úterý 3. března 2015

Review: The Protein Works Zero Syrups

Kolem těchto sirupů jsem nezaznamenala takové šílenství jako kolem Walden Farms, ale to bude asi tím, že jsou to prostě další bezkalorické sirupy v pořadí. Poprvé jsem je zahlédla na instagramu. Už si nepamatuju, u koho to bylo, ale nevěnovala jsem jim téměř žádnou pozornost. Asi to bude tím, že jahodový Walden Farms sirup mám ještě ve spíži a k jeho použití se vůbec nemám. (Jsem poučena dopředu, že mám recenze psát až po více než jednom ochutnání :-D) Chemii jsem z nich po týdnu cítěla natolik, že jsem je naprosto přestala používat. S čistým svědomím však mohu říci, že tyhle sirupy se k nim řadit nebudou. Neříkám, že je budu od teď používat denně několik let, ale jen tak brzo se jich určitě nevzdám. Jsem názoru, že v malém/přiměřeném množství nemůže nikdy nic uškodit.

Vlastně už jsem hned na začátku prozradila, že tahle recenze bude opět jen a jen kladná. Opravdu jim nelze nic vytknout. I ta takutější forma, na kterou většina upozorňuje, mi vyhovuje. Po chemické pachuti ani stopy, ale neliju si to do krku. Používám to vyloženě jako takový dekór. Mezi superpotraviny se totiž zrovna neřadí, a navíc nejsou úplně nejlevnější, takže s nimi ani nemíním nijak plýtvat.

 Já si objednala konkrétně příchutě dvě. Tou první je Butterscotch Flavour, která mi chutná nejvíce. Popsala bych to chutí jako něco mezi javorovým sirupem a karamelem.


Druhou je čokoláda. Také nezklamala. Možná bych to přirovnala trochu k čokoládovému Pikau v naředěné formě, ale každý máme odlišné chuťové buňky, tak to berte s rezervou.


 Oba sirupy nejsou chutí nijak přehnaně výrazné, což je dle mého názoru fajn, ale pro jiné to může znamenat, že je pak konzumují v o to větším množství. Výhodou však těchto sirupů určitě je, že díky tomu, že neobsahují cukry, nevystřeluje vám inzulín až do nebes, a tímpádem pak nemáte chuť vyžrat vyjíst všechny sladkosti, co jste si v průběhu týdnů nakřečkovali (:-D). Uspokojíte chutě a šlus... :)


Pro někoho, kdo bojuje s chutěmi na sladké a ví, že se bez nich neobejde déle jak týden, pak je to naprosto famózní řešení. Od chvíle, kdy je používám, mě upřímně ani nenapadlo nijak zhřešit. Jednoduše nemám důvod. Jak už jsem se v minulé recenzi zmínila, stačí udělat kaseinový puding / mugcake, potřít arašídovým máslem, zakápnout sirupy a máte takový zákusek, že by ani kamarád s nabídkou větrníku neuspěl. Takže teď už #hubnemedoplavek hezky bez výmluv :P:)

Výjimečně nevzhledně přistál i na kaši :)

A abych nezapomněla, obednávala jsem z e-ashopu Aktin.cz (zde), kde jsou však momentálně vyprodány. Myslím, že zbyla snad jen příchuť třešeň. Jejich dodání do skladu jsem hlídala jak pes, protože jsem tušila, že za pár hodin se po nich slehne zem. A taky, že slehla. Bohužel nevím, jak to bude s opětovným naskladněním. Podle mě se v e-shopu určitě znovu objeví, jen je otázkou kdy. Určitě bych pak i já sama zkusila javorový sirup, který je dle slov mnoha spokojených zákazníků nejlepší.

...

Máte s těmito sirupy už nějaké zkušenosti? Popř. s jinými příchutěmi, které byste stojí za doporučení?

SHARE:

14 komentářů

  1. S těmito sirupy zkušenost nemám, ovšem WF mě naprosto odradily. Fakt humáč.
    Tyhle ovšem každý chválí, ale stejně do nich nepůjdu, alespoň pro zatím. Chuť na sladké ukočíruju sladkou snídaní (někdy večeří nebo obědem :D, jak to vyjde) a tyto věcičky nějak nevyhledávám.
    Vůbec se nedivím, že jsou vyprodané. Za rok po nich možná neštěkne ani pes, ale ze začátku je to vždycky velký boom se všemi těmito fitness dobrotami. :D
    Mimochodem se mi strašně líbí ten ?hrníček, termoska, shaker? :) Ačkoli už nejsem dítě a ani mi není -náct, jsem stále děsně infantilní. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vůči něm byla hrozně skeptická, ale já naopak s chutěmi na sladké zápasím večer, a to mě už nic nezachrání :-D Asi máš pravdu, že je to zase boom, ale nemyslím si, že se jich přejím. Nemají vůbec chemickou pachuť a nepoznala bys, že jsou bezkalorické. Ale kdoví, ruku do ohně za to nedám :-D
      Taky tyhle věci miluju :-D Je to hrnek a je strašně velký - pro mě ideál :)

      Vymazat
  2. Po zkušenosti s WF jsem myslela, že všechny podobné sirupy zahodím a už na ně nikdy ani nesáhnu. Ale znáš to - tlak okolí, všichni o tom básní... tak jsem ten karamelový objednala :) A jsem na něj moc zvědavá, zatím jsem ho neotevřela, tak uvidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem je hlídala jako pes a ukořistila hned čtyři- borůvku, karamel, butterscotch a čoko. Zatím jsem ochutnala jen borůvku, ale musím uznat, že na 100% lepší než WF :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A načo ich potrebuješ ty keď sa snažíš pribrať?

      Vymazat
  4. I když to je lepší než WF, po zkušenosti s tím hnusem už jsem se snad navěky poučila a opět koupila agáve sirup a med :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tělo nedokáže tyto chemické "potraviny"zpracovávat a rozhodně mu ubližují víc než lžička přírodního cukru nemo medu. Tohle do zdravého životního stylu ROZHODNĚ nepatří. Nechápu, proč té módě všichni podléhají a vlastně je to smutné. vendula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu říct, že s tebou plně nesouhlasím, ale když si vemu, jak zdravě se stravuju a pak si dám jednou za čas tohle (sotva lžičku na tvaroh), pak je to nesrovnatelné s aditivy, co obsahují instatní jídla, sladkosti, apod. Jak už jsem psala, nic neublíží v přiměřené míře :)

      Vymazat
    2. a proč zrovna tuto chemii jsi ochotná akceptovat? protože je to "fitness", protože to mají všichni. vždyť se to ani nedá nazývat potravinou...

      Vymazat
    3. Protože bojuju s chutěmi na sladké a než sežrat celou milku (ne, vážně nedokážu zůstat u čtverečku), tak si kápnu na tvaroh tuhle chemii. Tu čokoládu si ráda dám, ale ne večer, kdy mě většinou chutě popadají. A +-2kg nahoře rozhodně nemám, abych to mohla neřešit. Opravdu ti neberu, že jsi proti tomu... ale můj názor nezměníš.

      Vymazat
    4. tvoje zdraví ... účinky chemického koktejlu se projeví až později. teď ne, můžeš být v klidu.

      Vymazat
  6. Já jsem měla doma jahodu a javorvý sirup a oba mi fakt chutnaly. Jediné co se jim dá vytknout že jsou dost řidké, ale do kaše, na lívance na tvaroh je to top!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veruš, aspoň déle vydrží :-D Být husté, tak dám lžíci a třetina láhve je fuč :-D Musíme na tom hledat to pozitivní :-D

      Vymazat
  7. myslela som, že si to kúpim ale pozrela som si zloženie a bolo tam sladidlo sukralóza a keď si o nej prečítala tak už určite to nechcem..Keď to budete jesť tak Vám to dlhodobo (roky) ostane v tele a bude škodiť. .radšej si dám brezový cukor(xylitol) alebo stéviu a erythritol. .. a ešte občas med a kokosový cukor a iné prírodné cukry

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig