neděle 25. srpna 2013

Recipe: Zucchini Carrot Ratatouille



Kdo nemá rád lečo, ať ani dál nečte, jelikož ačkoli to nebyl záměr, ve výsledku jsem ho uvařila, a to z cukety a mrkve. Komu se ta kombinace může zdát zvláštní, vyvedu vás z omylu. Tahle dobrota si mě naprosto získala a vařím ji teď pravidelně. Jedná se o další rychlý tip na zdravou chutnou večeři a kdo se nijak neomezuje závist takovým, přihoďte i nějakou tu klobásku (tou nelze nikdy nic zkazit - ba naopak).

Budete potřebovat:
1 malá cuketa
2 střední mrkve
2 malá rajčata
2 stonky jarní cibulky
1 vejce
lžíce oleje
lžíce domácího kečupu (z rajčat i paprik) 
(pozn. Kdo nemá, doporučuji raději vynechat úplně než-li tam cpát "kečup" z obchodu.)
sůl, pepř
hrst nastrouhaného eidamu
(pažitka)

Postup je naprosto jednoduchý (ostatně jako vše, co vařím, pokud jste si všimli). Mrkev a cuketu si na hrubo nastrouháme, rajčata pokrájíme na malé kousky a jarní cibulku na kolečka. Cibulku osmažíme do zlatova, přidáme mrkev s cuketou a dusíme pod pokličkou přibližně 15 minut. Občas promícháme a je-li to nutné, tak v průběhu vaření můžeme přilít trošku vody (záleží jak moc se začne cuketa "potit"). Asi 5 minut před koncem přidáme rajčata, kečup a ochutíme solí a pepřem. Nakonec vmícháme rozšlehané vejce a ještě horké posypeme sýrem a pažitkou.

Množství zeleniny si upravte podle sebe, jelikož jím opravdu hodně jako dřevorubec. Někomu by to možná vystačilo na dvakrát.

...

Jako vždy přeji dobrou chuť a pokud recept znáte či už jste ho dokonce vyzkoušeli, určitě mi dejte vědět v komentářích.

Přeji krásnou klidnou neděli milí čtenáři :)

SHARE:

10 komentářů

  1. zbožňujem jedlá, kde je veľa zeleniny :-) ďakujem za tip ;-)

    http://deliciousdame.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Nemáš zač :-) Zrovna jsem měla mrkvovo rajčatovou verzi a taky byla moc dobrá.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow! Já lečo neměla asi sto let, takže ani už nevím, jestli ho mám ráda, ale tuto dobrotu bych si dala určitě :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Lečo miluji a tak tuhle variantu musím vyzkoušet. Dostala jsem na to obrovskou chuť.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá dobře, určitě to musím vyzkoušet! Ale malá cuketa, dvě mrkve a jedno vajíčko nikomu nemůže stačit na dvě porce :) To spíš tak na jednu menší, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Množství je uvedeno na 1 porci :-) ale takovou větší.

      Vymazat
  6. Moc děkuju za recept, akorát jsem si podle něj uvařila dnešní oběd :) Je to skvělá kombinace! Lečo miluju a cuketa je moje oblíbená zelenina, takže mi hned bylo jasné, že tohle jídlo je jak stvořené pro mě! Moc jsem si pochutnala :)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší! :) Taky si to brzy musím zopakovat. Člověk zkouší nové a nové recepty a zapomíná na ty osvědčené staré mňamky.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig