sobota 9. července 2016

Back and Forth | First week in PRG | Goals


Nevím, zda-li se vůbec nazývat blogerkou, když se vám ozývám co měsíc... Hrůza, děs. Ale asi mě všichni chápete, nebo alespoň ti, kteří se kdy stěhovali. Je to zdlouhavý proces a chvíli potrvá než se byt zútulní. A než vůbec vstřebám, že je najednou vše jinak... Každopádně, teď vám zrovna píšu z Ostravy. Přijela jsem na pár dní domů, jelikož jsem měla včera cestu do Zlína na Baťovku. Cestou zpátky domů jsme se s tátou stavili na soukromou akci na letiště v Kroměříži a bylo tak fajn, že jsme zůstali až do noci. Dokonce jsem poprvé letěla malým letadlem a řeknu vám, zážitek na celý život! Kroměříž byla z ptačí perspektivy nádherná, obzvlášť botanické zahrady a zámek. Bohužel domů jsem si odvezla rýmu, jelikož jsem ve čtvrtek ve vlaku nachladla. Ta klimatizace jela naplno a bylo mi jasné, že tohle se bez následků neobejde. Taky vás to rozčiluje? Já absolutně nechápu, proč se ty kupé snaží vymrazit na 15 stupňů?! No asi se vždy nabalím jak eskymák, protože se teď dost nacestuju a nemíním být každý měsíc nemocná. 


Co se týče cvičení a stravy, hned po příjezdu do Prahy jsme na to s Veru vlítly. Sestavila mi tréninkový plán, jídelníček (protože sama sobě nejsem dobrým pánem) a tentokrát už se vážně těším, že dosáhnu svého cíle. S Veru to totiž ani jinak nejde. Je to můj hnací motor, který nezná slova jako nejde/nemůžu/atd. 


Až se pořádně zabydlím, určitě začnu pořádně fotit. Byteček je krásně světlý a prostě #photofriendl. Navíc když se sejdou dvě blogerky v jednom bytě... no asi chápete. To je prostě tak úžasný, když jsou dva lidi na stejné vlně - je jasný, že když se něco uvaří, musí se to hned vyfotit! (:-D) Navíc doufám, že vám konečně nafotíme i něco z fitka. No plánů je spousta, ale víte jak to je... radši nebudu nic slibovat a zaměřím se na to, abych hlavně konala!

...

Tak se zatím mějte krásně a já se budu snažit co nejdřív ozvat s novým příspěvkem!

P.S. Spoustě klientkám (a zároveň čtenářkám) jsem slíbila osobní setkání v Praze. Hned, jak se tohle období trochu zklidní a zabydlím se, na všechny si najdu čas! :)
SHARE:

10 komentářů

  1. To znám :) Když jsme se ještě onehdy s přítelem/dnes manželem přestěhovali do společného, tak jsme snad nejvíce času trávili v Ikee a v "cute" obchodech jako Nanu Nana, Butlers, kik atd. :)) A třeba novou sedačku (a ne ošoupanou, kterou jsme si vzali od rodičů) jsme si koupili až po dvou letech v bytě :)) Prostě na některé věci se vyplatí počkat ;)

    Jinak ty klimatizace mě taky štvou.. někdy je to fakt až nerozumný, kolik je stupňů vevnitř oproti tomu, co je venku :(

    Přeju krásné bydlení v Praze! ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, to tvoje jedlo vždy tak dobre vyzerá ! A želám ti všetko dobré v novom bývaní ! :)
    Pozývam ťa na moju giveaway ! viac na mojom blogu :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Takové dobroty! :) závidím světlý byt- já mám všude tmu :/ :D
    Ať se ti líbí v Praze a těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!! Budu se snažit publikovat co nejčastěji :)

      Vymazat
  4. Přeji hodně štěstí a pohody v novém bytečku! A ať se v Praze líbí :) S přítelem se plánujeme sestěhovat brzo, tak jsem na to zvědavá... a zároveň se hrozně těším na výlety do Ikei :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelé fotky, asi keď je na nich jedlo, že? :D Tiež by som brala taký hnací motor, ktorý by ma dostal do vytúženého cieľa, sama to akosi nezvládam :))

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig