pátek 3. června 2016

Fotoreport Part Part VI. | Zdravestravovani.cz | Recipes


Metr se krátí a já za deset dní státnicuji (13.6. - myslete na mě!). Což znamená, že prokrastinace v rámci nahrávání fotek stačila a nebudu se dál rozepisovat. Už teď vám ale prozradím, že mám rozpracovány asi čtyři články, takže se můžete těšit na můj velký come back!!!

Jídla jsou, jak už název článku napovídá, od Zdravého stravování. Teď, když se učím, tak jejich služby oceňuji víc než kdy dřív. Během května jsem fotila jak reporty, tak i pár receptů s chřestem a letní saláty. Doufám, že načerpáte dostatek inspirace a vaše talíře budou pestré a chutné.

P.S. Kdybyste uvítali tipy z oblasti cvičení, tak mrkněte na blog ZS, kde jsem sepsala článek Poprvé do posilovny, a také Několik rad pro (ne)běžce.

Oběd - Chřestoviny (recept ZDE)

Svačina Tuňákový dip, zeleninové hranolky, žitné tyčinky

Salátové menuSalát s fetou, pečenými paprikami a zálivkou

Svačina Tvarohový jogurt s malinovým pyré

Salátové menu - Salát s melounem cantaloupe, prosciuttem a balzamikovým dresingem

Večeře - Kuřecí roláda s mozzarelou, bulgur

ObědDrůbeží sekaná s ricottou, bramborová kaše

Salátové menu - Caesar salát s kuřecím masem a krutony

Svačina - Kefírové smoothie s borůvkami

ObědŠpaldoto se zeleninou, olivami a parmazánem

Salátové menu Salát s parmazánem, ořechy a bylinkovou fritatou 

Svačina - Čočková pomazánka, křehký rohlíček

Oběd - Rizoto s chřestem, parmskou šunkou a čerstvými bylinkami (recept ZDE)

Salátové menuSalát s uzeným lososem, sušenými rajčaty, kapary a koprovým přelivem

Snídaně - Guacamole se sýrem, pečivo


SHARE:

8 komentářů

  1. Všechna jídla vypadají moc lákavě :-)

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. všechno vypadá perfektně. Jen nechápu proč jsem si uvědomila až teď, že kdybych si během učení ty krabičky objednala, mohla jsem se ušetřit prázdné ledničky dojídání posledních zbytků protože na nákupy už nezbyl čas :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak příště - protože ty určitě zmákneš ještě nějaký titul :-D

      Vymazat
  3. Budu na tebe myslet :)
    Samé dobroty! A krásně vyfocené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty saláty vypadjí suprově!! :)

    www.marrydreams.com

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno vypadá tak nádherně, děkuji za skvělou inspiraci!! Já už kolikrát nevím, co doma vařit :D:))

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig