neděle 22. března 2015

A New Job

Jednou z nevýhod sportovně aktivních lidí je brzké vstávání. V pátky většinou snídám až v práci.
Jak mnozí uhodli nebo se dověděli z instagramu, tou druhou novinkou je nová práce. Asi od patnácti si snažím aktivně přivydělávat a brigád už jsem vystřídala nespočet. Můj životopis spíš připomíná telefonní seznam. Vyzkoušela jsem si práci obchodního asistenta, několikrát asistentky prodeje, montovala jsem autodíly (ne, vážně nekecám), hostesskovala jsem asi pro pět agentur (a jen jedné do teď zůstala věrná), vyzkoušela jsem si i roli úklízečky (a od té doby bych po sobě nikde nenechala ani drobek :-D) a v neposlední řadě jsem si v posledním roce vyzkoušela i roli copywritera a dá se říci, že i žurnalisty jako takového. Můj životopis je poměrně pestrý a já jsem za ty zkušenosti velice ráda, avšak až na pár výjimek jsem se do práce nikdy netěšila. Vždy to byl jen prostředek, jak si při studiu přivydělat. Roky ale plynuly a už bylo na čase se poohlídnout po něčem, co bude mít pro mě do budoucna význam a kde budu sbírat nejen životní zkušenosti, ale také nějaké ty dovednosti v rámci budoucího povolání. 

Už loni jsem se proto začala poohlížet po něčem, co by tato kritéria splňovalo. Jak mnozí víte, psala jsem pro Online Fitness a snažila se šířit zdravý životní styl i formou článků pro Bulletin Nova Karolina. Okolí na mě bylo pyšné a já na to nezareagovala nijak jinak, než že jsem chtěla víc! Z tohoto důvodu jsem se rozhodla zainvestovat i do výživového kurzu (článek zde) - snad do mého budoucího (jednoho z mnoha) povolání. Avšak není tajemstvím, že mým ne menším koníčkem se stalo cvičení a počet osvědčení bych tak chtěla minimálně zdvojnásobit. Když proto přišla nabídka, že bych mohla pracovat jako ,,fitness instruktor" v Power Plate Fit Centru U Sýkoráku (Ostrava), kam navíc už nějaký ten pátek chodím cvičit, s odpovědí jsem ani chvíli neváhala. V tu chvíli mě nezajímalo ani za kolik na hodinu, prostě to byla práce, která mě připraví na komunikaci s klienty už v klasickém fitness centru. 

Na první směně jsem byla neskutečně nervózní. Ve studiu máme dva Power Platy a dva běžecké pásy. Na směne je vždy pouze jedna z nás, která předcvičuje, zároveň dělá objednávky, zvedá telefony a celkově se stará o celý chod studia. Ikdyž to popisuji jako nadlidský výkon, už po druhé směně jsem si zvládala vše zkoordinovat a teď už vše v pohodě zvládám, a co víc - baví mě to! Vždy si s klienty skvěle popovídám, organizování bylo vždy mou oblíbenou činností (všude si to dělám po svém a nakonec jsem schopná postavit do lajny i šéfa :-D) a neskutečně si užívám ty spokojené pohledy a kolikrát i slova chvály, která mě hřejí na duši. Co může v práci motivovat více, než-li pozitivní feedback od klienta?! 

Tak toliko k mé nové práci. Jsem ráda, že mě nutí vyhledávat si i nové cviky, které pak i sama využívám v posilovně. Abych však jen nechválila, vše má své pro a proti a i tahle práce je náročná. Když hodiny stojíte na nohách, ukazujete cviky (v součtu si pak za den alespoň 50x dřepnete, zavýpadujete, atd.), a neméně náročné je i na každého se usmívat a předávat tak pozitivní energii... Nebudu vám lhát, dokáže to člověka pěkně ždímat. Proto se držím pravidla: ,,Všeho s mírou!" Směny bych nevzala více než tři za týden. Chci si ten elán a dobrý pocit z práce zachovat co nejdéle :) 

...

A mě by zajímalo, jak to máte s prací vy? Přemýšlíte už dopředu o tom, co vám daná práce dá nebo je pro vás zatím prioritou pouze finanční odměna? 

SHARE:

18 komentářů

  1. Mít práci, která tě baví a naplňuje je snad to nejlepší, co může být - přeci jen, chodit pak někam celý život s nechutí, to by byla hrůza! (a popravdě se toho tady dost děsím, abych tak nedopadla:D)
    Taky jsem toho vystřídala od 15 let z různých brigád strašně moc, od doplňování zboží v Bille přes výpomoc v restauraci v kuchyni nebo úklid a umývání oken až po hosteskování, kde jsem zůstala nejdéle (protože bylo nejvíc peněz:D), ale všechno to bylo jen kvůli tomu abych si něco vydělala, zkušenosti z toho samozřejmě nebudou...
    A tak to momentálně mám tak, že na brigády chodím o víkendech, abych si něco vydělala, a přes týden chodím na stáž do PR agentury, kde z toho nemám ani korunu, ale věřím, že se mi to snad jednou vyplatí.....i když je to někdy strašně demotivující, obzvlášť když už je to potřetí, co takhle sbírám zkušenosti:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, obdivuju ty tvé stáže! Opravdu ti moc a moc fandím, protože jsi neskutečně cílevědomá a překonáváš se. Já se pokud možno stresu vyhýbám, takže obdivuju každého, kdo je schopen pracovat někde v redakci, kde mu dávají deadliny a chtějí po něm kolikrát nemožné. Také bych si přála zabrousit spíš do PR, jelikož klasická žurnalistika není nic pro mě (ikdyž mám naivní sen, že jednou budu mít vlastní lifestyle časopis :D), tak doufám, že o téhle nové zkušenosti opět sepíšeš článek :* Držím palce, ať se daří a ať to za to stojí! Mi bohatě stačí, že si takhle zadarmo zapracuju ve škole v rámci praxe :D

      Vymazat
  2. je to super :) držím ti palce nech sa darí a nech to dotiahneš k svojej vysnívanej práci :) ja si momentálne zarábam popri škole prácou, ktorá mi so školou aj konkrétne súvisí, takže naberám skúsenosti priamo v odbore, čo je skvelé. aj keď si nezarobím obrovskú sumu, stále je to lepšie ako nič a je to dobrý štart do budúcna :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Tak to je skvělé! Také ti držím palce, abys pak ve svém oboru díky těmto nabytým zkušenostem vynikala!

      Vymazat
  3. Moc gratuluju! Mám ráda aktivce jako jsem já :D. Mít práci hlavně při studiu je někdy náročné, ale má to své výhody. Držím palečky, hlavně ať jsi spokojená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Leni :* No, hrozně me baví, jak si profesoři myslí, že studenti jsou flákači. Řekla bych, že to máme kolikrát náročnější jak oni. Vedle školy máme právě tu práci a své zájmy. Už se těším na prázdniny! :-D

      Vymazat
  4. To je supr, jak jsi nadšená, úplně to čiší z toho článku :)
    Já sním o kreativní práci, kde se budu peskovat jedině já sama a zároveň budu mít strašně moc peněz a budu cestovat :D No, zatím se moc nepoštěstilo a z mých celkem zatím 3 zaměstnání na HPP jsem se těšila jen do toho prvního :) (stávající není špatné, ale není to taková pecka, abych se tam těšila)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tak takovou práci bych brala taky. Hlavně mít vysoké cíle a dělat pro jejich dosažení maximum - a to by bylo, aby to nebylo! :-D Hodně štěstí přeji! Věřím, že ta čtvrtá bude to pravé ořechové :)

      Vymazat
  5. Tý jo, moc ti gratuluj a přeju ti, ať ti ten elán vydrží co nejdéle. :) Popravdě ti to moc závidím :D taková práce by mě taky hrozně moc bavila a jednou bych si něco takového chtěla alespoň vyzkoušet. :) Přeji spoustu úspěchů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Třeba se ti taky poštěstí :) Je třeba se poptat. Jak se říká: "Líná huba, líné neštěstí." :-D

      Vymazat
  6. Tohle musí bý skvělá práce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem za tebe moc ráda, vždyť víš :* Já potřebuji práci, která mě bude bavit, naplňovat, přinášet nové zkušenosti a příležitosti, ale zároveň potřebuju, aby byla i dostatečně finančně ohodnocena. Jinak to nejde ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ne asi! Však oni se o nás ještě poperou, Veruš :-D :-*

      Vymazat
  8. A kde je jako zminka o "bozske" kamaradce Mise? Ktera byla tak hodna a laskava a sve mistecko ti prenechala.. tssss pro dobrotu na zebrotu :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jo super! Jinak je nějaká dobrá agentura pro hostesky v Ostravě tedy? Když už jsme u toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pracuji v 5PG. Ta organizuje především akce na Čez Aréně. Nejsem klasická hosteska na ochutnávky, atd. Ta tohle mají všechny slečny můj obdiv. Zkusila jsem si to dvakrát a stačilo. Pokud bys měla zájem, myslím, že teď na Mistrovství světa v hokeji je poměrně velká možnost se tam dostat :)

      Vymazat
  10. páni =) já bych chtěla koupit domů nějaký stroj na cvičení =D přítel je totiž líný chodit do posilky a tak bychom mohli aspon cvičit doma :)

    OdpovědětVymazat
  11. Bůh je živý, Jeho Slovo je pravda, ne mýtus či legenda. Víra není berlička pro slabochy ale Boží moc a síla. Víra je realita. Ve světě není nic dobrého, protože to všechno zničil "bůh" tohoto světa Satan, který i tebe oslepil a zatvrdil srdce. Všichni lidé (i já) jsou hříšníci a jsou daleko od Boží slávy. Kdo uvěří v srdci že Ježíš je Boží Syn a zavolá na Jeho jméno, bude spasen a dostane od Boha věčný život. Kdo neuvěří, je již odsouzen neboť neuvěřil v Božího Syna-umírá ve svém hříchu a odměnou za hřích je věčná smrt. Nevěřící lidé nejsou silní, ale slabí, Venku síka není, jen v Bohu. Jen blázen říká ve svém srdci: "Bůh tu není!" Po smrti uvidíte, jak jste se mýlili, ale to už bude pozdě. Nakonec se každý pokloní před Bohem. Vládce tohoto světa Satan je odsouzen a bude zničen. Navěky bude hořet v Pekle (Ohnivé jezero). Nevíra je pitomost a hřích. A nemluv sprostě. Ve "srajdy" veříš jenom ty. Evoluce je blábol, lež a podvod od Satana. Cel svět a vše živé stvořil Bůh-náš milovaný a věčný Otec v Nebesích. Skrze Ducha svatého Ježíš (Boží) Syn přebývá v mém srdci. Není to lež, autosugesce ani davová psychóza ale realita a zažívám nádherný pokoj, láskku a spravedlnost. To vše přesahuje všechno na tomto světě. Je to poklad který dělá z věřících ty nejbohatší lidi na světě-skutečně šťastné bytosti. Peníze, majetek (mamon), celé to pachtění se a ustaranost a kariéra a sex a drogy, alkohol a kouření-to je jen modloslužba a náhražka. Kdyby celý svět následoval Pána, nebyl by hřích, žádné války ani utrpení. Jak moc se mýlíš! Prosím, zkus to s Pánem. Nemáš co ztratit. Nebudeš litovat. Nic ti to neublíží ani se neztrapníš. Mám tě rád. Pán ti žehnej!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig