středa 11. března 2015

TIP: Silybum Marianum

,,Léčivé účinky, se kterými je dnes ostropestřec mariánský spojován, souvisí především s onemocněním jaterChrání tento důležitý orgán před nežádoucími látkami běžně se vyskytujícími v potravě, např. nasycené tuky, aditiva, dusičnany, alkohol a syntetické látky v mnoha lécích, pomáhá při léčbě zánětů a cirhózy jater, ale také jako prevence vzniku žlučových kamenů. Rovněž zmírňuje následky poškození jater dlouhodobým nadměrným požíváním alkoholu. Ostropestřec mariánský se také využívá pro regeneraci jaterních buněk a cév, při křečových žilách, onemocněních žlučníku, sleziny a dvanácterníku, při kolice, žloutence a jako odvar při léčbě hemeroidů. Doporučuje se rovněž jako doplněk stravy při redukci váhy pro své detoxikační účinky." (zdroj: spektrumzdravi.cz)

A výsledek u mě?

Já nemohu než jen dodat, že je to opravdový zázrak. Žádná hrst tabletek z lékárny vám nepomůže tak, jako přírodní byliny. A že není třeba si neustále vařit bylinkové čaje. Zkuste třeba olej. Věřte, že zrovna léčit játra potřebuje většina z nás. Játra jsou největším vnitřním orgánem a hlavně centrálním orgánem látkové výměny. Ačkoli se třeba snažíme stravovat zdravě, i ovoce a zelenina je kolikrát chemicky upravována. Bohužel není v našich silách kupovat si všechno BIO. Člověk by se například divil, co se děje s takovými banány, než si je koupíme (Koho to zajímá, velice doporučuji toto video.)
Již během měsíce užívání oleje z ostropestřce mariánského se mi zlepšil zdravotní stav. Chvíli jsem bádala nad tím, co pozitivní změnu zapříčinilo, a pak mi došlo, že kromě zařazení tohoto oleje, jsem ve stravě vůbec nic nezměnila, takže jeho pozitivní účinek je jednoznačný! A nejsem jediná, i kamarádka zaznamenala doslova rapidní zlepšení jak ve stavu pleti, tak i co se týče zažívání. Stačí 1 (větší) lžička denně. Já jej přidávám buďto do salátu (pro vstřebání vitaminů rozpustných v tucích) nebo jim ráno poliji kaši. 

Chuť má specifickou, ale v dobrém slova smyslu. Teda alespoň mi velice chutná a zvládla bych ho bez problému i jen tak na lžičce. Cena, co jsem zpozorovala, se pohybuje cca od 120-150Kč za láhev (ml) a seženete ho ve zdravé výživě. Asi ho nebudou mít všude, ale nenechte se odradit a trochu zapátrejte, popř. objednejte přes internet.

...

Nezapomínejte, že zdraví máte jen jedno :) A myslím, že se jedná i o vhodný dárek. Kdo se o své zdraví alespoň trochu stará/ zajímá, určitě ho to potěší.

Má někdo s ostropestřcem pozitivní zkušenosti?

SHARE:

4 komentáře

  1. Skvělá zdravá věc, jen bacha na kontraindikace, se spoustou léků se dohromady nesmí užívat..já ho třeba nemůžu kvůli antikoncepci, snižoval by účinek..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je podstatná informace! Díky! Naštěstí žádné léky ani antikoncepci neberu.

      Vymazat
  2. noo neznám a chtěla jsem říct že vyzkouším, ale teď tu u Kristýny čtu, že s antikoncepcí se bije..sakryš :D

    OdpovědětVymazat
  3. slyšela jsem o něm a ted když to čtu, musím ho mít!:D

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig