sobota 17. srpna 2013

Recipe: Soya Rice Pudding | Rýžová sójová kaše



Příspěvek banana pancakes měl takový úspěch, že jsem se rozhodla podělit se s vámi o další tip na skvělou snídani. Nenechte se zmást názvem. O žádný puding se nejedná. Jde v překladu o rýžovou kaši a věřte, s trochou fantazie je to opravdová bašta. Jak už jsem se vám jednou zmínila, dávám přednost rychlým snídaním, jelikož mám po ránu opravdu hlad. Ačkoli se může zdát, že rýžová kaše mezi ně nepatří, nemusí tomu tak být. Čas od času nám od oběda zbyde v kastrůlku rýže. Buď mi skončí druhý den na talíři k obědu ve formě zeleninového rizota nebo, právě jako v tomto případě, k snídani jako rýžová kaše.

Budete potřebovat:
cca 1 hrnek uvařené rýže (já použila jasmínovou)
200 ml vody + 4 lžičky sojového nápoje Zajíc
1 lžíce dětské krupicové kaše (nemusí být)
2-3 lžičky třtinového cukru
1 lžička lněných semínek
1 lžička kokosu
1/2 lžičky skořice
hrstka nakrájených sušených brusinek

Postup
V horké vodě si rozmícháme sojový nápoj a vlejeme do kastrůlku. Přidáme rýži a na mírném plameni neustále mícháme. Mezitím přidáváme sypké ingredience (kromě brusinek, které přidávám až na konci). Pro ty netrpělivé (zdravím) přidáme krupicovou kaši, díky níž dojde k rychlému zhoustnutí.

Podávala jsem s 1/2 nakrájené hrušky posypané skořicí.

P.S Fantazii se meze nekladou. Vždy kouzlím podle toho na co je chuť a co dům dá.

Dobrou chuť!

SHARE:

6 komentářů

  1. Jéé, zrovna jsem si uvařila rýži s tím, že zítra si z ní udělám kašičku/pudink na snídani :D Tak aspoň lépe překonám ty chutě, co mi děláš, když vím, že to budu mít taky ráno na snídani :D Taky jsem totiž líná tu rýži ráno vařit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už ti předem přeji dobrou chuť :-) Rýžová kaše je senzační záležitost, ale musím uznat, že jednou za čas stačí. Klasická ovesná nemá zatím u mě konkurenci :-D:-)

      Vymazat
    2. Přesně tak, rýžovou mám taky jenom jednou za čas. Ovesná vede :) A jak píšeš ty, nedokážu si bez ní už rána představit, kaše se mi prostě nikdy nepřejí a to je snídám už vlastně několik let :D

      Vymazat
  2. Krása :) Vypadá to strašně moc hezky, určitě to taky zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, kaše já můžu. Nejhorší je, že je můj muž nesnáší, a já nikdy neumím uvařit porci tak akorát pro sebe, a pak to jím tři dny :-). Fajn tip, určitě vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základ na jednu kaši je 200ml tekutiny (já dávám 100ml vody+100ml mléka) a když dělám ovesnou tak 5-6 lžic vloček.Nevím teda, jestli nejíš jako vrabčák :-D ale pro mě je to akorát :-) Dobře kecám, snědla bych i dvojnásob :-D Na přítele se vyprdni, každý přece může snídat svou dobrotu :-)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig