neděle 29. dubna 2018

APRIL DIARY 2018 | My best friend's Wedding | New Job | Liberec | Best Food Spots in PRG


Ten čas utíká jako blázen, ale s ohlédnutím na duben musím říct, že byl plný skvělý zážitků, jídla, a dokonce nových začátků. Tak se na to pojďme podívat.


Duben začal Velikonocemi. Hned po probuzení mě čekala v obýváku tahle originální skvělá snídaně od Veru.


S příchodem teplejšího počasí jsem se hned několikrát vydala na mé oblíbené místo - Molo u Hostivařské přehrady. A tentokrát jsem tam vzala i Tess <3


Z práce jsem šla několikrát pěšky až na Hlavní nádraží. Protože právě v Praze jsem se naučila chodit pěšky. Tu krásu si prostě nechcete nechat ujít...


V dubnu jsem zahájila spolupráci s Country Life. Četli jste články?


...další a další procházky.


Opět a znovu mě Verunka přesvědčila o tom, jak velké má srdíčko. A to když mi kurýr nečekaně zanechal v práci tu největší nejkrásnější květinu, jakou jsem kdy dostala!


Přešla jsem z teplé kávy na ledovu.


V sobotu 14. dubna se mi vdala jedna z mých nejlepších kamarádek. Bylo to nejvíc kouzelný a dojemný!


Poprvé letos na brusle ve společnosti Martinky, klientky, ze které se stala skvělá kamarádka. A tak jsme se hned domluvily na další výlet...


...výšlap na Ještěd. Vyšlo nám skvělý počasí. A protože jsme cestou nahoru spálily dost kalorií, musely jsme je zodpovědně doplnit. Mikyna v Liberci byla jasná volba, aneb, ať žijí influenceři na Instagramu (:-D).


Dala jsem si domácí těstoviny s medvědím česnekem a špenátem a jako dezert mrkvový dortík - u mě vždy jasná volba.


Byla jsem taky poprvé ve Vapianu (na Chodově) a musím říct, že to jídlo bylo fakt dokonalý! Oslavila jsem tak skvělým jídlem svůj první den v nové práci, jako externí redaktorka pro Blesk pro ženy. Z čehož pro vás vyplývá povinnost pravidelně číst rubriku Jak zhubnout!


No a závěrem mesíce mě svou návštevou poctila, hned na tři dny, Verunka W.. Padlo pár skvělých jídel, zmrzlin i Aperolů... a  Barceloně (za dva týdny) tomu nebude jinak!

Cacao prague

Wine Food Market

Styl&Interiér

...

Duben mi ukázal, jak skvělé přátelé kolem sebe mám!

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig