čtvrtek 16. června 2016

My Moving Story | Shopping List (Ikea, H&M Home,...)


Wohooo! Je to oficiální. Za dva týdny se stěhuju do Prahyyy. Můj sen se stal skutečností a v posledních měsících jeho realizace doslova nabrala na obrátkách. Neustále jsem plánovala a přepočítávala úspory, až jsem se jednoho dne rozhodla, že je na čase do toho praštit. Děj se co děj. Největší poštouchnutí přišlo, když mi jedna z mých největších spřízněných duší oznámila, že se plánuje také stěhovat a navrhla mi společné bydlení. Nebudu lhát. Chvíli jsem váhala, jelikož jsem se těšila do svého mini kk. Ale jakmile jsem si v hlavě srovnala pro a proti, seznam kladů se u společného bydlení zpětinásobil a já měla jasno. Nad čím váhám? Jdeme do toho! Ostatně, ve dvou se to vždycky lépe táhne.

A tím začalo několikaměsíční nekonečné hledání toho onoho bytu. Neobešlo se to ani bez slz. Třeba když jsme našly krásný byteček, v dokonalé lokalitě, ale... No prostě to nevyšlo. Zpětně to vidím jako osud. Ostatně vše, včetně toho negativního, co se v našem životě děje, má nějaký důvod. Vzápětí se nám objevilo hned několik nabídek, a tak jsme opět optimisticky hledaly, a přebíraly, a zase hledaly,... Až jsme ho jednoho dne našly!

"Panebože, volej, volej, volej!!!" 

A tak jsme zavolaly. A byly první! Je náš. Je to jasný. Pět dní do prohlídky? To nevydržím. Těch jedenáct fotek jsem během těch pár dní proklikala asi milionkrát. Místo učení na státnice jsem se uhnízdila na stránkách IKEA (krásná, levná, kvalitou dostačující) a na papírky si kreslila návrhy mojí home office. Neskutečný. Bála jsem se, že ty všechny stresy spojené s hledáním bytu a stěhováním mi v době státnic značně zkomplikují život, ale naopak mě ta radost nabíjela denně energií a vlastně ani nešlo myslet negativně. Obvykle jsem pořádný stresař, ale tentokrát jsem byla úplně v klidu a všechny ostatní jsem uklidňovala. Dobře, kecám. Poslední týden jsem zmatkovala a všechny přesvědčovala, že to prostě nedám! 

Určitě v budoucnu plánuju room tour video, takže až pokoj nabyde finální podoby, určitě vás svým královstvím provedu. A na snapchatu se určitě nějaký sneak peak bytečku také objeví, tak mě nezapomeňte sledovat (veronikaduzi). Co vás ale možná překvapí/zajímá je, kdo že je ta má spolubydlící? Nějaké tipy?


Pokud si plánujete předělat byt/pokoj nebo se náhodou také stěhujete, třeba využijete mé tipy na vybrané kousky. Řídila jsem se stejným pravidlem jako u módy - kombinace levnějších kousků (viz. IKEA nábytek) s dražšími doplňky = dekoracemi, které dle mého názoru dělají tu největší parádu!  A když příjde na barvy, tak jak v módě, tak i v zařizování interiéru, se můj styl nemění. Černá, šedá, bílá, trochu zlaté, to celé v minimalismu s nádechem Skandinávie. Inspirace hledám nejraději na Pinterestu (veronikaduzi).

Je mi jasné, že tohle nemusí být styl každého. Někomu se to může zdát nudné, ale chtěla jsem vám ukázat, co se líbí mě. Ne jen samostným stěhováním do mé milované Prahy, ale i samotným zařizováním bytu si totiž plním svůj dlouholetý sen!

...

A jaký je váš sen o bydlení?
Přejete si velký dům se zahradou někde na venkově? Nebo raději byt v samotném centru města? Česko nebo raději zahraničí?

SHARE:

14 komentářů

  1. Verunečko moje, já Ti to tak moc přeju! ❤️ Už se moc těším na první fotečky bytu, jak si to tam krásně zařídím. ☺️ Držím palečky, ať všechno klape dál podle Tvých představ.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak gratuluju k bytečku!:) Já se teď sice zrovna nestěhuju (toho bylo v poslední době dost :D), ale plánujeme opravy do Boho stylu, takže taky chystám náběh do Ikey :D hlavně pro bílé dekorace a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mooc! Boho styl zní skvěle a jak vidíš, taky mám skoro vše v bílé :D

      Vymazat
  3. Milujem ikeu a mám z nej neskutočne veľa vecí :) Krásny wishlist :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne kousky! Mam rada jednoduchost ;)

    OdpovědětVymazat
  5. cha, a já viiiim, kdo to jeeee :D moc držim pěsti, ať vám to nadále všechno vychází!

    OdpovědětVymazat
  6. Mooooc gratuluju jak k dokončení školy, tak i k bytečku! ;) Já mám taky doma strašně moc věcí z Ikea, odtud člověk prostě neodchází s prázdnou :))

    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším na první návštěvu! :*

    OdpovědětVymazat
  8. Já rozhodně ČR a dům na venkově, ale ne velký, ale naopak co nejmenší :)

    Simple living – Když sním o Řecku

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig