středa 19. února 2014

Videorecipe: Spinach Mushroom Bulgur


Mí insta followers už jsou určitě v obraze, ale pro ty, co můj profil na instagramu nesledují, chci upozornit na svůj první videorecept, který jsem včera publikovala. Celkové zpracování (obzvlášť načasování záběrů) berte s rezervou. Natáčení prostřednictvím instagramu jsem využila všehovšudy třikrát, a tak se mám ještě co učit, ale samotný nápad mi  příjde jako skvělé zpestření oproti nudnému běžnému focení jídla.

Bulgur se žampiony a špenátem


Budete potřebovat (na 2 porce):

100g bulguru
2 malé cibule
1/2 červené papriky
2 hrsti baby špenátu
200g žampiónů
trochu vody
sůl

Směs:
1/2 sýru cottage
2 vejce
sůl, pepř
kari koření
(strouhaný eidam)

Postup
Bulgur dáme vařit dle návodu (ve vodě v poměru 2:1 (voda-bulgur), osolíme a vaříme zhruba 20min). Mezitím si nakrájíme cibuli na měsíčky a smažíme dozlatova. Poté přidáme papriku spolu s žampióny. Po krátkém orestování zalejeme troškou vodu a pomalu dusíme. Následně přidáme baby špenát, který stačí orestovat velice krátce. Přidáme bulgur, promícháme a zalejeme směsí z rozšlehaných vajec spolu s cottagem, vejci, kari kořením, solí a pepřem. Ještě chvíli na mírném ohni mícháme a podávat můžeme navíc s nastrouhaným sýrem.

Konečný výsledek ve videu ZDE

...

Oceníte tento nápad s videorecepty prostřednictvím instagramu?

SHARE:

10 komentářů

  1. Už jsem to na tvém insta viděla a je to super nápad!:) Určitě jich udělej ještě víc:)) myslím, že nebudu jedině, kdo to ocení:)) a jinak recept taky super! Určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  2. Také už jsem nad tím slintala na instagramu:) a souhlasím s komentářem nade mnou, určitě taková videa přidávej častěji, je to příjemné oživení klasických receptů :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je dobrůtka.:-)
    Víc takových videoreceptů, jsem určitě pro! :-)
    Mimochodem koupila jsem si čoko musli muster crumble z Lidlu (jak jsi ho tady vychvalovala) a je to hrozný zlo! Chodím na něj lžičkou! Fakt díky!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé :-D Haha, není zač :-D Já mám doma 3 krabice ovocného (dostala jsem na svátek aneb i rodinka čte můj blog :-D). No ještě, že nedonesli čoko... :-D

      Vymazat
    2. To je hezký! :-)
      Ovocný radši zkoušet nebudu teda, co kdybych mu propadla ještě víc.:-D

      Vymazat
    3. To ne. Čokoláda a kokos jednoznačně vede. Ovocné je jediné, co mi chutná, ale ne tak moc, abych na něj chodila s lžící :-D

      Vymazat
  4. To je povedené, moc se mi to líbí! Vypadá to chutně, takové mišmaš jídla mám nejradši, nejlépe z jedné pánve jako to máš ty.
    A ty videa jsou dobrá, mohla bys něco vymyslet i na svoji super krásnou dobrou snídani, ať se přiučím ;))

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig