pondělí 23. února 2015

Budget friendly training clothes - Decathlon

Pokud by se mě někdo zeptal, kde nakupuji sportovní oblečení nejradši, pak bych určitě se svou odpovědí ani nezaváhala a jednoznačně řekla: ,,Decathlon!" Proč? Cena zboží je vzhledem ke kvalitě doslova směšná! Nemluvě o skvělých materiálech, ať už nátělníků (které jsou nejpohodlnější, co jsem kdy vlastnila) nebo legín, které vydržely už stovky ne-li tisíce dřepů, výpadů, běžeckých kilometrů, ale i několik výšlapů po horách. Prostě a jednoduše, dle mého názoru na trhu není lepší konkurence - znovu opakuji, když vemu v potaz poměr ceny a kvality.

Dala jsem si tu práci a stvořila pro inspiraci pár koláží oblečení, které je určeno na fitness, a které bych sama ráda v šatníku uvítala. Já osobně mohu doporučit konkrétně v pořadí třetí legíny s vyšším pasem z koláže "Lila & Grey" - u dřepů nemusím řešit, že by mi lezlo ven, co nemá (:-D) a celkově je vyšší pas na břiše i z termogenního pohledu praktický. Plánuji si je pořídit i v šedé barvě, a to i za cenu, že se bude značit pocení. Když je miluješ, není co řešit. Z Decathlonu dále vlastním skoro všechny barvy nátělníků (které jsem do koláží ani nedávala, jelikož jsou už tak dost profláklé a jistě je znáte), třičtvrťové legíny, které už bohužel nejsou v nabídce, růžovou mikinu s nápisem Workout, termogenní pás na suchý zip, shakery, spodní prádlo, ponožky,... Dobře, radši jsem měla vyjmenovat, co nemám :-D A teď už k samotným kolážím...



Přestože v civilu byste na mě růžovou navlíkli ztěžka, v mém fitness šatníku tato barva bohužel převládá. Snažím se ji postupně vzdát, a letos jsem teda zatím opravdu dala přednost jiným barvičkám, ale stejně ji opět neodolám a něco sladce růžového si pořídím. No co... ,,Look like a princess, train like a beast."


Ovšem lososová, ne oranžová, prosím pěkně - tu já nerada, ale přišlo mi praštěné napsat do názvu ,,salmon" (:-D), patří k mým top barvičkám, kterých se nikdy nevzdám! Vypadá skvěle jak na opálené kůži, tak není nejhorší ani na té zimní mrtvolné. A v kombinaci s šedou (tu cpu všude, vím, ale když ona se hodí prostě ke všemu) budete k sežrání! Jako meruňka...nebo ten losos.


Fialová je pro mě takovou decentní verzí růžové. Nebudete působit tak přeslazeně a sluší všem věkovým kategoriím. S černou, s šedou. Opět bych více barev dohromady raději nemixovala.



A nakonec odstíny modré, opět spolu s šedou (protože víte proč!). Taková barvička klidu a míru, která se mi líbí, ale paradoxně mi vůbec nesluší (:-D). Proto doufám, že na ni navnadím alespoň vás a mou smůlu tak vykomenzuju :* 

...

Nakupujete v Decathlonu? A co říkáte na koláže? Vybrali byste si? 
Pro mě dokáže být oblečení kolikrát neuvěřitelnou motivací ke cvičení. Ikdyž se mi třeba v daný den na trénink nechce, při myšlence, že vyzkouším nové oblečení, startuju auto a vyrážím směr fitko :)

SHARE:

21 komentářů

  1. No super inspirace :) jakmile bude čas, tak výrazům na nákup, ptz v H&M se mi nakonec výběr nelíbil a ta cena nebyla taky příliš lakava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to je bohužel velké mínus u H&M.

      Vymazat
    2. No ale Decathlon mě hodně překvapil. Byla jsem tam asi jednou a upřímně není tolik profláklej jako ostatní sporty. Každopádně podle tvých koláží tam mají opravdu super kousky. Já jsem milovnice růžové, nosím jí i normálně, doplňky a kravinky atd musím mít růžové, tím pádem i růžové věci na cvíčo jsou nutností :) a růžovo-šedá, to je TOP barevná kombinace :) no nic, to ze mě přítel bude mít zase radost, že pojedeme zase nakupovat hadry :) a jinak mě napadlo, když ráda běháš, zda ses někdy zúčastnila We run Prague :)

      Vymazat
    3. Nezúčastnila, ale loni jsem strašně litovala, takže letos ho poběžím, ikdybych měla 40ky horečky! :-D A že zdravím přítele. Ten mě bude proklínat :-D

      Vymazat
    4. Já jsem právě taky minulý rok litovala a teď se moc těším, až se zúčastním, i kdybych se měla do cíle doplazit :) jooo přítel skákal radostí, když jsem mu to ukazovala :D

      Vymazat
  2. Přesně! Do posledního slova s tebou souhlasím. Růžovou nenosím, nicméně v mém fitness šatníku se jiná barva téměř nevyskytuje. Snažím se brát lososovou, když kupuju něco nového, ale pak vidím svítit růžovou na vedlejším stojanu a bohužel moje ambice "nebýt barbie" jsou ty tam :D
    Decathlon miluju, ačkoli mám zatím jen několik nátělníků (a máš pravdu, matroš úžasnej), dlouhé černé tepláky a rukavice na cvičení. Chystám se tam pro nějaké legíny a další nátělníky, těch není nikdy dost.
    Bezva koláže, hned mám lepší přehled, co tam je, a pro co půjdu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se líbí :-) Stálo mě to hodiny práce, vybrat (podle mě) top kousky :-D ten sortiment mají fakt bohatý.

      Vymazat
    2. Haha, jako bych četla i o sobě! "Neee, už nemůžu nic růžovýho, ať zas nejsem jak blonďatá Barbie".....a pak už se to stejně zase nese k pokladně:D

      Vymazat
    3. Haha, jako bych četla i o sobě! "Neee, už nemůžu nic růžovýho, ať zas nejsem jak blonďatá Barbie".....a pak už se to stejně zase nese k pokladně:D

      Vymazat
  3. Supr, ty fialkové kombinace by se mi dost hodily na jógu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Už dlouho se tam chystám na kamarádky doporučení, tak snad se to už vydaří :) Ty legíny totiž vypadají naprosto úžasně a přiznejme si to, super fitness oblečení pomáhá i jako motivace! :D
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jistě! Nové oblečky mě do fitka dokopou zaručeně :-D

      Vymazat
  5. Skvělá inspirace :)) šedá je super s jakoukoliv barvou- a to i s růžovou, kterou já vážně nemusím. A i takovýto outfit by mě dokopal jít cvičit.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak si teď říkám, jak je vůbec možné, že tuhle značku neznám! Hned bych si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Decathlon je NEJLEPŠÍ! :) Zrovna nedávno jsem tam byla a mohla na všem tom fitness vybavení oči nechat. Bohužel jsem měla útrum, protože jsem původně šla pro lyžařskou bundu, ale brzy se tam vrátím:) No a přesně se vidím v tom, že růžovou v civilu jen těžko, nicméně na cvičení - sem s ní! :D

    OdpovědětVymazat
  8. zrovna dnesak jsem byla v jejich obchoddě na černém mostě! a koupila si ty nejlepší šortky :D a teď lituju, že jsem si nekoupila rovnou patery, protože lepší šortky za 200 bych asi nesehnala..

    OdpovědětVymazat
  9. Strašně dlouho jsem v Decathlonu nebyla, ale koukám, že tam zase musím zajít!!! Ty všechny věci s růžovou nutně potřebuju!!!!♥

    OdpovědětVymazat
  10. Souhlasim! Pomer cena/vykon je dokonaly :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna dnes jsem tam byla! :D jen se nám tam stala taková příhoda s autobusem..:D ale odvezla jsem si boží tílko, potítko, shaker a dohromady mě to stálo 240? úžasné!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig