čtvrtek 12. února 2015

Recipe: Avocado-Banana Brownies | Avokádovo-banánové brownies


Nedávno jsem si vzpomněla na skvělý recept, který jsem si jednu dobu pekla opravdu často. A protože opakování je matka moudrosti, upekla jsem si ho po několika měsících znovu. 


...

Jaké brownies pečete nejraději vy? 
Já už zkoušela i z červených fazolí, ale oproti tomuto mi moc nechutnalo.
SHARE:

12 komentářů

  1. zkoušela jsem z řepy, fazolí a banánu a všechny mi moc chutnaly :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vyzerá úžasne :) Mňaam! Hneď by som si dala :) Ja som ešte brownies nerobila, ale videla som už niekoľko receptov kde boli použité aj spomínané fazule a všetky vyzerali veľmi dobre :) Určite by som to aspoň raz chcela upiecť a tvoj recept sa mi páči veľmi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle stoprocentně vyzkouším! Díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně už chybí jen to, dokopat se do toho...:D vypadá luxusně :)
    Fit Maddie

    OdpovědětVymazat
  5. mňam tak tie vyzerajú skvelo ! :)
    pozývam ťa na moju prvú giveaway na blogu :) COLORFUL THOUGHTS KAWAII GIVEAWAY !

    OdpovědětVymazat
  6. Na brownies se chci vrhnout o víkendu, zřejmě vyzkouším fazolové :) Lákají mě už hrozně dlouho, ale pořád se k nim ne a ne dostat. Kombinace avokádo-banán zní ale také úžasně!
    Mimochodem - máš krásný nový design :)

    OdpovědětVymazat
  7. mňam, děkuji za recept! určitě zkusím!! .)) dávám si recept do záložek

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj zkousela jsem a je to famozni moc dekuji :-)))

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig