středa 4. února 2015

Review: Nu3tion Rice Protein

Dnes mám pro vás ultrakrátkou recenzi, s kterou jsem si dala na čas, abych mohla produkt objektivně posoudit. 

Před nějakým tím časem jsem publikovala recenzi na produkty od Nu3tion (zde). Nezmínila jsem ale rýžový protein. Proč? Chtěla jsem ho pořádně odzkoušet, a to nejen klasicky jako nápoj po tréninku, ale i přidáním do kaší či výrobu mých oblíbených mug caků. Často se mi stávalo, že jsem dala u proteinů hned na první dojem a po pár týdnech jsem názor naprosto změnila a už bych si jej znovu nekoupila. Rýžový protein jsem tedy dnes po 3 měsících dopotřebovala (střídala jsem ho i s jinými), a tak jsem si řekla, že je opravdu na čase sdělit vám své dojmy. 
Vezmu to stručně a jasně. Jsem z něj nadšená! Zkoušela jsem ho využít i při výrobě "slaného chlebíku z mikrovlnky", kdy jsem nechtěla na večer jíst klasické pečivo, a opravdu se jako náhrada za mouku dobře osvědčil. Obsahuje 80% bílkovin, což je podle mě slušné množství, a pít se dá i samostatný bez přidání příchutě. Řekla bych, že je na tom i cenově velice dobře a hlavně z něj budou nadšení především vegani.

Za mě tedy určitě ANO! :)

...

Máte někdo pozitivní zkušenosti s jinými proteiny než jsou klasické syrovátkové? Ráda bych vyzkoušela i jiné alternativy.

SHARE:

2 komentáře

  1. Slaný chlebík z mikrovlnky ? :O Mohla bych poprosit o recepis? O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si to nepamatuju :-( Byl to experiment na rychlo. Myslím, že jsem dala vejce, bylinky, sůl, semínka, protein, mandlovou mouku a kypřící prášek.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig