čtvrtek 22. srpna 2013

Das Müsli jogurt jahoda


Už jednou jsem se o das Müsli zmínila, a to konkrétně v tomto postu. Čokoládová varianta mé chuťové buňky naprosto uchvátila a bez nucení přiznávám, že lepší jsem od té doby nejedla. Varování, jenž naleznete na jejich stránkách, je tedy vážně pravdivé. Když jsem dostala možnost ochutnat novou příchuť jogurt jahoda, neváhala jsem. 



Už po otevření balíčku mě překvapilo, jak intenzivně müsli vonělo. Aniž bych znala příchuť, dokázala bych přesně říct, že se jedná o jogurt a jahodu, což vážně oceňuji. Přece jen čichové vjemy jsou při takovém požitku dost důležité, teda alespoň pro mě. Stejně jako vůně, i chuť je perfektní. Nejvíc mě baví kousky jogurtu, které se na jazyku rozplývají jedna báseň a velké množství křupínků, pro které mám vážně slabost. 

Složení:
Celozrnné ovesné vločky (68 %), ovesná celozrnná mouka (6 %), neztužený rostlinný tuk, cukr, odstředěný mléčný jogurt v prášku, kukuřice, invertní cukrový sirup, mrazem sušené jahody (1 %), laktoza, sušená syrovátka, extrakt z ječného sladu, hroznový cukr, pšeničná mouka, kukuřičný škrob, maltodextrin, koncentrát z citronové šťávy, jedlá sůl, emulgátor sojový lecitin, aroma. 


Nerada bych tímto nějak pomluvila mixit, ale pokud bych si měla vybrat, rozhodně u mě vede das Müsli. U mixitu je to o ingrediencích, které si namícháte, ale stále to jsou obyčejné vločky s dobrotami. Zatímco u das Müsli jsou naprosto perfektně vyladěné chutě a vločky zde vůbec nechutnají "obyčejně". Netuším, zda-li jsou německé vločky kvalitnější než-li ty české, ale nikdy bych neřekla, že mi může sypané müsli zachutnat víc než to zapékané, což se v tomhle případě opravdu stalo.

Co se týče příchutě, myslela jsem si, že čokoládová verze nemůže mít konkurenci, ale opravdu nedokážu říct, která z těchto dvou variant mi chutná víc. Obě jsou svým způsobem výjimečné a záleží pouze na tom, na kterou dostanete zrovna chuť, takže za mě určitě obě.

Ideální start do nového dne :)
(domácí jogurt + das Müsli + brusinky + blumy, hroznové víno + domácí malinová marmeláda)
Žádná slova zdaleka nevystihují osobní zkušenost, a proto vám radím, abyste müsli sami vyzkoušeli. Věřím, že nebudete litovat, jelikož já jsem opravdu nadšená. Hned po mé tradiční ovesné kaši to bude na snídani volba č.2 spolu s jogurtem a čerstvým ovocem.

Tímto bych chtěla poděkovat týmu Das Müsli, díky kterému jsem měla tu čest zažít opravdu delikátní požitek.


SHARE:

11 komentářů

  1. ,,Křupinky" je roztomilé slovo! :)
    A kde se dají sehnat a kolik stojí? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Několikrát jsem do článku zakomponovala odkaz: www.dasmusli.cz. Zde najdeš i ceny. Neřekla bych, že je to drahé v poměru s kvalitou. Opravdu to za to stojí! :-)

      Vymazat
  2. Verčo, moc děkujeme za velmi pěknou recenzi. :-)

    Tomáš
    Oberhauptmüsliesser das Müsli

    OdpovědětVymazat
  3. To je všechno moc hezký, jenže od chvíle, kdy jsou tam křupínky, invertovanej cukr a ještě další cukr, umělý aromata a kdovíco ještě, už to není zdravý, i když je to možná chutný. Takže díky, nechci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikomu to nenutím :-) a rozhodně jsem v článku nepsala jak strašně moc je to zdravé. To není žádné kupované müsli. A já se rozhodně nijak neomezuji. Řešit tyhle věci, tak jsem jen na ovoci a zelenině.

      Vymazat
    2. Kdo hledá, najde i mezi kupovaným müsli, je třeba hledat sypané, ne zapákané a bez přidaných srandiček. Řeším to ne z důvodu nějakých kalorií, ale proto že po tomhle člověku vyletí krevní cukr, rychle ho spálí a potom se mu chce spát. To pro člověka jako jsem já, který každý den v šest ráno vstává do práce, není u snídaně ideální efekt...

      Vymazat
    3. Až tak do podrobna se v tom nevyznám. Dávám si opravdu pouze malé množství spíš pro zpestření, takže ho prakticky používám jako sladkost. Opravdu ho nikomu nechci nutit. Je fajn, že se v tom vyznáš a víš, co je pro tebe nejlepší. A pokud máš nějaký tip na (ne moc drahé) kvalitní müsli z obchodu, sem s ním :) Budu jenom ráda :)

      Vymazat
  4. Konečně vidím někoho, kdo sdílí můj názor. Souhlasím s tebou v každém slově. :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig