pátek 13. února 2015

Happy Friday



Pověry a báchorky. Tak přesně takhle vnímám já pátek 13. Podle mě je jen na nás, jak se svou náladou a přístupem naložíme. Já dnes jednoznačně hlasuji za úsměv a radost ze sluníčka, které se po té nekonečně dlouhé zimě rozhodlo zase na chvíli ukázat. A protože ráno dělá den, nenechala jsem nic náhodě a místo ultra rychlé ovesné kaše si dnes udělala vaječnou omeletu se šunkou a parmazánem. K tomu trochu té zeleninky, celozrnné knäckebroty (protože po ránu by dle mého názoru opravdu měly být ve stravě sacharidy) a čerstvá káva.


Dnes už musím trochu pohnout se seminární prací do výživového kurzu a také se naučit na první zápočet, který mě v neděli čeká. Naštěstí se ho příliš nebojím, protože to je asi poprvé, co mě učení vážně neskutečně baví. Rozhodla jsem se být v tomhle oboru fakt dobrá, protože mě nesmírně vytáčí, že výživa spadá pod nevázanou živnost, a tak se v dnešní době za výživáře může považovat úplně každý. A přitom po tom, co jsem se dozvěděla, jak moc může jídlo ne jen pomóct, ale také ublížit, je to o to víc smutné. Nezahrávejte si se svým zdravím a vložte se do rukou opravdových odborníků. Nemusí mít na to papír, ale vy o nich budete vědět, že už se o zdravou výživu zajímají roky a ne pouhé měsíce. Protože i člověk, co se pyšní certifikátem, může být v tomhle oboru úplně mimo. Ale to jsem trochu odbočila...

...chtěla jsem vám jen popřát krásné ráno a zeptat se, jak si dnešní slunečný den užijete vy? A co říkáte na nový design blogu? Líbí?
SHARE:

18 komentářů

  1. Mě se líbí :) a držím palce u zápočtů!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se zase líbí, a dost. Jsem pro takový ten jednodušší styl, protože v jednoduchosti je přeci krása :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jsem stejného názoru a hlavně bych řekla, že je mnohem přehlednější. Obzvlášť recepty jsem měla už dlouho v plánu dát do přehledného seznamu :)

      Vymazat
  3. mně se moc líbí :) není to přeplácané aspoň :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Krasna snidane, ale s temi sacharidy nesouhlasim 😂 telo si muze zvyknout brat energii i z tuku 😉drzim palce! Me se dnes povedlo udelat zapocet z diagnostiky na kurzu fitness trenera 😇💪

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však píšu dle mého názoru. Podle mě by měl jíst člověk vše a neexperimentovat, ale každého věc. Díky, četla jsem. Mě to čeká zítra no... tak uvidíme. Snad to dopadne dobře.

      Vymazat
  5. Ta snídaně vypadá božsky! Jen bych chtěla, aby mi taky stačila taková trocha :D moje snídaně musí být několikachodová :D
    Nikol (readeatandlive.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trocha? Vždyť toho je hromada :-D Dvě vejce, 3 plátky šunky, hrst parmazánu, snad 300g zeleniny a 3 knäckebroty :-D Ale nebudu se tajit tím, že za 2 hodiny jsem si stejně vařila ovesnou kaši :-D

      Vymazat
    2. No.. oproti misce ovesné kaše, misce müsli s mlíkem a talíři s ovocem to málo je :D Ale je fakt, že potom vydržím do oběda na ovoci, max knäckebrotu :)

      Vymazat
    3. Tak to je pravda, že po takové náloži bych taky vydržela až do oběda, a to i bez ničeho :-D Ale každý jsme individuál :*

      Vymazat
  6. kdy budes vedet jak dopadl zapocet?
    jinak patek trinacteho ... miluju ten den proc si ale necham pro sebe protoze uz je to lehce minulost a nemyslim si ze by to bylo tim ze jsme se v ten den dali dohromady minuly patek trinacteho i tenhle byl pro me naprosto top..

    OdpovědětVymazat
  7. Super Veruu! Mne sa teda nový dizajn páči veľmi :) Práve som si prebehla tvoje posledné príspevky čo som zameškala a paráda! Tvoje jedlá vyzerajú úžasne a aj tieto raňajky :) Podľa mňa je dobré občas si dať aj takéto než klasiku v podobe ovsenej kaše. Ja osobne mám radšej tieto vajíčkové, hlavne keď idem do školy, pretože to v pohode vydržím až do obeda, narozdiel od ovsenej kaše, ktorej môžem zjesť aj za dva taniere a aj tak budem o dve hodiny hladná. Obdivovala som aj tú knihu z Fitka do kuchyne, počula som na ňu samé chvály :) Ja ti zas chcem odporučiť ak sa k nej niekedy dostaneš alebo poprípade si ju prelistuješ v kníhkupectve tak je to kniha Moje jedlo 2 od Pyca. Tam sú tiež veľmi dobré recepty a strašne ma zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kočko! Moc mě těší, že se ti to líbí. Jinak děkuji za tip :) Určitě po ní kouknu :)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig