čtvrtek 31. července 2014

Training in July


Přináším ohlédnutí za měsícem červenec. Prázdniny jsou u mě vždycky slabší. Na dovolené bylo v plánu hodně běhat, ale jak vidíte, vůbec se nedařilo. Samozřejmě se ty kvanta skvělého jídla a minimálního pohybu podepsaly na mé postavě, ale víte co? Nelituji! Mám teď celý rok na to, abych se dala do pořádku. Takže rada pro ty, co stresují, že by na dovolené mohli přibrat - TAK AŤ! Lidi, užívejte! Cvičit můžete po zbytek roku a na nějaké "hubnutí do plavek" se vyserte zapomeňte. Zapracujte na své psychice, jelikož postačí trochu sebevědomého vystupování a vašich nedostatků si nikdo ani nevšimne.
Minule jsem se zmiňovala, že se chystám v blízké době na inBody. Vlastně dovolené za těch pár kil navíc děkuji, jelikož mě to neuvěřitelně nakoplo, abych zjistila, jak na tom jsem a jak velký pokrok to za pár měsíců (doufám) bude. Výsledky mě mile potěšily. Váhu mám tedy nejvyšší, co jsem kdy snad měla, ale za to mám přes 30kg svalové hmoty. Tuk mám v normálu, ale chce to samozřejmě dát dolů (aby ty svalíky šly vidět!), takže se teď zaměřuju na spalování a začala jsem opět běhat. Když počasí nedovolí, dám si po tréninku alespoň 30 min na páse. No a nejlepší způsob, jak trávit prázdniny, je skloubit pohyb se zábavou, takže s kamarádkou dost výletujem na kole. Třeba včera jsme trhly rekord a najely 80km. A to už jsem domů jela opravdu z posledních sil... Podnikáme společně i výšlapy po horách a jednoduše se nikdy nenudíme.

"Hejbejte se, ale nezapomínejte užívat prázdnin!"

SHARE:

9 komentářů

  1. Musím jen souhlasit!
    Neumím si ani představit, že bych jela třeba do Mikulova, a nedala si tam vínko a k tomu sýry, protože...co kdyby to náhodou uškodilo mojí postavě! A místo toho bych tam popíjela vodu a chroupala mrkev.
    A nebo že bych jela do Barcelony a tam si s sebou vezla vločky a kuskus a místo ochutnávání místních dobrot jedla to, co můžu jíst doma celý rok. Ne a ne! :D
    A navíc mám zkušenost, že ani když si dám takhle co chci tak se tlustší nevracím, přeci jen toho pohybu je vždycky na výletech dost, nezdá se to, ale chozením po městě se toho spálí až až. No a kdybych náhodou přibrala? Kdo si všimne, že mám o dvě kila víc? Vůbec nikdo, každýmu to bude jedno a vyloženě tlustá nebudu ani s pár kily navíc, co by se stejně daly hned po návratu dolů :)
    Je to hrozná škoda, když někdo upřednostní svou posedlost postavou před užíváním prázdnin. Jasně, neříkám že je potřeba se cpát smažákama a přežírat se koblihama, ale tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Já mám taky vždy pohybu dost, ale já jsem nenažraná, když se dostanu někde, kde je spousta dobrot, co jsem ještě nikdy neochutnala. To budu muset do budoucna změnit. Nechci stále přibírat a hubnout :-D Není to dobré ani pro tělo a taky by se jednou na mě mohlo vybodnout a dolů už by to nemuselo jít. Už teď mám vcelku problém, když to srovnám s obdobím, kdy mi bylo krásných náct.

      Vymazat
  2. Prázky se májí užívat se vším všudy a stejně si myslím, že když člověk o sebe trochu dbá, tak ani na tý dovolený to tolik neprasí (jelikož ten životní styl má už v krvi!) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě stále vypadáš úžasně :D já od té doby, co jsem se vrátila z Anglie (konec května), mám permanentně prázdniny a na postavě je to taky znát, ale rozhodně mi to nevadí, každá dobrá večeře a čokoláda u televize za ten pocit pohody stály :) (i když někdy, když se chytám před zrcadlem za břicho, si myslím něco jiného ^^)
    Ale všichni víme, že to není jen o kilech a centimetrech, ale o zdraví, a do toho patří i spokojená duše :))

    OdpovědětVymazat
  4. I tak to máš moc hezké :) Obdivuji tě za to kolo, můj rekord je 26 km z neděle, a to jsem se druhý den ani nemohla pohnout :D Jak jsi dokázala 80 km? :D I když je pravda, že my jezdíme převážně v terénu, ne žádné cyklostezky a tak, vyjedeme hodně kopců, kterých tady na Vysočině máme víc než dost, takže myslím, že můžu 26 km zdvojnásobit :D
    Ty kila dáš určitě zase dolů s tím tvým hezkým jezením :) 30 kg svalů - není to nějak moc? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak je Veru vysoká, ale já mám 173 a mám přes 40 kilo svalů a pořád jsem dost nenamakaná ^^

      Vymazat
    2. Tak já taky jezdím v terénu, ale tentokrát to bylo jen po cestě no...každopádně kopců padlo nespočet. Být to po rovince, tak jsem tak neplakala :-D A 30kg svalů na mou výšku/váhu je úplně lehce nad normálem, takže určitě to není moc.

      Hani, nádhera! Chci taky!

      Vymazat
  5. Ja taky vubec nestiham sportovat a to bymelo byt leto idealni :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ty slova na začátku jsou skvělá a naprosto perfektní! Kdy jindy by se člověk měl hoodně dobře najíst a nehlídat se pořád jenom, než právě na dovolené!!

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig