úterý 27. srpna 2013

Food Diary III.


Večeře - salát podruhé (fazolky, kukuřice, okurek, cottage) + míchaná vajíčka z mikrovlnky (rychlá vychytávka, když se vám nechce špinit nádobí :-D)
Ani nevíte kolikrát mě zmůže lenost a to v podobě, že se mi nechce jídlo hezky servírovat nebo nejsem schopna/ochotna vytáhnout foťák, a tak se radši do jídla hned pustím. Když se mi však něco opravdu povede, má chuť pochlubit se s vámi o můj výtvor vítězí. Tímto bych vám moc ráda poděkovala za krásné komentáře, které mi pod příspěvky necháváte. Moc mě to těší.
Večeře - cuketovo květákové placičky podle Monči + salát (fazolky, kukuřice, cottage)
Snídaně - ovesno-maková kaše s broskví a mandlemi
(Strašně dlouho jsem neměla mák, takže teď se ho nemůžu nabažit.)
Snídaně - domácí bílý jogurt + ovoce (blumy, hroznové víno) + brusinky + das Müsli + domácí malinová marmeláda
Svačinka - meloun + ostružiny 
(Mamka mi dovezla z chaty doslova lavor ostružin, takže jsem týden na snídaně a svačinky nejedla nic jiného <3)
Oběd - květákový mozeček se žampiony a kari
Večeře - brokolice se žampiony a balkánským sýrem (recept)
Večeře - cuketovo mrkvové lečo (recept)
Oběd - pečený pstruh na másle s jasmínovou rýží smíchanou s nakládanou kapií a do třetice pečenými žampiony (ta vana vanička žampiónů se musela spotřebovat :-D)
Oběd - celozrnné špagety z Lidlu (tip od Dewii) s rajčatovou směsí (cibulka, rajčata, syrovátkový sýr, kuřecí šunka) posypané sýrem
Snídaně - rýžová kaše vařená v sojovém mléce s hruškou (recept)
Snídaně - banánové palačinky s jogurtem (recept)
Svačinka - domácí Míša nanuk podle Markéty 
(Ani bych neměla zmiňovat, jak rychle z toho mrazáku zmizel.)
Svačinka - meloun byl v horkých dnech na denním pořádku - v lednici nikdy nesměl chybět
Pořádná snídaně  - kokosovo ovesná kaše s banánem (jak čerstvým, tak i sušeným), mandlemi a lžící kokosového mléka + ovoce (hruška, banán, meloun)
Oběd - celozrnné těstoviny se šunkou, mrkví, rajčetem a směsí z vejce, kokosového mléka a kari koření
(Pravda, nevypadá to moc vábně, ale věřte, že to byla neuvěřitelná dobrota.)
Snídaně - houska s tvarohem, kuřecí šunkou a goudou + zelenina
trocha ovesné kaše s kiwi a broskví + melta s mlékem + čaj
(Zde jsem musela zdokumentovat po možná i roce slanou snídani. Ale trocha té sladké samozřejmě nesměla chybět.)
Svačinka - kukuřičné Cornies s lněným semínkem a mořskou solí + mascarpone plátky z Lidlu, tentokrát s příchutí bylinek a cibule. 
(Už jsem stačila vyzkoušet všechny příchutě a bylinková u mě zatím vede.)


Svačinka po cvičení - melounový koktejl s citrónem
(Je smutné, že pomalu ale jistě končí sezóna melounů a já teprve teď objevím takovou dobrotu!)

...

A nakonec nejlepší dopolední dietní svačinka - svatební koláčky

SHARE:

13 komentářů

  1. Všechno to vypadá moc pěkně, díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super!:) Děkuju za inspiraci:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně fotíš! Závidím ti malinovou marmeládu, a ještě ke všemu domácí :))

    OdpovědětVymazat
  4. No to je inspirace, všechno ták krásné, barevné a chutné! Zajímal by mě recept na to mrkvové lečo, odkaz bohužel nefunguje..

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky + supr inspirace

    OdpovědětVymazat
  6. všechno to vypadá moc dobře :) a mascarpone plátky a cornies jsou velcí oblíbenci, mám nejradši ty růžové (s růžovým pepřem? nejsem si jistá:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jo, ty mi taky chutnaly, ale nejvíc asi ty s paprikou, rajčaty a bazalkou. Chutná to jako paštika :-D

      Vymazat
  7. To je taková krása ty tvoje fotky! :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig