pátek 27. února 2015

Breakfast makes my (Fri)day


Když se tak koukám na post z minulého pátku, říkám si, jestli se vejce na snídani v pátky nestanou takovým zvykem. Ale na slanou snídani musím mít opravdu chuť, jinak do mě ráno nikdo nic jiného než ovesnou kaši nedostane, takže raději žádné plánování.
Dnes jsem si udělala míchaná domácí vejce (no sami posuďte tu barvu) na cibulce (kokos. oleji), s opečenou krůtí šunkou, a k tomu vícezrnný rohlík (čím víc semínek, tím lépe) a polníček s ostropestřecovým olejem. Tento olej jsem si v poslední době naprosto zamilovala! Nejen, že je extra zdravý a léčí / napomáhá správné funkci jater, ale také se hodí jak na slaná jídla, tak i sladká. Já si jím polévám třeba i kaše. Že by trochu prapodivná kombinace? Nebojte, taky jsem se šklebila, když jsem to prvně slyšela, ale kdo nezkusí, neuvěří, jak je to dobré. Minimálně to snáz klouže do krku (:-D).



...

Tento týden jsem měla trošku napilno, ale snažím se přidávat příspěvky co nejčastěji. Dnes mám v plánu  dalších pár sepsat a myslím, že se máte na co těšit. Docela zvažuju, jestli nepřihodím i jeden vykecávací (co se v mém životě momentálně děje a neděje). Měli byste zájem? :)

SHARE:

12 komentářů

  1. To vypadá moc lákavě, škoda, že jsem se já dnes odbyla jen pomazánkou :))

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to super a hned bych si to dala, ale přesně jak píšeš ty, musí na to mít člověk chuť ;) jinak klíďo napiš i vykecávací článek, určitě nejsem jediná, koho by zajímalo, co momentálně děláš atd :) jinak hezký pátek všem ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Takhle malinko ti stačí??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není malinko. Je tam jedna cibule, 2 vejce a 100g krůtí šunky. K tomu velký rohlík plný semínek. Jím vážně dost :) a i tak za 2-3 hodinky svačím :)

      Vymazat
  4. Vypadá to božsky :* úplně jsem na to dostala chuť :*

    OdpovědětVymazat
  5. Jasně že bychom měli zájem :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak přesně taková vajíčka mi ráno dělá muž k snídani :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by byla třešnička na dortě...nechat si to donést od muže až do postele. Závidím!

      Vymazat
  7. Slanou snídani jsem neměla ani nepamatuji, ale když tak koukám na tu tvojí, možná, že ji brzy zase zkusím! A vykecávací článek bych si přečetla moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja som už slané raňajky nemala strašne dlho, každý deň je to ovsená kaša, ale už by taká zmena padla aj vhod, takže zajtra pred školou si urobím niečo podobné ako máš ty :) Vyzerá to úžasne! A práve pozerám, že na Instagram si pridala krabičky, vidím, že pečienky máš hrozne rada, ja som na tom tak isto :D Neviem sa ich dojesť. A s ryžou je to fakt dobrá kombinácia :) Krásny deň Ti prajem Veru :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig