neděle 15. dubna 2018

Recipe: Banana-coconut Bread | Coco Sense Flower - Country life


V lednici se mi minulý týden nastřádaly tři zralé banány, a tak mě napadlo pustit se do pečení. Navíc z celého nákupu v Country Lifu jsem byla nejvíc nadšená z kokosové mouky od Coco Sense, protože kdo by odolal tomu obalu, že... a měla moc krásný hodnoty. No, a tak jsem se ji rozhodla vyzkoušet. Vzpomněla jsem si na video recept od Moje barevná kuchyně, a tak jsem se z velké části inspirovala. Můj chlebík byl asi o něco kokosovější, mokřejší a možná i sladší, jelikož v původním receptu jsou sice banány tři, ale není tam žádné sladidlo navíc.

Banánovo-kokosový chlebíček

Ingredience:
1 vejce
1 lžíce chia semínek (zalít horkou vodou a nechat nabobtnat)
2 zralé banány + 1 na ozdobu
1 lžička mleté skořice
1 prášek do pečiva
1 vanilkový lusk - lze vynechat
80 g celozrnné hladké mouky
60 g RAW kokosové mouky (Coco Sense - z kokosu ze Srí lanky)
40 g strouhaného kokosu
špetka himalájské (růžové) soli (Country life)
50 g rozehřátého kokosového oleje
200 ml kokosovo-rýžového mléka (Provamel)
voda - do požadované konzistence
3 lžíce medu

Postup:
Vejce jsem si rozmixovala spolu se dvěma banány a přidala nabobtnalá chia semínka. Poté jsem přidala zrníčka vanilky z vanilkového lusku a olej. Vedle v misce jsem si smíchala suché ingredience - mouky, kokos, kypřicí prášek a špetku soli, které jsem postupně přimíchávala do směsi tekuté. To jsem ředila postupně mlékem a nakonec vodou. Těsto by mělo být tužší, ale stále částečně tekuté. Nakonec jsem těsto dosladila medem (a zbytkem agávového sirupu). Těsto udělejte raději sladší, jelikož mám zkušenost, že po upečení je jakýkoli výtvor vždy méně sladký než syrové těsto. Chlebíček dáme do formy a pečeme při 200°C přibližně 40 minut.


Nutriční hodnoty kokosové mouky Coco Sense:
Na 100 g výrobku obsahuje 1626 kJ, tuky 10,8, bílkoviny 19,8 g, sacharidy 54,1 g.

Recept vznikl ve spolupráci s Country life.

...

Pokud budete chlebíček zkoušet, budu ráda za označení mě i Countrylifu, popř. hashtag #hubnusveru. Což mi připomíná, nezapomeňte sledovat nový profil @hubnusveru, kde postuji videa z tréninků a proměny klientek.

SHARE:

Žádné komentáře

Okomentovat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig