úterý 26. července 2016

New Home | Sneak Peek | BFF Roommate


Řeknu vám, ani ve snu by mě nenapadlo, že to zařizování, neustále nakupování a celkové zútulňování nového domova bude tak náročné a zdlouhavé. Jsem člověk, co když něco chce, chce to hned. Bohužel v tomhle případě to není možné. Mohu být vůbec ráda, že mám po měsíci složen všechen nábytek - vlastními silami! Teda téměř. S postelí mi pomohl kamarád a byla jsem za to nesmírně vděčná. Každopádně s jistotou teď mohu říct, že kladívko, šroubovák ani jakýkoli manuál z Ikei nechci pěkně dlouho vidět. Teď už ale přichází ta příjemnější část, a tou jsou dekorace. Nejradši bych celé dny brouzdala městem a nakupovala svíčky a jiné šerepetičky bytové doplňky. No ale to bych musela vykrást banku, a do toho se mi fakt moc nechce (:-D). Máte tipy na nějaké fajn obchůdky s levnými dekoracemi? Ráda si nechám poradit. V srpnu chci omrknout Primark.

Ikdyž je pokoj ještě daleko od finální podoby, rozhodla jsem se vás nechat do něj alespoň maličko nahlédnout. Jak už jsem zmínila v jednom z předchozích článků, barvy jsem volila neutrální - bílá, černá, šedá se starorůžovými a zlatými doplňky.


Společné bydlení si s Veru opravdu užíváme. Málokdo ví, že jsme si celé dva roky dennodenně psaly a sdílely spolu úspěchy i neúspěchy. Je zvláštní, jak může internet spojit dva lidi. Dohromady jsme se osobně viděly asi třikrát, a přesto jsme šly do společného bydlení. Někteří si mohou říct: "Blázni blázniví," a asi se nemýlí. Ale víte, co se říká, risk je zisk a my to fakt vyhrály (bez ironie :-D). Jsme zatím strašně spokojené a z mého strany - lepší spolubydlící bych si ani nevysnila. Jsem téměř 400 km od domova, ale Veru mi se vším tak pomáhá, že nemám absolutně pocit, že bych tady na vše byla sama. Je mi velkou oporou a za to jí patří velké DÍKY! :* 

P.S. A ty dobroty, co mi vaří a peče! Na jejím blogu (www.fitveronika.cz) najdete recepty jak na zdravý cheescake, tak i nanuky a fit svíčkovou - ta byla naprosto dokonalá!
SHARE:

26 komentářů

  1. Na levné dekorace je nejlepší Kik a Pepco;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam už jsem byla :) Z Pepca jsme ulovily pekné doplňky do koupelny.

      Vymazat
  2. no máš to krásne, určite pridaj aj viac fotiek neskôr :) a na dekorácie určite Pepco :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to zatím moc hezky....přestěhovala jsi se kvůli práci či z jiného důvodu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Praha byla vždy můj sen. Pokaždé, co jsem ji navštívila, cítěla jsem se tu jako doma. To byl asi hlavní důvod. Jako poradkyně pracuji z domu, takže to je jedno, kde se zrovna nacházím, ale hodně klientů mám z Prahy, čili to byl jeden z důvodů - osobní kontakt. Celkově je tady více akcí, příležitostí, atd.

      Vymazat
  4. Milujem biele jednoduché interiéry! Krása :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to nádherně! Taky začínáme s přítelem pomalu vybírat zařízení do nového bytu, a tak bych byla i ráda, kdybys k dalšímu článku o bydlení (pokud bude) připsala, kde nakupuješ ty :) Třeba odkud máš tu židli, protože ta je vážně úžasná a taky se mi hrozně líbí zlaté doplňky. Tak ať se vám holky hezky bydlí! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc! :* Zatím mám nábytek z Ikei, židli z nábytek Mikulov (ale zadej židle ENZO a vyjede ti spoustu možností) a dekorace JYSK a H&M.

      Vymazat
  6. Krásně zařízeno! Mě taky štve, jak to zařizování bytu trvá dlouho, a ceny, a všecko:D Chtělo by to mít fakt kouzelnou hůlku.

    OdpovědětVymazat
  7. nádhera Veru, přesně takhle se mi to líbí nejvíc!¨
    No a ta židle? asi ji nutně potřebuju! ale bohužel, teď by mi hezká vydržela dva dny, než by měla okousaný nohy:DD

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherně jste si to zařídily :)
    Ta židle u stolu je nádherná, ale já musím mít křeslo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ta židle je neskutečně pohodlná. Úplně mě překvapila, ale chápu :D

      Vymazat
  9. Já bych zařizovala byty pořád. Strašně mě to baví. Máš to moc pěkné, ačkoliv toho moc vidět není. Můžu se zeptat odkud je ten sedák na židli?
    Jo a s Prahou to mám úplně stejně. Vždycky jsem se tam cítila jako doma, ale na přestěhování nemám odvahu.

    www.42stupnu.blogsot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedák na židli je z Jysku za 150 Kč (ve slevách).
      A neboj, jednou ta odvaha příjde. Taky jsem si pár let počkala.

      Vymazat
  10. Strašně se mi líbí, jak to máte zařízené ;) Krásné a jednoduché! Na menší blbůstky kromě již zmíněných mám ráda Nanu Nana a Butlers ( i když dost věcí tam mi přijde předražená, takže tam se spíš kochám...)

    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to nádherně zařízené, miluju jednoduchost!))*

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to skvěle, Veru! Mám ráda takové světlé a vzdušné prostory! :)

    Měj se krásně!
    Silvi

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig