pátek 23. srpna 2013

Healthy look - Ziaja


Jak už jsem psala v tomto postu, nakoupila jsem si pár produktů od kosmetiky Ziaja. Už teď mohu prozradit, že mé dojmy jsou víc než pozitivní, ale vememe to hezky postupně.

Malý, ale za to velice útulný, obchůdek se nachází v ulici Růžová 10, která je co by kamenem dohodil od Václaváku. Opravdu mile mě překvapila obsluha, jelikož se nám plně věnovala a se vším poradila. Kdyby nebylo těchto cenných rad a doporučení, možná bych tam stála do teď. Lákalo mě totiž k vyzkoušení naprosto vše. Měla jsem však už od začátku dva velké favority, a to řadu kozí mléko a kakaové máslo. Ve výsledku se mi dokonce podařilo vybrat si produkty, na které zrovna probíhala akční sleva 20% a navíc jsem k nákupu obdržela odličovač očí, který sice nepoužívám, ale určitě začnu.



Jako první jsem sáhla po masce na vlasy vyhlazující z řady kakaové máslo. Už před nějakým časem u mě kondicionéry vystřídaly masky. Konkrétně na tuhle jsem četla na blozích plno chvály, a tak jsem také neodolala. Stačila jsem ji zatím použít pouze dvakrát, ale už teď vím, že si koupím další balení. Nádherně vlasy vyhlazuje a krásně voní.

Aktivní látky: 
- kakaové máslo, provitamín B5

Působení:
- dokonale vyhlazuje narušenou strukturu vlasu
- hloubkově regeneruje bez zbytečného zatížení
- zabraňuje lámání vlasů a třepení konečků
- zaručuje vlasům přirozený a zdravý vzhled
- zaručuje dlouhotrvající péči

Obsah: 200 ml





Druhým produktem je pleťový krém z řady okurka. Po dlouhém létě a nadměrném opalování mám pleť opravdu vysušenou a momentálně potřebuje pořádnou dávku hydratace. Všude mi byly doporučovány výrobky z okurky. Proto jsem si pořídila i odličovací gel od značky Bourjois, který je mimochodem naprosto senzační. Ve spojení s tímto krémem mám pocit, že dávám pleti přesně to, co si žádá. Navíc mě překvapilo, že krému stačí opravdu troška a po jeho nanesení mám pleť hladkou jako dětskou prdélku



Aktivní látky:
- vitamín E
- vitamín A
- provitamín B5(D-panthenol)
- výtažek z dužniny okurky

Působení:

- normalizuje činnost mazových žláz
- aktivně hydratuje a zklidňuje podráždění
- jemně rozjasňuje pleť


Obsah: 50 ml





Třetím produktem je tělové máslo z kokosové řady. Už dlouho jsem chtěla zkusit místo tělových mlék nějaké máslo. Často si kupuji produkty s vůní kokosu, jelikož je prostě miluji a musím uznat, že Ziaja zatím vede na plné čáře. 



Aktivní látky:
- vitamín E
- lipidy z kokosového ořechu

Působení:

- doplňuje nedostatek lipidů
- regeneruje přirozenou ochrannou barieru pokožky
- zlepšuje pružnost a jemnost pokožky
- zanechává pokožku jemnou a hebkou na dotek (můžu jedině odsouhlasit)


Obsah: 200 ml




Čtvrtým a zároveň posledním produktem je krém na ruce a nehty z řady kozí mléko. Zde jsem chvíli váhala. Opravdu jsem toužila vyzkoušet tuto řadu, ale netušila jsem, jaký produkt zvolit. Ačkoli krém na ruce nepoužívám (asi jsem příliš líná), řekla jsem si, že ho vyzkouším. Paradox je, že nyní je to můj neoblíbenější produkt z celého nákupu a už chápu, proč je to jeden z nejprodávanějších Ziaja produktů vůbec. Nepopsatelná vůně (která mimochodem předčí i můj milovaný kokos) a k tomu neuvěřitelně hebké ruce. Pro mě určitě TOP produkt.

Aktivní látky:
- komplex složek kozího mléka
- vitamín A
- vitamín E
- provitamín B5(D-panthenol)

Působení:

- intenzivně hydratuje, změkčuje a zpružňuje pokožku rukou
- likviduje pocit drsnosti
- posilňuje nehty a zmenšuje jejich sklon k třepení a lámání


Obsah: 80 ml

Ještě mám pár vzorečků, které se chystám vyzkoušet a již zmiňovaný odličovač očí, ale o tom třeba příště.

...

A nakonec rada všem, co Ziaju ještě nevyzkoušeli. Nebuďte hloupí jako já a neváhejte! Zde opravdu platí rčení "Za málo peněz hodně muziky!".

Celou nabídku produktů naleznete na stránce www.ruzova10.cz


SHARE:

6 komentářů

  1. Vyzkoušela jsem jen krém na ruce a hrůůza, měla jsem si přečíst složení, no :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek!!! MOC HEZKY ZPRACOVANÉ A NAFOCENÉ! :-) Já mám od této značky jen odličovací vodu a jsem spokojená, možná zkusím i jiné produkty, díky za tipy! ;)

    NA MÉM BLOGU PROBÍHA GA, JESLTI MÁŠ CHUT, ZAPOJ SE - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/08/birds-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig