sobota 7. března 2015

Recipe: Coctail full of nutrition | Nutriční koktejl


Někdy se holt stane, že člověk nemá čas sníst si vklidu oběd z krabičky, ani sendvič, ani nic podobného. Třeba jako dnes já. V mém dnešním pracovním odpoledni by se jen těžko hledal čas na nějaké svačinkování. Rozhodně však nehodlám umírat hlady, takže jsem si řekla, že si dnes svůj oběd prostě a jednoduše vypiji :) Z tohoto nápadu vznikl chuťově tak skvělý a zároveň sytý koktejl,  že jsem si nemohla nechat recept pro sebe.

Budete potřebovat:

125 g (1/2 vaničky) nízkotučného tvarohu
200 ml vody ...záleží na vámi oblíbené konzistenci 
1 střední banán
1 menší jablko
1 lžíce ovesných vloček
1 lžička lněných semínek
1 lžička slunečnicových semínek
1 lžička goji
1/2 lžičky skořice
10 g brusinek

Postup
Vše rozmíchujte a máte hotovo - koktejl plný bílkovin, sacharidů i zdravých tuků, a navíc díky rozmixování usnadníte práci i zažívacímu traktu.

Pro zajímavost: Lněná semínka jsou skvělým zdrojem omega-3 mastných kyselin. Je však třeba je vždy před požitím rozdrtit!!! Co jsem však zjistila nedávno je, že nesmí být rozdrcená déle než 15 minut! Poté jsou naopak jedovatá. Takže kupujte si semínka celá a drťte si je doma sami! ;) Spolu s probitotiky jako jsou např. kefíry, acidofilní mléka, apod. tak dáte tělu přesně to, co potřebuje.

...

Myslím, že tohle bude jasná volba po každém ranním kardiu! Hezky budu cestou do školy za volantem popíjet, a to nemůže říct leckdo, no uznejte! (:-D) 

Děláte si také často koktejly?


SHARE:

6 komentářů

  1. Vypadá to skvěle, musím zkusit! :) Já miluju smoothie a ovocné šťávy, a nejradši mám banán-jahody-borůvky + lžička arašídového másla♥ anebo jen šťávu z pomeranče nebo jablka a mrkve a tak :)) Jinak si kupuju úplně stejný tvaroh a úplně ho zbožňuju! :D Doporučuji zkusit zakápnutý javorovým sirupem a oříšky :)

    blog-by-nicole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na oběd bych s tím umřela hlady, ale na svačinu? sem s tím!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten už jsem obdivovala na instagramu!! ale teda na oběd by mi to nestačilo..:D :)
    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. no mňam! vyzerá super :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Také by mi to na oběd nestačilo, ale jako svačinka absolutně super:) Podobné koktejly a smoothie si dělám hlavně v létě:)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig