sobota 22. března 2014

Running challenge


Nejsem příznivce jakýchkoli výzev, ale když jde o běhání, jsem jedině pro! Takže kdo jde do toho se mnou? Myslím, že 60 km za měsíc je tak akorát i pro začátečníky. Já svou výzvu zahájila již před třemi dny a už mám na svém "účtě" 26,5 km. 

Kdo ještě nikdy neběhal a z dětství máte na běhání akorát negativní vzpomínky (jako já!), alespoň to zkuste. Předevčírem jsem si byla zaběhat na hodinu a půl s kamarádkou, která běh doposud zatracovala a jednoznačně odmítala. Teď je z něj přímo nadšená a plánuje chodit běhat pravidelně.


Nezapomeňte, že hlavní je, abyste nepřepálili tempo a soustředili se na dýchání. Pak už to půjde úplně samo. Začněte třeba s 3km a každý běh o 1 km navyšte. Klidně střídejte běh s chůzí. Není nutno běžět vkuse, ale pokud to budete často vzdávat, myslete na to, že podvádíte pouze a jen sami sebe!!!

Postujte vaše fotografie z běhání na instagram a přidejte označení #runningwithveronika. Budu jen ráda, když uvidím, že v tom nejsem sama.

...

Kdo jde do toho se mnou?


SHARE:

21 komentářů

  1. Já :) až se uzdravím, tak plánuju vyběhnout, ale spíš asi budu jezdit na kole (když už jsem dostala nové, tak ho chci pořádně využít :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak se brzy uzdrav. Cyklistiku miluji ještě víc, tak to taky budu střídat :-)

      Vymazat
  2. Super!!! Já taky patřím mezi ty, kteří běh spíše neměli rádi a od základky jsem fakt skoro vůbec neběhala. Na konci minulého léta jsem byla dvakrát s přítelem a přes zimu vůbec, to jsem jen cvičila doma, ale i tím se mi o dost zlepšila kondička a teď na jaře mi příjde, že mi běhání už vůbec nedělá problém a hrozně mě to baví!!! Takže ano, ať to všichni alespoň zkusí!!:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bezva, tak pokud máš instagram, nezapomeň se aktivně do výzvy zapojit.

      Vymazat
  3. Ááááá, ty si v tomto moja parťáčka ako vidím :D Miluješ beh rovnako ako ja :)) Zrejme sa k výzve pridám, že včera som dala krásnych 10,8km za hodinku :) Zajtra idem tiež na dlhšie s ockom von do prírody, takže sa veľmi teším, no už len dufať že sa nepokazí počasie ako minulú nedeľu, ked sme nemohli ísť kvôli obrovskému vetru a dažďu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u más má právě zítra pršet, takže jsem si řekla, že hecnu 3.den po sobě a jdu do toho. Teď jsem byla ještě na 8km procházce a už jsem vážně K.O :-D Budu držet palce, ať je zítra ještě alespoň ráno krásně :-* Užij si to!

      Vymazat
  4. ja sa okamžite pridávam!
    veľmi rada behám, ale niekedy mi robí problém dokopať sa k tomu ÍSŤ behať,ako napríklad teraz hh :D
    keď už som vonku je to super! :))

    na mojom blogu prebieha giveaway s kozmetikou GF Ferre, ak máte záujem!! :) :)
    ------------ >>> CHOCOLATE KISS

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna se na to dnes chystám! Poprvé tento rok chci jít večer běhat ven. Tak pokud zachytím nějaké foto, tak určitě na instagram přidám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Tak držím palce, ať si to užiješ jako já dnes :-) Ještě jsem dala 8 km procházku a mé nohy jsou zralé na odpadnutí :-D

      Vymazat
  6. Já zrovna před hoďkou doběhla, SAKRA! :D Kdybych si té challenge všimla dřív, tak nějaké fotky pořídím. A zrovna to byla asi ta nejdelší vzdálenost, co jsem uběhla :D

    OdpovědětVymazat
  7. běhávala jsem, ale nedělalo mi to dobře na kolena a záda, tak jsem přestala. držím palce s tvou challenge :)

    OdpovědětVymazat
  8. Též se hlásím k milovníkům běhu! Tedy ovšem nevím, jestli právem... protože jsou dny, kdy běh k smrti nenávidím a nemám na něj náladu :D Nicméně teď jak začalo být hezky, byla jsem běhat asi 3x a vždy to bylo úžasné:) 60 km za měsíc se dá stihnout krásně. A jak jsi řekla-hlavně to nepřepálit na začátku, znám dost lidí, co si takhle běh znechutili :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, taky se u mě najdou dny, kdy by mě nikdo do běhání nepřemluví :-D Ale to právě miluju na sportu. Existuje tolik možností, že na něhaký druh aktivity ta nálada vždycky je! :)

      Vymazat
  9. Skvelá výzva :) chodim behat už druhý mesic, byla sem prave včera a zase pujdu bud zitra nebo pozitrí tak snad nejakou fotku poridim ;) a pripojim se! 60km je vpohodicce. Tak nech nám to behá holky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Je to v pohodě, ale já třeba jdu 3 dny po sobě a pak jsem schopna nejít 2 týdny (kvůli nedostatku času či počasí). Takže pro mě je to ve výsledku tak akorát.

      Vymazat
  10. Já teď běhám spíš jen 1x do týdne, ale v létě na to mám víc času :D Ještě teď když pořád prší, ale plánuju to navýšit, hrozně mě to baví :)

    OdpovědětVymazat
  11. Verčo, jdu do toho s tebou!! Dnes jsem běžela 6km a bylo to po dlouhé době skvělé. Ale každý si běh zamiluje spíše po delší době. mě to tedy chvíli trvalo :-) Love run eat repeat

    OdpovědětVymazat
  12. Perfektní výzva, jdu to zkusit :) Začala jsem s běháním asi před dvěma měsíci a z 1,3 km střídání chůze a běhu jsem se dostala na 3 km běhu, tak myslím, že je nejvyšší čas pokročit dál :)

    OdpovědětVymazat
  13. začnu v lednu :) na ježíška dostanu IPhone, takže mi bude konečně fungovat telefon :) Holky doporučíte mi nějakou aplikaci na běhání pro apple? :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig