sobota 14. února 2015

From my plate...

Celozrnné těstoviny se špenátem, kukuřicí, kuřecím masem a parmazánem
Grilovaný Camembert se zeleninou
Restované kuřecí kousky s brokolicí, fazolovými lusky a mrkví
Tuňáková "bábovka" z mikrovlnky (vejce, tuňák, sůl, pepř, bazalka, parmazán) se zeleninou
Celerové a batátové hranolky s krůtí játrou na cibulce
Jablečná ovesná kaše s goji, arašídovým máslem a skořicí + čerstvě vymačkaná grapefruitová šťáva

SHARE:

19 komentářů

  1. mňáám, udělala jsi mi obrovskou chuť na těstoviny!! :((

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš vždy tak krásné fotky!:) Až jsem z toho dostala chuť na játra a to je normálně nesnáším :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten hermelín :* udělala jsi mi strašné chutě :) krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty první 4 jídla potřebuju zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Těstoviny, špenát, kuřecí..co může být lepšího ?! :D
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, grilovaný hermoš (ehm, teda Camembert :D) bych si tedy dala! :P
    A ty celozrnné "mašličky" jsou super. Kde jsi je koupila? Já narazila snad jen na celozrnné vrtule, kolínka a nudle. Ale tady ty jsem neviděla (nebo přehlédla).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou od Alnatury, čili z DM :) Ale často s něma bojuji, že se mi nechtějí uvařit :-D

      Vymazat
  7. No vypadá to všechno velmi lákavě ... až tedy na ty játra :D ty já zrovna moc nemusím.
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ty člověk buď miluje (jako já) nebo úplně nesnáší :-D

      Vymazat
  8. Mňam, ta grepová šťáva! Jako vždy, super fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tvoje jídla jsou skvělé! :3 I když játra nesnáším, u tebe vypadaj tak chutně, že bych si je hned dala! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky!! :) Na všecko mám chuŤ!

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig