pondělí 2. března 2015

Review: Scitec 100% Casein Complex


Tak už jsem tady konečně s novým článkem. Finišuju teď s kurzem, tak musíte omluvit mou menší aktivitu. Dnes jsem si pro vás opět připravila recenzi. Píšu je docela často, ale nemyslete si, že mi chodí domů denně balíky s věcmi na těstování. 90% produktů, které recenzuju, jsem si normálně koupila. Prostě je to má oblíbená rubrika, jelikož si i já ráda přečtu o (ne)doporučeních a zkušenostech ostatních lidí. Navíc s tímto produktem si musím pospíšit, protože se u mě doma asi moc dlouho neohřeje.

A o co že se jedná? Minulý týden mi dorazila domů zásilka od Aktinu. Na několik měsíců jsem si dala pauzu od proteinů a už se mi po nich začalo vážně stýskat, a tak jsem začala brousit po internetu a zjišťovat, který by pro mě byl nyní nejvhodnější v rámci ceny, kvality, chutě a samozřejmě i typu. Jedním jsem si byla jistá už od začátku. Vrátím se ke značce Scitec Nutrition. Jejich proteiny jsou ať už rozpustností, pěnivostí nebo chutí naprosto luxusní. A jelikož to vypadá, že kvůli nové práci (všechno povím, nebojte) budu dávat tréninky spíše večer, sáhla jsem po kaseinu. Ten se vyznačuje pomalejší vstřebatelností a je tak ideální k použití ve večerních hodinách. 
Zvolila jsem tedy konkrétně Scitec 100% Casein Complex (920g) zde, což je směs micelárního kaseinu a mléčného proteinu. A teď přišla na řadu volba příchutě. Četla jsem recenze, že příchuť ananasový meloun + bílá čokoláda je jeden z nejlepších, ale já se ovocných příchutí docela straním. Rychle bych se jich přepila a nepříjdou mi v rámci použití tak variabilní. O to víc škoda, že nemají čistě bílou čokoládu, pak bych měla naprosto jasno. Jedna z dalších příchutí v nabídce je bílá čokoláda s maracujou, opět stejný problém. A tak mi nezbylo nic jiného než zvolit belgickou čokoládu (chudáčku :-D). 


Co říct k samotnému HODNOCENÍ? Bomba! Zatím nejlepší protein, co jsem měla. Ikdybych neznala příchuť, troufám si říct, že bych tipla doslova a do písmene belgickou čokoládu. Není vůbec přeslazený (vanilkový syrovátkový je poměrně dost sladký), prostě tak akorát a je skvělý i do tvarohu. Tam se chuť proteinu vždy trochu potlačí, ale i tak mi připomínal čokoládového Pribináčka. Konzistence opět nezklamala. Dala jsem do shakeru málo vody (u kaseinového se musí dát o něco více než u klasického), takže vznikla pudingová konzistence, a i přesto se úplně skvěle rozpustil! A to už v návodu výrobci upozorňují na to, že kasein se musí shakerovat déle. Nebylo potřeba. Nedávno padla volba i na kaseinový puding, a to byla teprve mňamka! V kombinaci s arašídovým máslem a Zero Syrupy jsem ani nedutala, a v tu chvíli bych neměnila ani za sebelepší zákusek!



Za mě teda převeliké ANO! Pokud někdo sháníte cenově přijatelný, kvalitní, čokoládový (nepřeslazený) kasein, pak ho mohu jedině doporučit :)

...

Máte někdo zkušenosti s jinými kaseiny, které byste mi mohli doporučit? :) A příště se můžete těšit na recenzi o již zmíněných Zero Syrupech.

SHARE:

9 komentářů

  1. super recenze, až mi dojde protein, tak ho vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko :)
    Měla bych prosbu mohu kasein dát i po tréninku ? Právě jsem si obejdnala protein od science a přemýšlím i nad tímto kaseinem ale nevím jestli by to nebylo zbytečné :)) dekuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Já si ho dávám jedině po tréninku, a to večer. A jestli se ptáš, jestli po tréninku i přes den, tak jsem to různě studovala, protože mě to také zajímalo, a nejlépe se doporučuje míchat to v shakeru 1/2 na 1/2 se syrovátkovým, takže jestli tímpádem budeš mít obojí, je to naprostý ideál :) Dokonce jsem se dočetla, že pro hubnoucí měla tahle kombinace lepší účinek než-li jen klasický syrovátkový, ale uvidíš sama, co ti bude vyhovovat :*

      Vymazat
    2. moc děkují za rychlou odpověď :*
      ano cvičím převážně večer... takže lepší dat protein i kasein tyyjo to aby udělala zásoby:D
      ja přišla na proteinove palačinky a to ten protein mizel proudem :D

      Vymazat
  3. Děkuji za tuhle recenzi! :) Právě už nějakou dobu přemýšlím o koupi proteinu, přestože jsem byla dříve zásadně proti nim :D No, člověk se mění a s ním i jeho názory. Sice to není to nejpřírodnější na trhu, ale na druhou stranu - co je, že ano :) Takže jako svačinka po tréninku by to opravdu přišlo vhod:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že ti byla nápomocná :) A neřekla bych, že protein je zas takové zlo. Stále se jedná o živočišný zdroj bílkovin, akorát v práškové formě a těch umělých sladidel tam také není nijak přehnané množství.

      Vymazat
    2. Právě, u mě to byla akorát nedostatečná informovanost. Pak jsem si víc načetla a zjistila, že je to v podstatě jen výtažek - extrakt a koncentrovanější bílkovina. Nic, co by se vyrobilo ze vzduchu a byla v tom tuna chemie :D Teď se poohlížím právě po proteinu od Scitec, asi zvolím 100% Whey Professional.. chci se zeptat - když chodím cvičit kolem půl 4 odpoledne a končím přibližně v 5, je vhodné si dát cca v půl 6 protein a pak v 7 večeři? :)

      Vymazat
    3. Ano, úplně ideální :) Ten protein dej už klidně 15min po cvičení, a pak se snaž do hodinky dát to plnohodnotné jídlo.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig