sobota 5. července 2014

Workout clothes needed!



Shorts H&M / Trousers, Top, Shaker Domyos (Decathlon) 

Cvičení s osobním trenérem si žádá řádnou motivační odměnu (váhy se pomalinku, ale jistě zvedají, jupí) a co může být lepšího než-li dobře padnoucí sportovní oblečení a nový shaker na pocvičící svačinku v podobě proteinu. Taky se vám stává, že když se ve svém cvičebním úboru oblečení dobře necítíte, cvičení si vůbec neužijete? No moje zásoba nátělníku a legín značně narůstá. Nějak se neumím držet zkrátka. Samozřejmě, že tím značně utrpěl můj "civilní" šatník - nemám co na sebe a overal se stává mým nejlepším a jediným přítelem. Ale co už...když nejsem zrovna v posilovně, stejně někdě běhám, bruslím nebo bicykluju, takže ono se to sejde. A zrovna ty kraťasy jsem si účelně koupila na běhání na pláži - ještě týden a dočkám se!

A kde vy nejraději nakupujete oblečení na cvičení? Já tedy rozhodně v Decathlonu, kde mají neskutečný výběr kvalitních věcí za velice příznivé ceny. A když jsou slevy, ráda zavítám i do H&M. Každopádně kdybych nebyla chudý student, jistě by na plné čáře zvítězil Nike, ačkoli je to pro mnohé komerční značka.

SHARE:

17 komentářů

  1. Tyhle kraťasy jsem si zrovna před pár dny zkoušela! :D Ale vůbec mi neseděly, zkusila jsem si M, což normálně nosím, tak se budu muset podívat do jinýho HMka, jestli nebudou mít menší velikosti.....protože vypadaly kvalitně a hlavně....jsou oboustranné! :D
    A Decathlon u nás bohužel nemáme, ale v týdnu pojedu do Prahy, tak se tam snad stihnu podívat, nějaké nové (a levné:D) oblečení na cvičení bych potřebovala jako sůl:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou nejpohodlnější, co jsem kdy měla a asi první kraťasy, ve kterých se mi líbí můj zadek a nohy! Zázrak :-D Já mám Sko a váhala jsem i nad XS, jelikož mám tyhle volnější v pase, čili si je musím ohýbat, ale to stejně dělám u většiny kalhot :-D (holt mám větší stehna). Určitě koukni Marki, Decathlon zbožňuju a pober nátělníky za 114Kč. Už jich mám asi 5 a jsou nejlepší ze všech! Jakobych na sobě nic neměla, nevyhrnují se a skvěle sají pot.

      Vymazat
  2. Tílek z Decathlonu mám 5, téměř všechny barvy krom bílé a černé :D jsou bombovní a jak jsem v posilce 4 krát týdně potřebuju jich hodně + v práci je nosím taky při trénování ostatních:)
    šortky jsou krásné! koukala jsem na stránky HM, jsou to ty za 200?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :-D Oranžové, růžové, bílé, černé a šedé :-D :-) Děkuji, ne nejsou. Původní cena: 499Kč, cena po slevě: 350 Kč :) a jsou úžasné. Zrovna jsem je otestovala na 60km vyjížďce na kole a super!!

      Vymazat
  3. Já nejraději klasiku. Tedy Adidas, Nike a další mega značky. Ale mám většinu věcí z outletu, takže se to vlastně ani moc nepočítá :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nedávno jsem si taky v Decathlonu nakoupila pár kousků tam si vždy vyberu a za senza cenu.

    OdpovědětVymazat
  5. O Decathlonu v poslední době slýchám z celého svého okolí jen samou chválu, takže se tam asi zajdu mrknout:) Jinak dlouho jsem to odsuzovala a nechtěla jsem se celá oblékat značkově, protože mi to přišlo při sportu zbytečné,ale pak jsem si přišla na to, že nejde o tu značku, nýbrž o kvalitu a pohodlí, které takové vybavení při sportu poskytuje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. V propoceném bavlněném tričku se to dá taky, ale s jakým pocitem :/

      Vymazat
  6. Super věcičky máš:)) A naprosto souhlasím! Když na sobě nemám hezké nebo dobře sedící oblečení, tak je cvičení uplně pokažený a nic mi nejde:D Musím se holt cítit skvěle:D Já jsem teď viděla v H&Mku úžasné věci na sport:) krásnou šedorůžovou podprsenku a kraťasy ve stejných barvách! Škoda, že taky spíš potřebuju normální oblečení, protože toho na sport mám mraky:D Takže jsem byla silná a nechala je hezky na ramínku odpočívat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi vím, co myslíš. Jsem na šedou ve spojení buď s růžovou nebo lososovou přímo ujetá :-D Taky většinou odolám, ale jak je něco ve slevě, tak už to jde hůř :-D

      Vymazat
  7. Veroni, to ako keby si mi hovorila z duše :D Ja už pomaly nemám čo na seba takto normálne keď chcem ísť von, pretože si kupujem stále len veci na cvičenie ani nie tak to oblečenie, ale teraz som si napríklad objednávala aj z myprotein.com, permanentku si kupujem, tiež cvičím s trénerom, takže moje oblečenie do ´civilu´ je riadne chudobné :D a krásne kúsky to máš!! :) Inak ja mám najradšej čierne veci, hlavne pokiaľ ide o tielka, lebo na nich nie je až tak vidno ten môj spotený chrbát :D A ten pocit s tými váhami úplne poznám! NIe je nad to, keď prekonávaš samú seba a zdvíhaš vždy ťažšie a ťažšie. Ja si to stále užívam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě radši černý spodek a barevný vršek. A propocení mi nevadí - ba naopak! Když ze mě viditelně neteče, nejsem s výkonem spokojená :-D Ono to k tomu prostě patří.

      Vymazat
  8. Ty kraťasy jsou skvělý!
    A já taky raději nakupuji sportovní, nechcou se mi kupovat třeba kalhoty, protože si říkám, vždyť zhubneš a budou ti za chvilku plandat!!! :D Nebo naopak mi budou malé :D
    A nejraději mám H&M, ale přesně, kdybych měla nadmíru peněz, jsem ofajfkovaná celá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to znám. Slibuju si nové džíny už několik měsíců :-D

      Vymazat
  9. Ty kraťasy jsou super! Já jsem si právě koupila nové legíny Reebok a nové Nike boty na běhání a jsem z nich hrozně nadšená! hned se mi cvičilo líp :) Jinak Nike je nejlepší, až na ty ceny... :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jednoznačně Decatlon!
    Mám ho za rohem a mám z něj snad celou běžeckou výbavu - kratásky, legíny, tričko, mikinu. No a o těch tílkách se ani nezmi'nuju raději, mám jich taky několik - ta cena a hlavně ty super barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  11. za měsíc budu mít narozeniny tak i já doufám,že mě někdo obdaří něčím sportovním nebo si sama vyberu :-) a značky ,jak píšeš ty decatlon ,hm a nike :-)

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig