středa 18. března 2015

How my dream came true

Krásné dobré ráno! 
Jak si užíváte toho jarního počasí venku? Já vstávám s neskutečně skvělou náladou. A když už jsem si udělala i skvělou snídani (ostatně jako každé ráno), tak jsem z načerpané energie sepsala i článek. Dnes bych vám v krátkosti ráda shrnula můj únor (a částečně i březen), jelikož jeho náplní byla víceméně jedna věc...

Dnešní ráno s #mojeovesna napůl s pohankovou Nominou, skořicí, jahodovým syrupem WF a jahodami (kupodivu byly slaďoučké) 

Začátkem února jsem učinila poměrně razantní rozhodnutí. Je tomu asi 4 roky, co jsem se začala intenzivně zajímat o zdravou výživu a poslední rok jsem si říkala, že by nebylo na škodu ty všechny znalosti a zkušenosti zpečetit osvědčením v rámci kterého budu moci pracovat jako výživový poradce. Cítila jsem, že už se pomalu nemám co učit, a díky mé mladistvé hlouposti jsem si vyzkoušela i nespočet diet a druhů stravování. A pokud ne, alespoň je znám. V loňském roce jsem měla na své škole, kde studuji mediální komunikaci, za úkol půlhodiny na téma zdravý životní styl přednášet. V ten den nastal zlom, kdy jsem si řekla, že chci tuhle zálibu a lásku zároveň šířit dál. A to jsem největší trémista a vystupování před lidma mi dělá poměrně velký problém. Když však mluvím o tom, co mě baví a naplňuje, strach a tréma jdou bokem. Asi je to tím, že jsem si jistá tím, co říkám. Nechápejte to zle aneb sežrala všechnu moudrost světa. I já se mohu zplést, ale ostatně v tomto oboru se člověk učí novým poznatkům celoživotně.

Zpět ke kurzu. Rozhodla jsem se během pár dní. Bylo to naprosto spontánní a říká se, že taková rozhodnutí jsou vždy nejlepší. U mě se to tedy naštěstí potvrdilo. Vybrala jsem si kurz v Yoda Institutu v Ostravě. Letos se zde konal poprvé, a o to větší strach jsem měla, jelikož nebyl nikdo, kdo by mi sdělil své dojmy z kurzu předchozího. Hlavní lektorkou nám byla Iveta Vilišová - výživová poradkyně, která se v tomto oboru stala doslova mou ikonou. Věděla vše, na co jsme se zeptali, a především přednášela stylem, že jsem ani nevnímala, že se něco učím. Důležité informace podávala v souvislosti s případy, s kterými se setkala, a tak mi teorie snáze utkvěla v hlavě. Kurz trval měsíc a konal se každý víkend - sobota, neděle od 9 do 16h. Čekala jsem, že to bude vyčerpávající a ano, jeden volný víkend by se hodil, ale stejně jsem vždy vstávala s nadšením a na kurz se hrozně těšila!!!

Pro úplné absolvování kurzu jste museli napsat 2 zápočty, vypracovat seminární práci s úplnou diagnostikou klienta (vybrali jsme si většinou sami sebe, má seminární práce měla 37 stran a ikdyž jsem někdy nadávala, bavila mě a opravdu jsem ji udělala, jak nejlíp jsem mohla) a nakonec nás čekala ústní zkouška. Jelikož jsem oba testy napsala na 95% šprtka a seminární práce se líbila, doptali se mě pouze na pár otázek (konkrétně vitaminy, které jsem jako jediné nechtěla, klasika) a pyšně jsem si odnesla certifikát domů.


Tak to asi tak ke kurzu... Co se týče výživového poradenství, které tímto nabízím, rozhodla jsem se zaměřit na couching. Chci se svým klientům věnovat naplno a žádné strohé jídelníčky za neskutečné sumy ode mne nikdo čekat nemůže. Dávám přednost kvalitě před kvantitou a chci se zaměřit na to, abych byla ve svém oboru opravdu dobrá. Snad se mi to v budoucnu oplatí a výsledky mých klientů posunou mé hranice o něco dál. 

Na technických věcech ještě pracuji, ale pokud byste měli o mé služby už teď zájem, budu ráda, když mě budete formou e-mailu kontaktovat. Mohu vám alespoň nastínit v čem se mé služby liší od ostatních a proč právě já bych vám mohla pomoci. Myslím, že tenhle článek už je dosti dlouhý a ne všechny to tak úplně zajímá, tak ty konkrétní informace nechám na osobní komunikaci skrze e-mail.

...

Ráda bych vám napsala ještě o jedné novince, co se mi nedávno přihodila včetně plánů do budoucna, ale to nechám na další článek.
Přeji krásný zbytek týdne všem!

SHARE:

16 komentářů

  1. Neeee, teď jsem zvědavá, co je ta další novinka !!!!!! :DDD jinak je to fakt super, že jsi se do toho pustila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny kámošky se hned ptaly :-D Zní to tajemně a přitom jsem to už taky na instagramu prozradila :-D o:-) Takže nic, co nevíš, kočko :-*

      Vymazat
  2. Tak to moc gratuluji :) Báječně! A spontánní akce a rozhodnutí jsou skutečně ty nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mimochodem, není to yoda institut?... asi překlep ;)

      Vymazat
    2. Děkuji! A děkuji i za opravu. U toho názvu se mi to stává pořád :-D:-D Úplně to k tomu láká.

      Vymazat
    3. No mně by to vůbec nepřišlo, až jak jsem klikla na odkaz a pak to zpětně hledala a yoga institut nešel najít :D Jinak stránky vypadají dobře, profesionálně a to se mi moc zamlouvá :) Nedivím se, že jsi hned podlehla a šla do toho :D

      Vymazat
  3. jsi prostě hrozně šikovná! přeji plno spokojených klientů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také ti přeji hromadu klientů! :-) Věřím, že svým jedinečným přístupem jich budeš mít habaděj. :-)
    Já si jednu dobu také říkala, že bych si nějaký takový certifikát udělala, ale nakonec jsem od toho nějak upustila. Tak ať se ti daří! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-* Mi to krásně otevřelo oči. Naprosto se mi vše srovnalo v hlavě a od té doby koukám na jídlo zase jako na začátku, když jsem začínala. Předtím bych si netroufla někomu radit, když jsem sama cítěla, že to není ok.

      Vymazat
  5. Moc se mi líbí, jak rozumně k tomu přistupuješ. Pohybuješ se v ,,oblasti" zdravého životního stylu už nějaký ten pátek a navíc k tomu máš mnoho vlastních zkušeností - a to je základ. Takových těch samozvaných výživových poradců, co v pátek odložili pytlík s chipsy a v neděli už si dělali certifikát, je totiž až děsivé množství. Držím Ti palce a přeji co nejvíce spokojených klientů :) Určitě budeš v tomhle oboru skvělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi napsala hezky a já ti moc děkuji! :* Taková slova jsou pro mě skvělou motivací :)

      Vymazat
  6. Paráda, jsi skvělá ! :) A doufám, že další článek bude o tvé nové práci, protože na ten už tiše vyčkávám hodně dlouho ! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ivet je skvělá baba! přednášela nám na kurzu fitness trenéra 2 krát o výživě a nikdy nezapomenu :) úžasné rady a hlavně ty její supervýživné přírodní koktejly, mám to všechno napsané :D na kurzík se taky chystám, ale zatím jsem vycinkaná z předchozího kurzu :(

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ! Je fajn, že tuto práci bude dělat někdo, kdo tomu opravdu rozumí :) Doufám, že o tom napíšeš i další článek :) Taky něco takového plánuji do budoucna (teda až na to budu mít věk :D )
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig