sobota 27. prosince 2014

Very Merry Christmas Eve


Doufám, že jste si Štědrý den užili stejně jako já! Ani letos jsem se nepřinutila zvednout zadek z gauče. Zabořila jsem se do hromady cukroví a koukala na všelijaké pohádky a seriály. A taky si projížděla instagram a úsměvně se chichotala těm, co si neodpustili štědrodenní návštěvu posilovny. Nic proti nim! Ale svědomím mi to tentokrát nehnulo :-D


Po celodenním přežírání nadešla ta očekáváná chvíle - dárky! Letos jsme si řekli, že budou Vánoce skromnější a každému koupíme max. po tři dárky. Jen, aby pod tím stromečkem něco bylo. Ale Ježíšek mi neoznámil, že už při prvním rozbalení dárku mi spadne brada a další budou nabaleny v krabicích aneb 20 v 1 - jak vychytralé!
Vánoce nejsou o dárcích...říkáme a slýcháváme všichni, ale bez nich by to taky nešlo. Tak tady je na ukázku pár mých, z kterých jsem měla nesmírnou radost, a které se tématicky hodí zveřejnit na blogu :)


Celoročně piju čaje a piju je opravdu ve velkém. Miluju hlavně sypané, ochucené zelené - a Ježíšek to moc dobře ví :) Měli jsme doma poměrně zajetou skleněnou konvici, tak mi byla naježena nová, a to i se sítkem. Pokud by se někomu zalíbila, seženete ji v F&F. Z čajů jsem prozatím zkusila jen Thai Lemon a jeho chuť je fantastická a velice výrazná. Wellness Ginkgo už jsem měla a čaj, který nemá prozatím konkurenci a který naprosto miluju, je Malý Buddha. Určitě zkuste, pokud na něj někde narazíte.


Doplňky stravy od značky Swiss jsou jednoznačně ty nejlepší, co v lékárně můžete sehnat. Loni je dostala mamka, letos jsem byla na řadě já. Dost trpím na křeče, takže tohle Magnesium už mi snad konečně pomůže, jelikož je nejsilenější, co se dá sehnat. Dále pak Vitamin C, díky kterému jsem se v loňském roce úspěšně vyhnula mnoha nachlazením, mořské řasy (po dobré zkušenosti se spirulinou a chlorellou) a nakonec směs na podporu kostí.


Nejfrekventovanějším dárkem pod stromečkem byly letos kuchařky. Mamka dostala Láďu Hrušku (i přes můj nesouhlas), Karolínu (tu ji budu krást) a já mou vytouženou - Deník Dity P. Už se těším, až ty recepty vyzkouším. 


No a největší radost mi udělal opravdu nečekaný dárek, a to nový telefon. Moje story s iPhonem4 totiž nebrala konce. Mám ho už od 18, ale během té doby jsem ho byla 4x reklamovat. Dvakrát jsem dostala přístroj nový a teď naposledy mi ho spravili (teda pokusili se) a 2 dny na to jsem jim ho vrátila, že závadu neodstranili. Ježíškovi mě očividně bylo líto, a tak mi naježil iPhone 6 (i přes to všechno jsme prostě věrní jablíčkům). Ačkoli jsem po vydání šestky polemizovala, že se mi iPhone 5S líbí víc, tak už po rozbalení dárku jsem naprosto změnila názor! Je to láska a nedám ho z ruky! A vy se můžete těšit na kvalitnější fotky na instagramu :)
A jelikož je šestka o dost větší a hlavně obrazovku přilepenou na paži mít nemusím :-D, tak jsem si hned objednala iPod shuffle. Chtěla jsme něco malého, lehoučkého, co připnu na nátělník a nemusím se o nic starat. Ani snad nemusím zmiňovat, že jsem si objednala fialový :))

...

Dále jsem dostala spoustu kosmetiky (včetně 3 Miracle od Aussie, když na to slyším tolik chvály, deodoranty do fitka, jelikož mám pekelnou spotřebu, šampóny,...), pořádnou 64GB flashku do školy a taky nějaké ty bankovky, které mi snad na jaře dopomůžou splnit mi můj dlouhodobý sen. Ale o tom zase někdy jindy.

A co jste dostali vy? Pište! Chlubte se! Jsem zvědavá :)


SHARE:

15 komentářů

  1. Krása ;) Taky mám Iphone 6 a je skvělý!

    Moje dárečky zde

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Já se šestce taky bránila a pořád, že 5s je lepší, ale... asi jako ty:D, pořídila jsem si ji už asi před měsícem? A prostě dokonalost.... Hlavně ten foťák je super a pro toho, kdo jaší na instgramu... :D. Moje dárečky byly taky super a byla jsem strašně ráda, ale to bude u mě na blogu:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je dokonalý! Už ho nedám z ruky :-D Už se těším na článek :*

      Vymazat
  3. Juu krása :) A k novému telefonu blahopřeji! Mně ho Ježíšek taky přinesl, ale koupila jsem si ho sama :D
    Na Štědrý den jsem sice taky do posilovny nešla, a cpala se, ale další den už jsem pádila s kamarádkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho chtěla koupit sama, ale Ježíšek mi to opět nedopřál :-D Mě posilovna čeká až zítra. Něco na mě lezlo :-/ tak jsem to nechtěla podceňovat a radši si dala ještě volníčko :-D

      Vymazat
  4. Teda to jsou krásné dárečky! :) Já teď začala koukat v archivu na Deník Dity P. ve zfilmované verzi, vůbec jsem nevěděla, že Dita vařila i v televizi. :) Jinak já letos taky vzkázala Ježíškovi, že nic moc nepotřebuji, ale našla jsem pod stromečkem spoustu kosmetiky a dokonce i waflovač, takže snídaně budou zase ještě o kousek pestřejší a lepší. ;)

    Debie

    www.thingsbydebie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. To cukroví! :3 Já jsem taky přes Vánoce necvičila, to nastane ve velkém po Novém roce :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Od 24 - 26 ze mě bylo jedno velké prasátko, to ve směru cvičení i stravě :D Už jsem ale najetá zpět ve svých kolejích, naštěstí..:D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  7. Týýjo máte fakt krásné cukroví! :) A gratulace k novému parádnímu mobilu!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, mám na to chuť :-D
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Miluju takove články:) ..
    A sakra ..nějak nemůžu najít tvuj instagram ,ať hledám ,jak hledám :( dáš odkaz ,prosím:)!?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je v bočním panelu. Stačí kliknout na některou z fotek a otevře se ti profil. Ale jinak mě najdeš pod přezdívkou @veronica_ova :)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig