrot nebo na lívanečky a když už na slano, tak třeba u kuřecího s kokosovým mlékem, kde se to ztratilo. Takže máš pravdu, že teď jej můžu vesele používat na slano, to mi ani nedošlo.
      Taky nesouhlasím, že firmy, které nabízí spolupráci, jsou nekvalitní. Blogy se dostávají čím dál víc do popředí a pro marketing jsou skvělou volbou. Sama mít firmu, tak blogy oslovím. produkty se tak dostanou mezi lidi přirozenou formou a hlavně málokterá (kvalitní) blogerka se bojí napsat, že jí něco nechutnalo nebo nevychovovalo, takže člověk může očekávat upřímný názor. Zatímco reklama se tě snaží jen obalamutit, aby sis produkt za každou cenu koupila.

      Vymazat
  6. skvělá recenze, o těch ochucovacích tabletkách už delší dobu přemýšlím :) ostatní produkty jsem doteď ani neznala, takže jsem ti vděčná za představení :)
    jinak mám od nich asi měsíc protein a jsem s ním také spokojená, mají kvalitní produkty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že pro tebe byla recenze přínosná :)
      Souhlasím.

      Vymazat
  7. Zajímavý článek, hezky jsem si početla o ničem podobném jsem zatím neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  8. Já také byla velmi překvapená, když jsem zjistila, že tento olej od nu3tion nevoní. :D Až pak jsem zjistila, že kokosový olej musí být panenský, aby voněl. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá recenze, dlouho jsem se nad touto značkou rozhodovala, ale už mám zřejmě jasno :) takže až dojde protein, vím kde koupit :) Jen teď váhám nad tím kokosovým olejem :-/ Ale já určitě nezaváhám a koupím si i kyblík s tekutým štěstím (zřejmě s kešu máslíčkem :D :) ) - a hádám, že moc dlouho nevydržím :)
    PS: Moc krásně fotíš, v tomto článku se mi hrozně moc líbí fotka s kočičkou ! :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Luci! :) Pokud váháš kvůli té vůni (která se nekonala :-D), tak zvol panenský kokosový olej :-)

      Vymazat
  10. Docela jsi me navnadila na ten kokosovy olej, vune by mi nevadila, takze jestli ho hodnotis i v porovnani s tim z DM kladne... :))

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig