úterý 31. března 2015

What's in my GYM bag?


Prvně bych chtěla poděkovat za pozitivní ohlas na minulý článek. Spoustu z vás mi poslalo e-mail a ani netušíte, jakou mi dělá radost, že si najdete čas a napíšete mi. Nezapomínejte na to, že feedback je pro každého blogera velice důležitý a dává mu chuť v jeho snažení pokračovat. Konkrétně mě utvrzuje v tom, že to, co dělám, má nějaký smysl. Takže jedno velké děkuji!

 A teď už k dnešnímu článku. Dnes vás nechám nahlédnout do mé tašky do fitka a už teď se vás ptám: ,,Co nesmí chybět ve vaší tašce?"

1. Oblečení na cvičení - zn. pohodlné a hezké - pokud tyto dvě podmínky nesplňuje, dokáže mi to i pokazit trénink. Máte to taky tak?
2. Boty - Střídám teď nejčastěji dvoje, obojí od Nike. Při nákupu bot dbám na to, aby byly samozřejme pohodlné, ale také lehké a stabilní.
3. Fitness rukavice - Zapomněla jsem je doma všeho všudy asi dvakrát a odnesla jsem si domů nehezké mozoly. Od té doby je z tašky nevyndávám.
4. Ručník(y) - Někdy si beru i dva, abych si zabrala stroje na supersérie.
5. Hygienické pomůcky - deodorant, svěží sprej, sprchový gel (Rapsberry&Vanilla, Original Source), papírové kapesníky, hřeben (Tangle Teezer) + gumičky do vlasů
6. Hudba (IPhone 6, iPod shuffle) - iPod nikdy nevyndávám z tašky! Bez hudby prostě necvičím. Máte to taky tak?
7. Sporttester (Crivit, Lidl) - Nezbytná součást ke kardiu (které v poslední době dost vynechávám, ikdyž bych neměla) a u posilování mi slouží jako časovač. Když totiž nesleduji čas, jsem schopna posilovat i dvě hodiny a druhý den se nezvednu z postele.
8. Doplňky stravy - Synephrin (Beru vždy 30 min před tréninkem. Chystám recenzi na všechny "spalovače", které používám.), Vitamin C, Hořčík (lékárna, značka Swiss - vřele doporučuji!)
9. Láhev na pití - Používám Eco láhev a asi si pořídím ještě jednu. Skvěle se z ní pije. Zakoupila jsem ji v hypermarketu Albert ve slevě za nejakých 199Kč.
10. Shaker + protein - Jelikož mám teď fitko kousek od domu, piji protein až doma nebo ho vynechám a dám hned potréninkové jídlo. Nyní mám pouze kasein, který využívám spíše jako druhou večeři (recenze zde).



...

Nachází se ve vaší tašce na cvičení něco, co jsem nezmínila, a u vás tvoří velice podstatnou výbavu?

SHARE:

6 komentářů

  1. Cvičím vesměs doma (podle videí a máme i menší posilovnu) takže takovy "gym bag" nevedu. Co ale nezastírám je, že jsem vždycky něco takového chtěla!! :D Mockrát jsem si ji v obchodě už chtěla koupit, jenže na co. Strašně se mi líbí ta tvoje výbava, máš to všechno pěkně sladěné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ale to je jen náhoda nebo snad skrytá láska pro růžovou? :-D Někdy se mi povede mít všechny doplňky na cvičení v růžové, a to už si fakt nadávám, protože nechci působit jako "princess". Mám radši mode "beast" :-D

      Vymazat
  2. TT naprosto zbožňuji!
    Rukavice už vůbec nepoužívám, mozolů mám sice plnou dlaň, ale netrápí mě to. :D Činky se mi lépe drží holýma rukama. :-)
    Co se hudby týče, nám ve fitku hraje Gym rádio, což mi vyhovuje. Takže mp3 ani nic podobného nepoužívám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nám hraje Gym rádio, ale já musím mít během cvičení svůj svět/soukromí, který mi zajistí to, že nasadím sluchátka. Asi podivné, ale pro mě prostě vyhovující :-D A teda obdivuju tě! Já bez rukavic trpím :-D

      Vymazat
  3. taky máš obří tašku plnou věcí! :D já obdivuju ty slečny, které se vejdou do malé taštičky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, vypadá to u mě podobně :) Teda až na doplňky stravy,sporttester a hudbu (u nás hraje Evropa 2, takže jsem celkem v klidu) :) Fitko mám taky kousek od domu, takže protein dávám až doma nebo ho vynechám stejně jako ty...Ale taky mám teď kasein, protože mi více vyhovuje dávát si protein až na noc :)
    http://lucyshealthylifestyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig