čtvrtek 22. srpna 2013

Prague trip


Máte taky své oblíbené místo, odkud když odjíždíte, cítíte, že právě tam jste doma? U mě je to jednoznačně Praha. Tolik inspirace kolem sebe, obchodů s rapidně širším sortimentem než je u nás na Moravě a to ani nezmiňuji kvalitu jídel. Pokud se mi nepoštěstí se zahraničím, přestěhuji se alespoň do Prahy, protože mi vážně přirostla k srdci. 













Už podruhé jsem byla ubytovaná v krásném **** hotelu Exe Iris Congress a určitě ho zvolím znova. Vždy jsem nadmíru spokojená. (Kdo by nebyl, když je plný mladých zahraničních sportovců - hotel je součástí fotbalového stadionu.) Vzdálenost od centra je pouhých 15min tramvají. Rezervaci provádím výhradně přes booking.com, kde ho lze odchytit za skvělé ceny. Velice doporučuji!





Hned první den jsme to hezky roztočily.
Tričko, legíny, prstýnky HM / loafers Bershka / čistící pleťový gel Bourjois
Horká koupel, skvělá večeře z Panerie v posteli a plánování programu na druhý den.
Můj první a bohužel i poslední den s boyfriend jeans z Reservedu.


Počasí bylo takové všelijaké, ale ani jednou jsme naštěstí nezmokly.


Růžová 10 byl jeden z hlavních cílů. Kosmetiku Ziaja jsem se chystala vyzkoušet už dlouho, ale k objednávce jsem se moc neměla. Ráda vždy vše "očmuchám", jelikož mi na vůni hodně záleží. Určitě se můžete těšit na recenzi, jelikož už teď jsem z produktů nadšená.
Výlet byl úžasný, ale hrozně krátký. Doufám, že se do Prahy za pár týdnů podívám znovu a tentokrát to vezmu víc z té kulturní stránky, jelikož oba dny jsme strávily nakupováním a nakonec jsme vyčerpáním vzdaly i výstavu Marilyn Monroe (což mě teď s odstupem času docela mrzí). Až na jeden nepříjemný zážitek na vlakovém nádraží spojený s výpadkem proudu (Nic příjemného, když vám za 20min jede vlak a vy máte věci v úschovně, která je v tu chvíli mimo provoz.), jsme si výlet opravdu užily a budeme na něj ještě dlouho vzpomínat (obzvlášť naše nateklé bolavé nohy).

P.S pro Pražany: Vy vůbec netušíte, jak velké máte štěstí, žít v tak nádherném městě. :)


SHARE:

18 komentářů

  1. Co to bylo s těma riflema? :D Zní to, jako by je z tebe nějaký závistivec stáhl a utekl s nimi :D
    Na Zaju jsem zvědavá, taky jsem ji chtěla vyzkoušet, ale nemůžu se k tomu dokopat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Tak teď jsi mě rozesmála :-D Koupila jsem si je větší a po nošení se ještě roztáhly, že mi vážně už padaly, tak jsem je vrátila. V Ostravě mají menší velikost a stále nad něma polemizuji, ale finančně to teď nezvládnu :( což mě nesmírně mrzí :(

      Se Ziajou neváhej! Zítra zveřejním článek, ale už teď ti mohu prozradit, že tolik chvály jsem snad nikdy na žádný produkt nesepsala :-D Hodlám vyřadit skoro vše, co jsem doposud používala, ptz tohle je naprostá jednička (s hvězdičkou :D)!!! Nechápu, že něco tak úžasného stojí pár korun.

      Vymazat
    2. Jé, to se mi taky stalo. Protože maminka mi řekla, že tu menší velikost mám moc těsnou, pche. :( Tak ale aspoň máš něco jiného místo nich, ne? :)

      Tak jo, půjdu do ní! A v Praze je tedy nějaký kamenný obchod...?

      Vymazat
    3. Johanka: já ti taky kolikrát říkala, že je ziaja super!! :D a ten kamenný obchod by teda mohl být i v ově co? :/

      Vymazat
    4. Místo nich mám vše, co je na fotce + ještě krásnou vázu do pokoje :-D jelikož ujíždím i na věcech do interiéru.
      Ano, mají kamenný obchod na Růžové 10. Je to ulice kousíček od Václaváku :-)

      Michaela P: Radši ne, byla bych tam pořád :-D

      Vymazat
    5. Míša: Já vím, ale s tímhle postem už se vás doporučovatelů a nadšenců nakupilo tolik, že do toho asi budu muset jít. Chci zkusit šampon a nějaký peeling. :)

      V: No tak vidíš, nakonec se ti to vyplatilo! :D To já taky, občas za ty blbinky ztrácím víc, jak za oblečení. :D
      Dobrá, ulici určitě najdu. Těším se! :)

      Vymazat
  2. Pěkné fotky. S Prahou to mám přesně naopak - moc mi k srdci nepřirostla, ale vím, že se tam jednou určitě stěhovat budu, protože je přítel z Prahy. Jsem spokojená tam, kde jsem momentálně. Nejspíš je to opravdu jen dočasné, přestože už tady bydlím čtyři roky. Ty tvoje nude loafers jsou užasný! Chci je!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned bych si to s tebou vyměnila :-D Ale chápu, sto lidí sto chutí.
      Děkuji, ale už se mi rozpadají (nosím je stále! :(:D), takže už moc dlouho k závidění nebudou. Nekoupit si nové černé, tak zvažuji tyto: http://www.inebe.cz/obuv/7459-scarpe.html?&utm_source=acupofstyle&utm_medium=refferal_blog&utm_term=baleriny+ana+lublin+bezova&utm_content=link&utm_campaign=zkouska_blogy_cerven

      Vymazat
    2. Jsou naprosto dokonalý! Ale černé jsou o něco praktičtější a jsou taky super. Tak třeba zase na jaře, ne?;-) Asi bych je taky nosila do zemření (těch bot).:-D

      Vymazat
    3. Jojo, snad budou na jaře k sehnání. A to ani nezmiňuji, že jsem objevila krásné vínové loafers se zlatými řetízky na Asosu :-D Jak už další nechci, tak na mě koukají ze všech stran :-(:-D Zákon schválnosti.
      A ano neboj, donosím je do stavu odpadnutí podrážky :-D

      Vymazat
  3. Na Praze miluju to, že na každém rohu je sushi. Jezdím tam pracovně většinou jednou do měsíce, a nejím nic jiného než sushi. Ostrava by se měla stydět! Praha mi taky přirostla k srdci :-)PS: Ale bydlet bych tam nechtěla.No dobrá, možná jen kvůli tomu sushi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ale zase to tam není nic levného. Vyzkoušej sushi v centru (po cestě k Masarykáči jak je Mc Donald, tak po pravé straně je DM, u té zahni a tam je restaurace, kde dělají skvělé sushi za úžasné ceny).

      Vymazat
    2. Já mám zmáklé sushi restauračky na Karlíně, taky za docela slušné ceny. Zdá se mi, že tady jsou mnohem dražší než v Praze. Možná jsem jen blbě natrefila :-)Ale až budu mít cestu okolo tvého sushi, určitě se stavím, a vyzkouším ;)

      Vymazat
    3. U nás je nejlevnější Sushi tohle:
      http://www.sushi-king.cz/
      :)

      Vymazat
    4. Sushi king znám. To mé je ještě levnější. Konkrétně si nepamatuji ceny, ale často si dávám 12ks vegetariánského (4 avokádo, 4 mango, 4 okurka), které stojí myslím 130 či 140Kč a rybí verze (tuňák, losos, krabí tyčinky) je myslím za 170Kč a vážně je naprosto perfektní. Za to ručím :)

      Vymazat
    5. Teda tam musím jít! A kde přesně to tedy je, nějak jsem to z toho popisu nepochopila - u DM mám zahnout na kterou stranu? :D

      Vymazat
    6. To je drogerie teta, spletla jsem se. Přímo u ní je ulička, tak do ní zahneš a v ní po levé straně svítí vchod. Možná to nebude vypadat úplně lákavě :-D ale vevnitř je to hezké a hlavní je to jídlo, a to za to vážně stojí. Pokud stále nevíš, napiš na e-mail, ať to neřešíme zde.

      Vymazat
  4. hezké fotky :) ty bagety vypadají lákavě stejně jako ten dort :D
    prahu mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig