neděle 11. srpna 2013

July random


Omlouvám se za větší pauzu, ale nějak na blogování v posledních dnech nemám chuť. Užívám si krásných (ačkoli až do teď příliš horkých) dní a na focení nemám náladu. Ale abyste na mě úplně nezanevřeli, vytvořila jsem alespoň tento příspěvek, který zahrnuje pár fotek z července.

Dále bych se vám ráda svěřila, že s blogem nejsem vůbec spokojená. Představovala jsem si to úplně jinak, a tak jsem se včera rozhodla oslovit jednu osobu, která mi možná pomůže zrealizovat mou představu. Ptáte se jakou? Pokud vše výjde jak si představuji, dozvíte se to jako první. 

Příští týden se chystám s kamarádkou na dvoudenní nakupovací výlet do Prahy. Pokud byste měli nějaké tipy ať už ohledně nákupů nebo stravování (zn. chutné, zdravé, nic extra drahého), tak sem s nimi, jelikož do Prahy jezdím velice zřídka a pokaždé se tam opravdu cítím jak nějaký turista, který si vše fotí a vůbec se tam nevyzná :-D Máme v plánu akorát Letní noc s Marilyn a na to se opravdu moc těším. Určitě se pak můžete těšit na článek o výstavě, new in (pokud si něco pořídím a já doufám, že ano...mimochodem jsou v Praze ještě slevy?), ohledně ubytování, cesty, jídla a spoustu dalšího, co nás čeká. Pro "pražské tůristy" jako jsem já by se vám mohly mé tipy a názory hodit.

A teď už k samotným fotkám, které jsem vám slíbila :)



Ranní rutina s velkým hrnkem melty s mlékem (konečně jsem si našla náhradu za kofein, který mi nedá spát).

zlatý - eBay / neonový, růžový - Six (ve slevách za 30Kč/ks)
Vždy mám období, kdy ráda nosím určitý druh šperku. Teď jsou to jednoznačně náhrdelníky.

Balea balzám na rty s bambuckým máslem
Myslela jsem, že dokonalejší vůně než ta čokoládová neexistuje. Spletla jsem se! Bambucké máslo vede na plné čáře. Balzám už nedám z ruky a musím ho mít v každé kabelce. Nejen, že krásně voní, ale také velice dlouho hydratuje. Rozhodně doporučuji! 



Většinu času, asi jako většina z vás (nepracujících), jsem trávila u vody.


Pitný režim je v léte velice důležitý.

Zeleninové kari rizoto

V posledních dnech (téměř celý červenec) jsem dost hřešila a o zdravé stravě se opravdu nedá mluvit. Kila šla bohužel nahoru, nálada byla jak na houpačce a energie minimum. Proto jsem se rozhodla zatnout zuby, vyřadit sladkosti a začít zase odznovu. Co vám budu povídat, jde to ztěžka, ale nevzdám se.


Cuketové "nudle" s mrkví, jarní cibulkou, kukuřicí a šunkou
Závislost na cuketách se nevyhla ani mě.


Za to pohybu jsem měla/mám stále celkem dost. Ani horko mě neodradí od večerních výletů na kole. Minulý týden jsem zase strávila u rodiny v Beskydech a tam jsem si dávala opravdu do těla. Kopce, kopce a zase jenom kopce, ale za ten výhled to vždy opravdu stálo. Navíc jsem se pak mohla zchladit v ledovém bazénu. Už teď mi to chybí...


Ty vedra nás ubíjely všechny.


Jednou takhle vykouknu z okna a co nevidím...

Doufám, že jsem vás alespoň těmito pár fotkami potěšila a nezapomeňte mi napsat tipy ohledně Prahy. Budu vám moc vděčná.

Mějte se krásně :)

SHARE:

11 komentářů

  1. Já taky nebyla se svým blogem dlouho spokojená, ale tak už to tak nějak neřeším. Buď si na něj zvyknu tak jak je, nebo se naučím s CSS kódem. A protože jsem líná, první varianta byla přijatelnější :D
    To rizoto vypadá supeer! A teda závidím, že ty kopce vyjedeš, já musím jít každý větší kopec vedle kola po svých, neudýchám to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem líná, ale beru to teď jako výzvu a ráda bych se do budoucna řadila mezi ty známé lepší blogerky, tak je třeba pro to něco udělat :-D
      Děkuji. Mě zase nebaví jízda po rovině, proto kopce vyloženě vyhledávám a na stehnech pak cítím, že jsem pro sebe opravdu něco udělala.

      Vymazat
  2. moc se mi líbí fotka s náhrdelníky :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mmm, rizoto bych si zrovna dala :) Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  4. mas hezke fotky a at ti to stou renovaci blogu vyjde :-).Abych pravdu rekla tak se mi tvuj blog moc libi,akorat by to chtelo mensi upravu designu :-).Ja sama se svym blogem moc spokojena nejsem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Budu se snažit změnit úplně vše, nejen design (který byl i tak jen provizorní).

      Vymazat
  5. Pěkné fotečky:-) Taky jsem si teď nějak oblíbila náhrdelníky, ale zatím jich moc nemám, ale určitě ještě mít budu :-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  6. balzám od baley bambucké máslo jsem ještě neměla, už se těším až si ho koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, je úžasný. Díky té ceně jsem si nakoupila zásobu - do každé kabelky jeden :-D

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig