čtvrtek 19. února 2015

H&M Sportswear


Nabídka sportovního oblečení značky H&M mě letos obzvlášť nadchla. Už méně mě však potěšily ceny. Člověk pak váhá, zda-li nemá pár korun přidat a zainvestovat raději do kvalitou zaručených značek jako je Nike, Adidas, Reebok a další. Musím však uznat, že spoustu sportovních věcí, co jsem si v H&M pořídila, je na tom kvalitou víc než dobře. Jediné, nač slýchám negativní názory, jsou legíny. Často se zákazníkům stává, že švy už po první zátěži popraskají. Co však mohu jednoznačně doporučit jsou podprsenky se střední až vyšší podporou, kdy opravdu slouží jak mají, a také trička, která se nevytahají a i po x vypráních vypadají stále skvěle. 
To růžové tričko z koláže jsem si zkoušela a hned bych si ho koupila, bohužel S mi bylo příliš úzké přes prsa a M naopak široké v oblasti pasu. Nakonec jsem tedy zvolila tričko šedé žíhané (viz. koláž, poslední v pořadí) a cvičím v něm teď denně. Spolu s legínami s vysokým pasem podle mě vypadá velice dobře a materiál je moc příjemný. Můžete ho na mě vidět zde na instagramu.

...

Kupujete si sportovní oblečení v H&M? Pokud ano, jaké máte zkušenosti s jeho kvalitou? 
Na příště mám pro vás nachystané koláže fitness oblečení ze sortimentu obchodu Decathlon.

SHARE:

14 komentářů

  1. Z HM tedy ještě nic nemám :) zajímala by mě cena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Celý sportovní sortiment H&M: http://www.hm.com/cz/subdepartment/LADIES?Nr=4294965468

      Vymazat
  2. asi v pondeli zavitam do H&m a okouknu ty skvosty :) u me vede ruzova a seda barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a btw :) kdyz se na jejich strankach zaregistrujete k odebirani newsletteru, tak dostanete slevovy kupon 25% na jeden kus obleceni :) a to je super

      Vymazat
    2. Jo, to už jsem využila bohužel o Vánocích :-( :-D ale bylo to na sportovní kousek :-)

      Vymazat
  3. já mám z HM jen jeden nátělník, ale je super a mám ho moc ráda (no jo slevy :D), ale chystám se na nějaké tričko s dlouhým rukávem, takže by mě tam mohli potěšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky lovím ve slevách :-D A právě jsem také sháněla tričko s dlouhým rukávem, ale ty jejich jsou asi fakt šité na milovníky kardia, ptz mám problém to přes ty ruce narvat a v pase to mám pro změnu volné :-D Čuník :-D

      Vymazat
  4. Zaujaly mě především ty sportovní podprsenky, vypadají skvěle a hlavně neskutečně pohodlně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle neni moc muj styl...neni na tech kouscich vubec nic zajimaveho. Spis se tesim na dalsi clanek!! Protoze fitness hadry z Decathlonu? Sem s nima :D Mam od nich tilko za uplne smesnych asi 250,- a je to uplne nejvic nejbozejsi kousek meho fitness satniku! Nejpohodlnejsi, zajimavy strih, dobre sedi, proste ho miluju a doporucuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. v HM majú veľmi pekné športové veci, no často sú to dosť vysoké ceny.. takže si reálne niečo kúpim možno v zľavách :D ale inak majú prekrásne farby.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Mám podprdu za 299Kč a super, triko už mě tak nenadchlo bo je moc dlouhe a vytahuje se..

    OdpovědětVymazat
  8. Mám zatím zkušenost s podprsenkama a tílkama a musím jenom chválit. Možná prubnu ty šedivé legíny, no uvidíme, jestli dorazí i k nám do Ústí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju HM sportovní oblečení! A hlavně to, že jejich 4/5 dlouhé kalhoty jsou pro mě ideálně až ke kotníkům :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam leginy a drzi. Pak mam to volne tricko co je posledni na obrazku a je fajn, ale moc ho nenosim protoze mi vadi jak mi odhaluje pupek pri ruznem skakani a tak no a ze ja jeste zrovna vystavni bricho nemam :D a sportovni podprsenku mam taky jednu a super :-)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig