neděle 22. února 2015

Blondie Sunday Fit Inspiration

Jestli někoho ve fitness světě miluju, pak to je právě Nikki (instagram ZDE, youtube ZDE). Na vlogy moc nejsem, ale její videa musím vidět hned, jakmile je přidá. Jen nevím, jestli víc žárlím na ni nebo na Christiana <3 (:-D).

Druhou krásku, kterou jsem si oblíbila neskutečně rychle, a jejíž videa miluju snad ještě víc (má je originální, vtipná a vždy zábavná od začátku až do konce), je Heidi Somers (instagram ZDE, youtube ZDE). Bikinka, která má snad nejdokonalejší zadek na světě (:-D). 

...

Nedokážu se rozhodnout, kterou mám radši! Co myslíte? A máte také nějaké fitness oblíbenkyně? Budu ráda za nějaké tipy. 


SHARE:

8 komentářů

  1. Nikki mám taky strašně ráda :) ani jsem nevěděla, že má YT chanel, musím se na něj hned kouknout! :D
    má fitness oblíbenkyně je @coniecto :)
    Jinak skvělý blog, můžu se zeptat, v čem děláš ty krásné koláže? :)
    můj blog - http://blog-by-nicole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Niki. Dělám je v OpenOffice v Kresbě (mám Maca, nevím, jestli je to i na Windows), ale uděláš to prakticky ve všem...na prázdný list nahážu fotky, upravím velikosti, poskládám vedle sebe, nějak "dozdobím" a je to :-)

      Vymazat
  2. Přesně tyto dvě taky ráda sleduju! :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super tipy, zaujímavá inšpirácia. :)
    http.//bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Heidi zatím neznám, ale Nikki a její vlogy sleduju pravidelně - miluju, jaká dokáže být občas "blondýna" :D

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tipy, zatím nikoho nesleduji, tak je správný čas začít :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikki je super, miluju její vlogy! Skvělá inspirace :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig