pátek 23. ledna 2015

Need more...

Většinu produktů naleznete na stránkách www.a3sport.cz/shop.
Koupíte si jednu věc a vzápětí přemýšlíte nad tím, k čemu se hodí, a co si tedy potřebujete dokoupit. Protože to, co máte ve skříni, prostě nestačí! Je to nekonečný koloběh, který mnohdy nebere konce. Jako u mě v úterý... Instafolloweři už určitě ví, o čem mluvím. Koupila jsem si za odměnu po úspěšně zvládnuté zkoušce boty. Jistě, že na sport. Na podpatky mě moc neužije. A spadla jsem do bludného kruhu. Od té doby brouzdám po e-shopech jako šílená a opakovaně se ujišťuji, že prostě nemám co na sebe! 

Jak už jsem se zmínila právě na instagramu, naprosto jsem propadla neonovému šílenství. Nejsem opálená a nejsem ani blondýna (příjde mi, že těm tahle barva dokonale sedí, a tímto se omlouvám všem brunetkám a černovláskám), a přesto ji chci! Ale s rozumem. Přece jen to není zrovna usedlá barva. Třeba ve spojení s šedou tvoří naprostou dokonalou kombinaci. No, uznejte sami.
Tenisky měly na instagramu docela úspěch, a tak pokud by ještě někoho zaujaly, zakoupila jsem je v A3 Sportu (jsou exkluzivně jen tam) ve slevě z 2190Kč na 1290Kč (zde). 

Jedná se o běžecké boty a musím teda říci, že běží skoro za mě! Dva dny po sobě 10km, a to jsem, vážení a milí, neběhala pěkně dlouho. Jsou pevné, mají skvěle tvarované "lůžko", takže mají skvělou stabilitu a mezipodešev dokonale tlumí nárazy, přesně jak popis slibuje. 

...

Dnes si jdu vyzvednout sportovní tašku Under Armour, tak jsem zvědavá, zda-li bude odpovídat mým předstávám. Ale o té třeba příště... nebo... Baví vás tento typ článků? (rady, tipy, inspirace) Nebo mám raději zůstat jen u toho jídla? :) Raději bych přispívala častěji, a to vším, co mám ráda, ale samozřejmě chci především vyhovět svým čtenářům. Ostatně pro vás ten blog přeci píši :) Focení jídla se nevěnuji denně, a tak díky tomu ani příliš nepřispívám. Pokud byste však uvítali i tento typ článků, mohlo by se to změnit.

SHARE:

12 komentářů

  1. Krásně jsi nakoupila :) myslím si, že tyhle články jsou super :) super inspirace pro nakupování ;) vlastně i recenze

    OdpovědětVymazat
  2. Mě baví! Ráda čtu tvůj blog:). Jinak koukám taky po nějakých běžeckých botičkách, takže snad taky seženu, pěkné za ještě hezčí cenu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leni :* Držím palce, ať najdeš. Upřímně bych si vybrala úplně jiné, ale 1300Kč bylo teď maximum, co jsem si mohla dovolit.

      Vymazat
  3. Já mám ráda takové příspěvky, ale moje peněženka ne :D mám pak potřebu si taky něco nového kupovat :D Dneska jsem čekovala better bodies a labellamafia....ale tam je to tak drahý! oni jsou děsní fakt :X :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi :-D Joo, ja ráno čekovala Gymshark :(:-D Musíš si říct, že to, co díky třeba Aktinu ušetříš, můžeš utratit za jiné krásné kousky :-D :-*

      Vymazat
  4. pekné veci. :)
    http://bonecincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám ráda takové všehochuť články, takže určitě se nesoustřeď jen na jídlo. ;) Neonová barva se líbí i mně. :P

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že bys měla psát o všem co tě zajímá a baví ;) Tyhle články jsou parádní, takže nezůstávej jenom u jídla :)
    ..mimochodem ty botky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera, všechno. Jak jsem začala chodit do fitka, tak jsem podlehla krásám sportovního oblečení. Dokud jsem cvičila doma, bylo mi samozřejmě jedno, jak vypadám :D Je to mor :( Hlavně botky jsou úžasné, líbí se mi ta barevná kombinace :)

    A co se článků týče, já si od Tebe ráda přečtu cokoliv. Každopádně by bylo super, kdyby tady byly i jiné typy článků něž jen jídelní, nejlepší je taková ta všehochuť -jídlo, inspirace, cvičení, klidně něco ze života... :)

    OdpovědětVymazat
  8. To sivé tričko som videla aj na živo, chcela som si ho kúpiť ale nakoniec som ho tam nechala a teraz ľutujem. Je naozaj krásne.

    OdpovědětVymazat
  9. urcite tento typ clanku nadale publikuj :) bavi me se inspirovat sportovnim oblecenim a jeste kdyz jsou to tak krasne kousky ;) kazdopadne ta kombinace neonu a sede je uzasna :) zapremyslim o ni

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig