středa 26. února 2014

Thank you for your support!!!

Podstatnou část mých followers na instagramu tvoří mí čtenáři, a proto nemůžu než právě vám ze srdce poděkovat za vaše milé komentáře, které mi u mých instafotek zanecháváte. Díky vaší zpětné vazbě mám chuť nejen ve focení  a následném sdílení mých jídel pokračovat, ale také se zlepšovat. 

Děkuji moc!


A pro ty, co mě ještě nesledují (a chtěli by), stačí kliknout na

(Kdo nevlastní iPhone či jiný smartphone, může mě sledovat klasicky přes internetový prohlížeč.)

Pomalu, ale jistě se mi zvedá číslo i u pravidelných čtenářů tady na blogu. Važím si každého čtenáře, který chce být na mé nové příspěvky upozorňován. Sama vím, že mám stovky uložených blogů, ale jen málo z nich sleduji pravidelně. Navíc jsem (zatím) neuspořádala žádnou giveaway (kde je většinou sledování povinností) a odkaz na blog jsem nikomu nevnucovala, jak to mají často některé rádobyblogerky ve zvyku. Naopak, čtenářky si mě postupně vyhledávají samy. Ani na instagramu nemám odkaz na blog a kolikrát mi chodí "rozčílené" zprávy, proč jsem na svůj blog neupozornila. Jednoduše proto, že nechci míchat svůj osobní profil s blogem (stále hraju na tajňačku :-D). Věřím, že by se našla spousta lidí v mém okolí, kteří by pro tento koníček neměli pochopení. Ale to už jsem se do toho moc zamotala. 

Chtěla jsem vám všem jen poděkovat a popřát krásný zbytek dne :)

SHARE:

11 komentářů

  1. Tak preju min. dalsi sedmistovku followeru. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. my děkujeme za krásné příspěvky ;D

    OdpovědětVymazat
  3. ja ťa sledujem už dávno a tvoje príspevky sú úžasné :) to s tým hraním na tajné sme asi dve :D:D tiež nikde neuverejňujem odkaz na môj blog a tajne dúfam, že nikto zo známych sa k nemu nedostane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně :-D A přiom se nemáme za co stydět :-D Ale chápu, že pro mnohé focení jídel může být dost nepochopitelné.... I já už si někdy příjdu jak podivín, když vše před konzumací fotím :-D Děkuji moc! :) Tvůj blog mám taky moc ráda.

      Vymazat
    2. :D:D:D:D ty mi hovoríš úplne z duše :D a ďakujeem! :)

      Vymazat
  4. zasloužíš si to :) jsi poctivý a skvělý blogger :))*

    OdpovědětVymazat
  5. Počet "následovníků" na insta i čtenářů na blogu je vážně zasloužený, mám Tvůj blog neskutečně ráda a pokaždé se sem vracím :) S tím nezveřejňováním odkazu Tě chápu, ne každý to pobere, ale já si tohle už odbourala a neřeším to, protože mi na blog přišli spolužáci. Chvíli se mi smáli, jestli prý jdu odpoledne zase "poskakovat s Jill", ale pak se uklidnili a berou to :D Každý máme jiný koníček :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Tak to já zatím zaznamenala jen pozitivní reakce typu: "Proč to tajíš? Vždyť je super!" ..ale to jsem prostě celá já :-D Přesně tak, každý máme jiný koníček :-)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig