pátek 9. srpna 2019

Review: MyProtein products you should (not) buy | Recenze na produkty od MyProtein

Po více než roce článek? Už jsem ani nevěřila, že bych si někdy zablogovala, ale musím říct, že mi to občas chybí. Tady jsem vždy vypouštěla myšlenky tak, jak samovolně přitékaly. Na Instagramu se už text moc necení, a tak se tam nemám příliš chuť rozepisovat. Naštěstí můj kreativní deficit doplňuji v článcích pro Blesk pro ženy, kde už externě pracuji rok a půl! Neskutečně to letí.
Ale abych se příliš dlouho nevykecávala, důvod, proč jsem se rozhodla sepsat článek je ten, že mi občas na Instagram přijde dotaz typu, co bych vám doporučila od MyProtein. S touhle značkou jsem krátce spolupracovala v roce 2017 a jsem ráda, že letos se mi opět ozvali, protože jejich sortiment se z tu dobu jen rozrostl. Předem bych chtěla říct, že nikdy nechválím něco, co mi nesedí, nechutná, nevyhovuje, takže se nebojím ani kritizovat. Ale musím říct, že většinu produktů jsem si zamilovala a doporučuji je ne jen svým klientům, ale i blízkým přátelům.

A abych udělala jasno ve své objednávce jim i vám, sepsala jsem recenzi těch produktů, které jsem za těch pár měsíců měla možnost vyzkoušet. Ráda budu článek aktualizovat a vždy vás na to upozorním. Čekejte víceméně recenzi spíše proteinů, vitaminů a pár proteinových dobrot, protože na doplňky stravy ke cvičení, jako jsou BCAA, atd. mě moc neužije. Dost věcí považuju za zbytečnost, bez které se obejdete, ale kdybyste přece jen nad něčím, co nezmiňuji, váhali, stačí mi napsat na IG nebo na e-mail. A teď už k samotným produktům.

Proteiny

Měla jsem možnost vyzkoušet hned dva typy, a tj. THE Whey a Impact Whey Protein.
A jaký je mezi nimi hlavní rozdíl? 

Za lepší kvalitu si jednoduše připlatíte, takže pokud cvičíte a plánujete protein využít opravdu tak, jak by se měl, tedy vypít do 30 minut po tréninku, pak si vyberte THE Whey. Ve složení je na prvním místě izolat, který má rychlejší vstřebatelnost, a obsahuje v dávce o 4 g více bílkovin. Víc vědět nepotřebujete. A kdo by toužil po podrobnějším rozboru, vše je přehledně vypsáno přímo na stránkách.

Já osobně si protein dávám spíše jako náhradu za jídlo ve smoothie, a nebo ho přidávám do pečení, takže jsem nakonec přešla na jeho levnějšího parťáka ze syrovátkového koncentrátu Impact Whey Protein a jsem s ním nadmíru spokojená. 

A teď k samotným příchutím, které vás určitě zajímají nejvíce. I Když jsem měla Slaný karamel a Cookies a Smetana ve formě THE Whey, je ve výběru i u Impact Whey Protein - chuť bude stejná.
  1. Vanilka - chutná jako vanilkový puding od Dr. Oetkera, skvělý při pečení.
  2. Přírodní vanilka - za mě nejvariabilnější příchuť, jemná, úplná topka ve smoothie.
  3. Slaný karamel - skvělá chuť, dlouhou dobu můj oblíbenec (...ale já se nakonec vždy vrátím ke starý dobrý vanilce).
  4. Cookies a Smetana - poměrně hodně sladké, ale připomíná opravdu Oreo.
  5. Skořicový šnek - neskutečně překvapil, čekala jsem prostě skořici, ale on opravdu připomíná ten křehoučký šnek z pekárny.
  6. Straciatella - (doplním).
  7. Speculoos - abych jen nechválila, tahle příchuť je pro mě jedno velké NE! Strašně jsem se na ni těšila, ale je hrozně umělá. Přidávám ji teď jen do palačinek, abych ji spotřebovala. 

Proteinové a jiné dobroty včetně směsi na palačinky

Proteinové dobroty

  • Filled Protein Cookie - Moc dobrá plněná sušenka, která rozhodně nezklame. S radostí bych si ji koupila znovu, ale taky musím říct, že už jsem měla lepší. Tyhle cookie mají sice vyšší obsah bílkovin, ale musíte počítat i s vyšší kalorickou hodnotou. Já si ji proto rozdělila na půl.
  • Proteinová čokoláda - Tak ta mě mile překvapila! Ve struktuře jde trochu cítit proteinový prášek, ale nic, co by mi nějak zvlášť vadilo. Velký palec nahoru za hodnoty, ale opět nečekejte, že se jedná o dietní čokoládu. 
  • Protein Light tyčinka v příchuti citrónový cheescake - Tuhle tyčinku jsem si koupila na doporučení Markét (@blondynazlondyna) a je opravdu výborná! Ale bohužel příliš nefandím proteinovým tyčinkám, které mají strukturu jako všemi známé Quest bar, takže znovu už bych ji do košíku nevložila. 
  • Protein Pancake Mix (v příchuti skořicový šnek) - Vezmu to postupně. Vůně je naprosto neodolatelná - jako bych se ocitla v pekárně, kde zrovna dopekli čerstvé skořicové šneky. Směs stačí jen smíchat s vodou. Palačinky se netrhají, ale moc mě neoslovila jejich výsledná konzistence. Mám ráda palačinky křehké a měkké a tyhle jsou trochu "gumovější". Hodnotila bych je tedy dost průměrně. Směs na palačinky od Nutrendu, která je dostupná i v drogériích DM, u mě zatím vede. 

Potraviny

  • Organic Cacao Powder - Kakao používám hodně do smoothies, takže u mě nevydrží příliš dlouho a tenhle mi po všech stránkách vyhovuje. 
  • Cacao Nibs - Tak tady jsem šlápla vedle. Věřím, že spoustě z vás mohou drcené kakaové boby chutnat. Já podaruji kamarádky. 
  • Organic Chia seeds - Bez chia semínek si můj jídelníček neumím ani představit, takže ty musím mít vždy v zásobě.

Doplňky stravy - vitaminy a minerály


Co určitě u MyProtein stojí za pozornost, jsou vitaminy a minerály. Ty by měl do své stravy zakomponovat úplně každý! Obzvlášť, pokud cvičíte, protože o spoustu vitaminů rozpustných ve vodě přicházíte pocením.

Často dostávám dotazy, které vitaminy bych doporučila. Je to opravdu těžké vypíchnout jen jeden nebo dva. Každý se stravujeme odlišně, a může vám tak scházet zcela něco jiného než mně. Určitě bych ale sáhla po vitaminu C, zinku s hořčíkem a vitaminu B - buď komplex nebo alespoň B12, kterého máme většina málo. Pokud do jídelníčku nezařazujete pravidelně ryby, nebo alespoň lněné semínko, pak bych doporučila i omega 3. No a nikdy nic nezkazíte Multivitaminem, který pokryje alespoň základ, který je potřeba.

Sportovní oblečení

Možná jste už zaregistrovali, že na MyProtein mají v nabídce i krásné sportovní oblečky. Já si objednala Power síťované legíny s rafinovanou boční kapsou. Jsou dost hrubé, takže je vynosím až na podzim. Už teď ale mohu říct, že působí dost kvalitně. Dále jsem sáhla po funkčním tričku s dlouhým rukávem a průstřihy na zádech (už není v nabídce). Až se ochladí, určitě ho na mě na IG uvidíte.

U jiných ambasadorů jsem zaslechla, že velikosti jsou o něco menší, než byste čekali, a to musím potvrdit i já. Zpětně bych v obou případech zvolila větší velikost.


SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig