úterý 13. srpna 2013

Recipe: Banana Pancakes | Banánové lívanečky


Dnes ráno jsem se probudila s chutí udělat si nějakou výjimečně dobrou snídani. Dobře přiznávám, že s tímto pocitem se probouzím každé ráno, ale pokaždé mě zmůže lenost a skončím u klasické ovesné kaše, která nikdy nezklame a je připravena během pár minut. Dnes jsem však udělala výjimku a pustila se do banánových palačinek. Dělala jsem je už několikrát, ale tentokrát byly opravdu natolik výborné, že se s vámi musím podělit o recept.

Vždy vše dělám od oka až se dostanu k požadované konzistenci, takže přesnou gramáž vám bohužel neprozradím. Především množství vloček berte s rezervou.

Budete potřebovat: 
(množství výjde asi na 5 malých palačinek)

1 banán
2 vejce
mléko (na zředění)
1 lžíce (vanilkového) pudingového prášku (nemusí být)
cca 1/2 šálku drcených ovesných vloček
1 lžička lněných semínek
1/2 lžičky skořice
špetka soli

Rozmačkáme si 3/4 banánu, přidáme vejce (+ já dala i lžíci jogurtu, jelikož jsem ho na konečné podávání měla až dost). Rozkvedláme (bože to je slovo :-D) vidličkou, přidáme lněná semínka, pudingový prášek a dohušťujeme ovesnými vločkami. Nakonec dochutíme špetkou soli a skořicí. Kdo rád sladí, může těsto přisladit. Mi stačí sladkost z banánu. Vytvořenou směs necháme chvíli odstát, aby vločky naboptnaly a popřípadě pak doředíme mlékem. Smažíme na másle (doporučuji používat mašlovačku - tuku zpotřebujete výrazně méně).

Podávala jsem následujícím způsobem: 
palačinka -> domácí malinová marmeláda -> palačinka -> jogurt (smíchaný s lžičkou kokosu, trochou lněných semínek, 1/2 lžičky holandského kakaa) -> palačinka -> marmeláda, atd. 

Zdobíme zbylou 1/4 banánu, posypeme slunečnicovými semínky a poklademe pár brusinek.

Dobrou chuť! 

SHARE:

23 komentářů

  1. Mmm, dobrota. Díky za inspiraci, určitě zkusím :)

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Yuuuum! Looks absolutely delicious!

    OdpovědětVymazat
  3. och to vyzera uzasne!

    Inak ak ta zaujima ako funguje hadi krem na nohy recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/nieco-co-ste-este-neskusali-od-tiande.html

    OdpovědětVymazat
  4. s takovým pocitem taky vstávám každé ráno, ale ne každé ráno mám chuť se do nečeho "složitějšího" pustit... raději naliju jogurt do misky a nakrájím ovoce:D ...

    tuhle snídani bych si ale nechala líbit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně :-D taky proto si dělám palačinky/lívance tak maximálně jednou do měsíce :(:D

      Vymazat
  5. vyzerajú skvelo, dakujem za tip :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají božsky! Já dnes dělala na oběd cizrnové lívanečky a ty byly taky skvělé. Ale tyto si určitě taky někdy zase udělám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moni. Cizrnové jsem ještě nikdy nedělala, musím napravit :-)

      Vymazat
  7. banánové palačinky bych mohla snídat každý den :)

    OdpovědětVymazat
  8. mnaaam taketo lievance milujem ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. mnaa, hned zitra rano se do nich pustim! :-)opravdu! :-) uz dlouho premyslim o tom, ze se musim na netu podivat na nejakej peknej recept a tenhle vyzkouseny od tebe mi vazne padnul do oka :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem si rikala co si zitra udelam dobreho k sobotni snidani, bezva tip!:) (jen doufam ze to nedopadne jakomoje slavne ovesne livanecky, to byl hnus:D)

    OdpovědětVymazat
  11. Odzkoušeno, nemají chybu. Skvělá inspirace. Děkuji a jen tak dále ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to božsky a hlavně je to dobrá kombinace s tím banánem. Taky takové palačinky doma dělám a je to fakt chuťovka :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig