pátek 5. srpna 2016

Motivation Friyay | New In | Sports Bra


Doufám, že vám dnešním článkem předám aspoň trochu té motivace, které mám teď na rozdávání. Jak už jsem psala na facebooku, je to měsíc, co jsem se přestěhovala do Prahy a tím i začla novou etapu v rámci stravy a cvičení. Kdybych to měla vzít od počátku blogování, takových nových začátků bylo nespočetně, ale sáhněme si do svědomí, kdo to kdy nezažil. Holt jednou jsme motivovaní a dobrovolně bychom od rána do večera baštili salát, a jindy bychom zabořili lžíci do nutelly a kalorie nekalorie, prostě nic neřešili. Takový den nastane u každého, ale je důležité si uvědomit, co vás dělá šťastným, a že je naprosto přirozené, že je cesta k cíli klikatá. Můj nový začátek si den ode dne užívám čím dál víc a probouzím se ráno (v 6) plná energie s chutí splnit si svůj denní plán.
A jaké jsou tedy mé hlavní motivátory?

Dobrá nálada

Nevím, co mě nabíjí dobrou náladou víc, zda-li skvělý pocit po jídle nebo dávka endorfinů ze cvičení. Asi obojí, protože ve srovnání s obdobím v "nerežimu" mám teď neustále dobrou náladu. A co vám budu povídat, je to závislost. Ani za nic bych se jí teď nechtěla vzdát, protože kdo by se chtěl probouzet s kyselým výrazem jak kakabus.

Den ode dne blíže ke svému cíli

Jasně, je to můj životní styl, ale nebudu se tvářit, že to nedělám, abych nezhubla. Na váhu moc nechodím. Vlastně jen v Ostravě u rodičů, jelikož tady v Praze nám váha nefunguje. Pro mě to číslo stejně ztratilo význam. Podstatné je, abych se sama sobě v zrcadle líbila, abych zase oblékla své staré džíny, tvarovaly se mi hezky křivky a sem tam na mě ve fitku v zrcadle vykoukl nějaký ten sval, můj sval - prosím.

Snídaně, svačina, oběd,...

Zákaz všem dietám! To, jak se stravujete, musí být v souladu s vaším životním stylem. Na jídlo se musíte těšit. Při návštěvě restaurací musíte automaticky přemýšlet nad zdravým lehkým jídlem. Žádné nucení se ala nemůžu, nezhubla bych. Zdravé jídlo musíte milovat, a to já mohu s čistým svědomím u sebe potvrdit. Mnohem víc si pochutnám na kvalitním kuse masa něž-li něčem smaženém. Jasně, občas má člověk chuť na lasagne, pizzu, apod., ale tady platí pravidlo 80:20. U mě teda spíše 90:10. A když už, jsem spíš na to sladké, takže když na mě příjdou chutě, chci většinou čokoládu ...a ne tu hořkou 80% :-D.

Energie na rozdávání

Se zdravou stravou jde ruku v ruce energie. Po žádném jídle nemám potřebu hodit si dvacet nebo se budit kávou. Vlastně kávu momentálně piji jen v kavárnách a doma si ji už nevařím. Nepřestala mi chutnat, ale jednoduše si na ni ani nevzpomenu, jelikož ztratila svůj smysl viz. dodat energii. V kavárnách si dám občas flat white nebo latté, ale opravdu občas, protože to vypadá, že laktóza v mléce mi zrovna nesvědčí. Vždy mě pak trápí bolesti břicha.

Čistá pleť

A opět jsem u té stravy... Po pár dnech max. týdnu #cleaneting se mi hned vyčistí pleť a nemusím používat ani make-up, což obzvlášť v létě potěší.

Hmotné odměny

Nic vás nenamotivuje víc než nový sportovní kousek v šatníku. Jak už asi víte, moje nejoblíbenější značka je Nike. Bohužel není to zrovna levná značka, a tak je fajn se na základě právě výsledků odměnit. Z mého sportovního šatníku jsem si neskutečně oblíbila Pro Indy podprsenku v černobílém provedení, a tak byla jen otázka času, kdy si ji pořídím i v jiné barvě. Tahle šedá s neonovým pruhem mě uchvátila už před lety, kdy tenhle typ podprsenky vydali.
Sportovní věci v 90% kupuji na internetových obchodech a velice často zavítám na total-store.cz. Mají tam široký výběr značek a právě Nike věci tam vždy seženu za nízké ceny. Moc mě proto potěšilo, když mě sami kontaktovali v rámci spolupráce. Zboží jsem měla doma bleskurychle na druhý den od objednání. Podprsenka krásně sedí, je neskutečně pohodlná a stylová. Myslím, že teď chvíli jinou nosit nebudu - taky vždy novou věc nosíte pár dnů či dokonce týdnů pořád dokola?

Lichotky

A jako poslední a neméně podstatným motivátorem je chvála a obdiv ostatních. Uznejte, není nic lepšího než když vidíte, že vaši dřinu a píli začínají vidět i ostatní, a co víc, že vám fandí v tom, co děláte.

...

A co motivuje vás? A jak to vůbec máte s hubnutím právě o prázdninách?
Pro mnohé je to krizové období, já nevím proč, ale vždy o prázdninách jsem nejvzornější. Možná je to tím, že to počasí k lehké zdravé stravě přímo vybízí. Langoše a přepálené hranolky na koupalištích mě naštěstí nikdy nebraly.

SHARE:

9 komentářů

  1. Tá podprsenka je krásna! :) a skvelý článok :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle napsané! Já to mám dost podobně:) Nejvíc mě asi motivuje fakt, že vidím výsledky, to jsem pak schopná jet na 200% :D Teď jsem teda nemocná a vidina toho, že mám antitiotika ještě na dalších 7 dní mě fakt moc netěší, ale tak co, někdy si za ten rok odpočnout musím :D A stejně tak jsem si dala s jídlem trochu volnější režim - zdravé jídlo je pro mě přirozené, ale stejně tak cheesecake a když má člověk narozky a sype se na něj ze všech stran, no..ovládni se :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kristi! Ty si ty cheescaky můžeš dát i dva :D s tvou krásnou postavou... :) ale chápu, že je zatím právě ta dřina. Nic není zadarmo (ikdyž samozřejmě geny mnohdy přispějí). Brzy se uzdrav! Doufám, že někdy dáme kafčo a probereme tyhle společné "problémy" osobně :))

      Vymazat
  3. Moc hezký článek :) Mě motivují hlavně fotky mých vysněných postav a taky když se občas uvidím v zrcadle a uvědomím si, jak strašné mám držení těla :) Ale u mě nejde o hubnutí, ale naopak o nabírání a celkové zlepšení kondice a držení těla.

    Simple living: Čas pro sebe

    OdpovědětVymazat
  4. S tím oblečením to máme stejně :D Ale nejvíc mě motivuje, když vidím, byť uplně malinký pokrok, svalíček, menší špíček a tak, to je prostě boží :D
    www.hooneysfit.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný motivující článek, jen tak dál! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý nápad na článek :) mám to ted tak nějak stejně, začínala jsem už hodněkrát a pořád to zkouším znovu a znovu :/ nevzdávám to a vím, že jednou mi to vydrží dlouho!! :)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig