čtvrtek 31. května 2018

MAY DIARY 2018 | Barcelona Trip | Prague Food Festival | Jazz Wine Fest | Summer Vibes

Květen utekl, že ani nevím jak, a tak jsem dala dohromady další článek. Tak si připravte ledový kafe (protože při tom horku venku to ani jinak nejde) a pojďme na na to!

Se sluníčkem jsme začaly s Veru opět procházkovat. Naše trasa k Hostivařské přehradě nás ani po dvou letech neomrzí.

Poměrně častým útočistěm je teď i Náplavka... ráno, přes den nebo v noci (:-D).
Na lodi Matylda mají skvělý Caesar salát - doporučuji!

A květen byl konečně i o cestování - vydaly jsme se s Veru W. na čtyři dny do Barcelony... A co vám budu povídat, bylo to úžasný! Sestříhala jsem i video, tak budu ráda, když mrknete.

Počasí po příletu nebylo nic moc. Druhý den nám dost foukalo, a tak jsme chodily po městě v bundě a svetru, ale poslední dva dny už bylo krásně.

Hned po příletu jsme se vydaly k fontáně, která hodinu hrála, svítila... no jak říkám, určitě mrkněte na video!

Sagrada Familia

Park Guell

Druhý den jsme se vydaly k moři a už se nám od něj nechtělo, tak jsme u něj strávily skoro celý den.

Přes den jsme se stravovaly tak nějak sporadicky, ale večer si vždy zašly na pořádnou večeři. A hned dvakrát na stejné místo.

Také jsme daly na vaše doporučení a navštívily (také hned dvakrát) Brunch&Cake.

A nakonec se (ač velice nerady) vrátily zpátky do Čech.

Hned na druhý den jsem si zašla na snídani do Bistro8 s Tess :*

O víkendu na otočku navštívila rodinu v Ostravě... a pomazlila se s Miou, kterou dnes čeká náročná dvojitá operace a co vám budu povídat, celá rodina jsme z toho dost špatná...

Ale snažím se vždy odreagovat pohybem, takže jsem si šla párkrát zaběhat a s Anet se dvakrát týdně po práci chodíme zničit do fitka.

Zašla jsem si také na další pořádný nákup do Country Life. Chystám teď příspěvěk o rostlinných mlékách, tak snad potěším... na Instagramu o něj byl zájem :)

Absolutně jsem si zamilovala tenhle sýrový chlebík!

Připravila si pohankovo-rýžovou superfood kaši.

Nakoupila jsem si do zásoby raw tyčinky, které teď naprosto zbožňuji.
Nejradši mám Lifebar a Raw Bite.

Ochutnala další várku rostlinných mlék...

...a sójových jogurtů.

Jeden pátek jsme se vydaly s Veru na Mírák na Jazz Wine Fest. Noc byla mladá, a tak jsme zamířily na Náplavku, a co vám budu povídat... trošku se nám to zvrtlo a domů jsme se vrátily až k ránu. Léto zahájeno!

Minulou sobotu jsme se vydaly s kamarádkou na Prague Food Festival. Když opomenu, že jsem tam ochutnala skvělá asijský jídla z Gao Denu, tak jsem byla nejvíc zklamaná. Málo stánků, absolutně nezajímavá jídla,... Litovaly jsme proměněných grandů a za poslední tři stovky si koupily láhev vína (a že víno moc nepiju, to ani nekomentuju :-D).

Kdo byl? Zklamání nebo nadšení? Z mého okolí se mnou všichni souhlasí... Hlavně mají porovnání s minulými ročníky, a prý to byl oproti nim totální propadák.

Na tyhle závitky jen tak nezapomenu! Do Gao Denu si stroprocentně brzy zajdu.

Ta horka už jsou pro mě k nevydržení, tak vyhledávám vodu... Po dvou letech jsme s Veru konečně navštívily pláž na Hostivařské přehradě. Je to tam krásný, ale do vody bych nevlezla ani za nic. Tak jsme zašly aspoň na šlapadla.

Měsíc květen byl také plný nových článků. V Blesku pro ženy mě to baví čím dál víc a jsem ráda, že mohu být jedna z těch, co se do práce opravdu těší.

Zavítejte do sekce Jak zhubnout! Píšu jak o hubnutí, tak i cvičení :)

...

Červen bude jistě skvělý, protože mě už za týden čeká oslava narozenin... 25, uff, ten čas neskutečně letí.