úterý 11. února 2014

Spolupráce s Online Fitness

Jak jsem slíbila, tak taky plním. V jednom z předchozích článků jsem naznačila, že teď provozuji novou metodu ve cvičení, namísto sestavování si vlastních workoutů. Ne, že by mě to nebavilo. Ba naopak. A taky, že se toho nevzdávám úplně a nějaké "workout plans" vám určitě opět jednou za čas zase zveřejním, ale zkrátka jsem objevila ještě lepší způsob, jak si "dát doma do těla".

POZNÁMKA: 
Článek s podobným zaměřením už psala Monča (zde), ale třeba ho někdo nečetl a pokud ano, opakování je matka moudrosti. Nebo jste taky případ jako já, kdy musíte vše slyšet nejméně třikrát, abyste se o to začali zajímat více? O to větší důvod máte pokračovat ve čtení!

Dostala jsem se k projektu s názvem Online Fitness, který funguje na principu vysílání pravidelných lekcí, jaké jsou běžně k dispozici ve fitku. Jak už název napovídá, jedná se o živé vysílání. Stačí si vyhlédnout lekci, která vás zaujme, a že výběr je opravdu široký (např. Pilates, Kruhové tréninky, Břišní pekáč, HIIT, Port de Bras, Power jóga, Tabáta a mnohé další). Už nyní lekce předcvičuje 14 trenérů (včetně Monči), jejichž podrobné profily naleznete zde na stránkách. Pak už jen stačí v danou hodinu lekci zapnout a cvičit. Jednou z velkých výhod je, že vám většinou postačí jen podložka, popřípadě ručník, protože jestli budete cvičit poctivě jako já, určitě se pořádně zapotíte. 





Proč dát přednost živému vysílání před videi z youtube?

Teď si asi říkáte, proč bych si měla platit lekce, když si je mohu pustit na youtube? Taky mě tato myšlenka napadla, ale po odcvičení prvního videa, mi to bylo hned jasné. 
Tak zaprvé bych zmínila to, že jakmile se přihlásím na lekci, principem se to vyrovná tomu, jakobych se přihlásila na lekci do fitka. Prostě a jednoduše, tak jako si nedovolím do fitka nepřijít, nedovolím si ani video neodcvičit. Navíc počítáte s určitou hodinou, zatímco na youtube si video pustíte kdykoli. Pro někoho výhoda, pro jiné (včetně mě) je to ideální důvod k tomu, abych si cvičení o několik hodin/dnů/týdnů odložila. Kdybyste však přesto měli o nějakou lekci zájem a nestihli ji, je dostupná ze záznamu do 12.00 následujícího dne. 
Zadruhé mě neuvěřitelně baví fakt, že nikdy netušíte, co vás v dané lekci čeká. Samozřejmě už podle výběru lekce můžete očekávat, jaké cviky a jakým způsobem se zde bude cvičit, ale nikdy to nebudete vědět na 100%. Pamatuji si, že takovou Jillian jsem kolikrát v půlce vypla, protože jsem věděla, že od určité minuty mě to prostě nebaví nebo už se mi zkrátka nechtělo. Tady ani nevnímáte, kolik minut máte za/před sebou. O to větší potěšení pak přijde, když vám cvičitel(ka) oznámí, že po posledním cviku následuje už jen stretching.
No a do třetice, pro někoho bezvýznamné, pro jiné dost důležité, je jazyk aneb naše rodná čeština. Ani si nepamatuju, kdy jsem si naposledy na youtube pustila nějaké české video. Jak už mnozí víte, mým oblíbeným je právě program XHIT Daily a já jsem přímo milovník angličtiny. Dokonce jí dávám přednost, ale najde se spousta (řekla bych, že i většina) lidí včetně mých blízkých přátel, kteří angličtině moc neholdují a o to náročnější je pak orientace, když na vás cvičitel vykřikne "jumping jacks" a vy nevíte, co po vás proboha chce.

Doporučuji shlédnout také toto video.


Kolik mě to bude stát?

Cena za lekci činí pouhých 39 Kč a měsíční členství je dokonce jen za 249 Kč a zahrnuje i přístup k TOP lekcím (pro podrobný ceník klikni zde). Když to porovnám s cenami permanentek do fitness center, je to zanedbatelná částka. K tomu ještě ušetříte čas (a teoreticky i peníze), kdy musíte do fitka dojet, a nemusíte se tak všemožně vymlouvat, jak nestíháte. 
Kdo už však teď nad touto zprávou povzdychl a plánuje článek nedočíst do úplného konce, určitě vás potěším. Po zaregistrování se na stránkách onlinefitness.cz získáte 1 lekci zdarma, a pokud pošlete pozvánku dalším třem svým přátelům, získáváte další lekci zdarma a, aby toho ještě nebylo málo, pokud se alespoň jeden z vašich pozvaných přátel zaregistruje také, automaticky máte opět další lekci zdarma. A to už se vážně vyplatí, abyste to alespoň zkusili!

Spolupráce s Online Fitness


Dostala jsem skvělou příležitost navázat s tímto projektem spolupráci, a to ve formě přispívání na jejich facebookovou stránku (zde). Určitě tak alespoň potěším ty z vás, kteří čtou mé příspěvky s chutí a rádi se inspirují především v oblasti stravy. Tak nezapomeňte dát LIKE, aby vám některý z mých článků neunikl!

...

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se mě zeptat níže v komentářích. 

SHARE:

6 komentářů

  1. Tak gratuluji ke spolupráci! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji, zní to jako skvělý projekt a i cena je příznivá :) právě bych teď moc potřebovala, aby na mě při cvičení někdo alespoň tímto způsobem dohlédl, jelikož to flákám, od videí často odbíhám a tak podobně:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Přesně tak, mám to stejné. Rozhodně doporučuji! Alespoň to zkus a uvidíš. Podle mě tě to chytne stejně jako mě :)

      Vymazat
  3. Škoda že je to za peníze...já využívám cvičení podle youtube především proto, že za to nic neplatím, jelikož se snažím jako student ušetřit každou korunu všude:D A jelikož cvičím 4. až 5. denně, tak by se mi za to ty peníze asi nechtěly dávat:( Ale jinak je to vážně super nápad:)) Hlavně ta čeština je přednost:) myslím, že třeba moje mamka by to ocenila, protože všem těm anglickým výrazům opravdu nerozumí:) Takže je super, že s tím někdo přišel:) škoda jen že to je placené:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš chápat, že ti lidi, co to dělají ty trenéry a vše okolo musí zaplatit. Už tak mi ty ceny příjdou nízké, když vemu v potaz, kolik námahy je to stojí.

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig